تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همزمان سه سریال کارتونی family guy و the simpson و south park رو دارم میبینم.به نظرم family guy خیلی بامزه هست.البته باید با ادبیات پاپ و شوهای تلویزیونی و شخصیتهای معروف کشور امریکا آشنا باشید تا بتونید کل شوخی هاشون رو متوجه بشین.ولی به نظر من دیدن چند قسمت از family guy خالی از لطف نیست.مهم نیست کدوم فصل و کدوم قسمت هم باشه.چون داستان  هر قسمتی با قسمت دیگه فرق میکنه

نظرات 3 + ارسال نظر
7min جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 04:39 ب.ظ http://7min.blogsky.com

واااییی :)) حرفش شد خندم گرفت :)) فمیلی گای عالیه ولی پارک جنوبی هم خیلی خوبه :))
از همون موقع که سایت رو بهت معرفی کردم یه مشکلی براش پیش اومده نمیشه ازش دانلود کرد :)) خیلی بد شانسیااااا :))
عاره میخواستم برم چند تا قسمت از پارک جنوبی دانلود کنم
دیروز شبکه ی نمایش داشت نشون میداد پشت صحنه ی چند تا از این سریال های کارتونی رو یکدفعه دیدم داره پارک جنوبی رو نشون میده که شخصیت های کاغذی رو دارن کنار هم میچینن و با دو کارگردان و نویسندش حرف میزنن شاید یک دقیقه هم نشد کلش !

چه جالب،رسانه ملی و ساوث پارک؟؟؟
از یه سایت دیگه گرفتم.

جزر و مد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 11:18 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

سلام
راستی این گیم آف ترونز رو دیدی؟ نظرت چیه؟ هنوز ندیدمش

نه.خیلی صحنه داره،من دوست ندارم.

faella شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:35 ق.ظ

bojack horseman و rick & morty رو هم ببین خیلی خوبن

چشم.ممنونم از پیشنهادت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد