تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تنها فضیلتی که من خواهان آنم حقیقت و عدم توسل به زور است.

دو تا فیلم ژاپنی دیدم به غایت کثیف و منزجرکننده و تهوع آور و مزخرف.به ضرس قاطع میگم طرفداران و کارگردان و همه کسایی که علاقه دارن به این فیلمها بیمار هستن.واقعا مزخرف بودن.حتی فیلم دومی رو نتونستم بیشتر از بیست دقیقه اش رو ببینم.اسماشون رو هم نمیگم که کسی نره دانلود بکنه.

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:06 ق.ظ

سلام وصبح بخیر . خوب شد اسمشون و نگفتی .فیلمای ژاپنی تو ژانر وحشتناک خیلی ساختن.من یه بار دیدم هنوز از دیدنش میترسم.

ژاپنی ها استاد ساختن فیلمهای مزخرف هستن

هفت دقیقه دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:45 ق.ظ http://7min.blogsky.com

جوووووونز

به چی؟؟

7min دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:49 ب.ظ http://7min.blogsky.com

من کلا انیمه ژاپنی نمیبینم خوشم نمیاد چه خوب باشه چه بد باشه .
به جاش فمیلی گای میبینم :))

الان دارم‌میبینم اتفاقا.ببین از فصل چهار تازه باحال میشه سریالش.خیلی خنده داره.

جزر و مد سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 12:44 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

نمیدونم دقیقا از چه جنبه ای میگی اگه منظور اخلاقیات هست که ژاپن اتفاقا یکی از کشورهای مشکل دار در این زمینه است، همیشه فکر میکردم اروپا و آمریکا اول باشن، یه مقاله خوندم که جالب بود

نل سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:21 ب.ظ

نزدیک یکی دوسالی هست فیلم‌میخام ببینم اول میرم رنک سینماییشو چک میکنم ببینم چند امتیاز گرفته..معمولا ۶-۷ ب بعدو نگاه میکنم.ی خلاصه اش هم میخونم ببینم چی هس.
بااین‌وجود بازم فیلمهایی هست ک همون ده بیس دقه اول میبندم...

آفرین بهت

حیران سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.heirantar.blogsky.com

خب میگفتى ما نبینیمشون!!

نه نمیگم که نرین دانلود بکنید و ببینید و تو روحیه تون تاثیر بد بزاره و بچه بد بشین

بی نام شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 04:12 ق.ظ

دلم میخواد باهات دوست بشم. جدی. دوست عادی. مث دوتا پسر یا دوتا دختر. همیشه برام آدم جذابی بودی

جذابیتی هم اگر در من باشه فقط در نوشته هام هست
خودم یه آدم کچل عینکی سیاه بدبوی تخمی هیز حشری بداخلاق خسیس مزخرف و قس علی الهذا باشم که همه رو پشیمون میکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد