تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

خوشبختی، جرأت می‌بخشد

چند روز پیش با دوستی سر تنفر از اعراب جروبحث داشتم.به من میگفت که من از عربها بدم میاد،بهش گفتم از کدوم عربها؟ما از مصر عرب داریم تا هند،عرب داریم که عربی حرف نمیزنن،عرب داریم که فرانسوی رو با لهجه عربی حرف میزنن،عرب داریم که عربی حرف میزنه ولی زبونش عربی معیار نیست،عرب خلیجی داریم،عرب شامی داریم،عرب داریم که برعکس بقیه عرب ها،گ چ پ و ژ رو دارن توی کلماتشون،منظورت چیه از عربها بدت میاد وقتی اسمت و حرف زدنت و کلماتی که به کار میبری و دین و مذهبت همه عربی هستن.گفت از عرب عراق بدم میاد.گفتم پدر بیامرز اگر یه کشور الان توی کل دنیا باشه که با ایران روابط سیاسی صادقانه داره و وفاداره به ما اونم عراق هست.خلاصه بحث کردیم و به هیچ نتیجه ای نرسیدیم.ضمنا ما ایرانی ها اگر بریم آزمایش ژنتیک بدیم میبینیم که کمی مغول هستیم،کمی ترک،کمی گرجی،کمی عرب،کمی بلوچ،کمی ارمنی و در مجموع چیزی به نام ایرانی اصیل وجود نداره.

فرهنگ،اشعار،زبان و موسیقی عربی یکی از زیباترین ها در جهان هست.

و در نهایت باز هم میگم نژادپرستی و تنفر از اعراب یکی از احمقانه ترین خلق و خوهایی هست که من در خیلی از مردم میبینم.

نظرات 12 + ارسال نظر
صادق دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:50 ب.ظ

آره متاسفانه در عرب ها هم همین نژاد پرستی وجود داره و تنفر از ایرانی ها واسه همینه که جهان سومی هستیم راحت می افتیم به جون همدیگه و همدیگه رو می کشیم

هفت دقیقه دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:38 ب.ظ http://7min.blogsky.com

همینه که هس ! من از عربا بدم میاد . عرب های وهابی که در مکه هستن.
حالا میتونی بگی نژاد پرست یا هر چی همینه که هست

نل سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:15 ق.ظ

کلا ما ایرانیها همه چی تمومیم.بقیه خوب نیستن:)

خانومی سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:41 ب.ظ http://maaan.blog.ir

من عاشق فارسی حرف زدن عرب هام =)))

هفت دقیقه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:05 ب.ظ http://7min.blogsky.com

یادم رف بگم فیلم دیکتاتور با لهجه ی عربی انگلیسی حرف میزنه :)) وای خدا خیلی خنده داره
اگه یه فیلم طنز باحال میخواید حتما ببینیدش

دیدمش.ساشا بارون کوهن بازی میکنه.کل فیلمهای این مرد قشنگ هستن

هفت دقیقه سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:32 ب.ظ http://7min.blogsky.com

بیست و چهار میخواستم که رفت یه هشت و یه شونزده خرید :/ ندیدی تا حالا ؟! توی یه بسته دو تا کنار همن

nastaran سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:31 ب.ظ

میگی"فرهنگ،اشعار،زبان و موسیقی عربی یکی از زیباترین ها در جهان هست."
خو خودت هم تفکیک کن کدوم عرب! با موسیقی و اشعار اعراب عربستان سعودی کاری ندارم ولی خداوکیلی دیگه داشتن یکی از زیباترین فرهنگ اغراقه واسشون!

تو میگی نژادپرستی خوب نیست و از اینجورحرفای خوب و عالی ولی یادمه از مازندرانی ها خوشت نمیاد. درسته که این حرفت شاید نشات گرفته باشه از خاطره تلخ از یکیشون اما به نظرت این یه جورنژادپرستی نیست؟!

اگه میخوای با بدوبیراه جواب بدی جواب نده.من فقط نظرمو گفتم.

ندا چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:54 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

من همسره عربه. آبادانیه و سید. شجره نامه دارن.
ولی اونم بعضی وقتا میگه. عربایه یمن منظورش هستن البته.
ولی من مشکلی ندارم باهاشون. کلا با هیچ نژاد و مذهبی مشکل ندارم. مهم انسانیته

هفت دقیقه چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 02:18 ب.ظ http://7min.blogsky.com

فیلم برونی که بازی کرده کجاش قشنگه !!! واقعا بیخود بود

مروارید پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:38 ب.ظ

سلام
چه خوب که برگشتی
خوشحال شدم دیدم دوباره هستی و مینویسی
موفق باشی

ممنونم

parniya چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:41 ب.ظ

خب تا براتون بگم از عربا
من کورد هستم و کورد ایلام
ایلام خودش باز عرب داره که دو دستن یه دستشکه عرب ایرانن ینی ایرانین یه دسته عربه دیگه داریم مردم ما و خلاصه مرز نشینا قبل از جنگ یه سریاشون میرن اونجا برا کار یه سریاشون اونجا زندگی هم تشکیل میدن و دختر به اونجا میدن و با دختراشون ازدواج میکنن و خب وقتی صدام جنگ رو شرو میخاد بکنه اونارو میندازه بیرون از کشور پس چی میشه؟هم ایرانی که ایران نبوده میاد ایران هم عراقی میاد ایران خو؟که ایران میمونن که الانام هستن
که واقعا علاوه بر خر بودن بی فرهنگن خیلی بی فرهنگ
اما عربای ایران از لحاظ فرهنگ خیلی بالاتر از اینان
واقعا که الان اون عربا یه سریاشون فامیل مان حال به هم زن ترینان یه طوریه که حتی نمیتون با ایرانیا ازدواج کنن چون اگه بکنن ده روزه منجر به طلاق میشه و فقط بین خودی ازدواج میکنن
در این حد غیر قابل تحمل اند
و من برای تنفرم از اعراب دلیل دارم

توی خط آخر گفتی دلیل داری ولی دلایل ات رو نگفتی.اگر این که نشه باهاش ازدواج کرد دلیل ات هست که در اشتباهی،مثل این که من بگم اصلا نمیشه با شمالی ها ازدواج کرد.چون غیرقابل تحمل هستن.

parniya پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:30 ب.ظ

نه عزیز من گفتم دلیل دارم و نگفتمش هنوز پس دلیل من غیر قابل تحمل بودنشون نیست
اونا برای منِ زن هیچ احترامی قائل نیستن این فقط یکی از دلایل منه و همچنین مهم ترین دلیلم
اینو من میدونم که سال ها باهاشون رفت و امد داشتم خیلیم روشون تحقیق داشتم و کلی فیلم عکس ازشون دارم که ثابت میکنه حرفمو

خیلی ممنون که بهم گفتی عزیز من

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد