تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من اگر روزی بچه ای داشتم و خونه بزرگی داشتم که هیچ وقت نخواهم داشت،وقتی بچه ام به دنیا اومد،یه توله سگ خیلی کوچیک هم میگیرم که با بچه ام بزرگ بشه.بزرگ کردن یک سگ و نگهداری اون توسط کودک بهش حس ترحم،نوع دوستی،مهربانی،شفقت،ایثار و مسئولیت پذیری رو یاد میده.

نظرات 10 + ارسال نظر
7min پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:54 ق.ظ http://7min.blogsky.com

چه کاریه ! تغذیتو درست کن بچت دو قلو بشه خود به خود حس همنوع دوستی و مهربونی و اجتماعی و همه ی اینا بهش درست میده . اینجوری یاد میگیره به ادمها کمک کنه ادم باشه بعدا هم میتونی یادش بدی حامی حیوونا باشه
چه تز جدیدیه همه به جای بچه میرن سگ بزرگ میکنن !!!

بچه با تغذیه دوقلو نمیشه و ضمنا نگفتم سگ به جای بچه.
هر کس نظری داره.

الهه پنج‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام ترا .من هم دوست داشتم بچه داشته باشم .نمیدونم چرا خدا به کسی که بچه دوست داره نمیده !!در عوض به کسی که لایقش نیست واز عهدش برنمیاد میده تازه دو قلو .تو کار خدا موندم من این وسط.!!!!

جزر و مد جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:05 ق.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

هیچوقت جرات ندارم یه حیوان کنارم باشه و مطمئنم اگرم باشه و بعد از بین بره خیلی زجر میکشم، بچه بودم یه هفته برای جوجه هام گریه میکردم و ختم می گرفتم

بی نام یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:20 ق.ظ

نمیدونستم برای دوستی ساده، باید قیافه داشته باشی یا عینکی نباشی یا سالم باشی!!!
خودمم این شرایطی که گفتی رو ندارم. پس بهتره خودم انصراف بدم!

ببخشید ناراحتت کردم

بیضا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام امروز به وبلاگت سر زدم، فکر میکردم وبلاگت رمزیه ولی الان فهمیدم که هستی تازه اتریش هم رفتی و برگشتی

قربانت

دخترخوب دوشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 03:25 ق.ظ http://h-loser.blogsky.com

فکر خوبیه آفففرین
منم باید یکی بخرم

بی نام سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 12:43 ق.ظ

ناراحت نشدم. اما ملاکهات جالب بود چون من نه تنها زشتم بلکه مثل بقیه هم نیستم!
باز خوبه تو یه ادم عادی و زشتی
موفق باشی

اناهیتا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:23 ق.ظ http://khaterateman1369.blogsky.com/

من از وقتی game of thrones رو ددیدم میخوام گرگ بگرم واسه بچم

دمت گرم

فاطمه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 11:19 ب.ظ http://life-me.blogsky.com

چه ایده قشنگی ایول :دی

قربانت

واگویه جمعه 15 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 11:09 ب.ظ

امیدوارم بالاخره با عزیز دل تون زیر یه سقف زندگی مشترک زناشویی شروع کنی
خدا بهتون بچه بده
اما هرگز سگ و گربه نگیر
اگه میخوای بچه ت مهربونی یاد بگیره بهش یاد بده

مخالف حیوانات نیستم اما نذار بچه ات به جای بزرگ شدن و هم بازی داشتن با انسان ها، به حیونها عادت کنه

چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد