تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تنها راه چاره در برابر گرسنگی کنترل معقول زادو ولد است.

کی میگه افزایش جمعیت خوبه؟ما دهه شصتی ها که با انفجار جمعیت روبرو بودیم میدونیم که اصلا بچه داشتن زیاد خوب نیست.

والا من بچگی خودم رو یادم میاد که جنوب بودیم.مدرسه ها رو هر نیمکت سه یا چهار نفر مینشستن و دو شیفته بودن،بعد واسه دانشگاه رفتن چه مکافاتی داشتیم و چندسال پشت کنکور بودیم و بعد واسه اشتغال و پیدا کردن کار چه بدبختهایی هنوز هم داریم میکشیم و الان هم که بعضی هامون سرکار هستیم تا بخوایم حرف بزنیم میگن بفرمایید بیرون و هیچ حق و حقوقی نداریم،نمونه کوچکش هم همین کارخانه چسب هل،تازه سربازی رفتنمون هم داستان داشت،ماه ها تو نوبت باید وایسیم تا بریم خدمت،ازدواجمون هم یه مدل بدبختی داشت.من قسم میخورم وقتی به سن بازنشستگی برسیم هم یه مدل دیگه بدبختی داریم.نیمه دوم دهه پنجاهی ها و نیمه اول دهه هفتادی ها هم درگیر مشکلات ما شدن.چشم امید من به دهه هشتادی ها و نودی ها هست.

نظرات 5 + ارسال نظر
ناشر مولف دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:12 ق.ظ

واقعا به نظر من مشکل زاد و ولد نیست. هرچند من خودم در سی و چند سالگی حتی ازدواج نکرده م، چه برسه به این که بچه هم داشته باشم. انقدر هم با این دود و بنزین ماشین ها خفه شده م، نمیدونم باقی عمرم رو ایران بمونم یا نه.
بنظر من مشکل مدیریت افتضاح و دشمنانه حاکم بر این سرزمینه که ماها رو درگیر خودش کرده، نه تعداد بچه ها

تیلوتیلو دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 08:21 ق.ظ

چشم امید شما منو کشت :)))))))

الهه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:15 ق.ظ

تراویس میگم پس تبلیغات خیلی وقت پیش که فرزندکمتر زندگی بهترراست ودرست.من خودم هم دهه پنجاهی هستم .وتموم این سختیهاو مشکلات ودیدم چون اون موقع واقعا جمعیت خونوادها زیاد بود .مدارس هم کلی دانش اموز داشت اصلا جا نبود .ادم یه نفر باشه تو رفاه زندگی کنه بهتره از هزارتا انسان که از صبح تا شب دغدغه نون دراوردن وکار وداشتع باشه وهزارتا بدبختی دیگه .مرسی از نوشتت.

قربان تو
دقیقا درست میگی

عاطفه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 10:30 ق.ظ

آره والا

جزر و مد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:42 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

من دیگه خنثی شدم اگه اتفاق خوبی تو کشور بیفته دنبال دلیلشم که جریان چیه، منم اول هفتادم و با مصیبت ها دارم دست و پنجه نرم میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد