تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یاد دوستان قدیم مخلص و شرمنده ایم.

امروز نظرات حذف شده و پیام های وبلاگم رو میخوندم.بالای هفتصد پیام خصوصی توی این چند سال داشتم و بالای هزار کامنت حذف شده.دلم واقعا واسه خیلی از دوستان و دشمنان مجازی تنگ شد.امیدوارم همه هر جا که هستن موفق و شاد باشن.

پریسان،خورشید،مدیکو،دندون،دلقک،زن عاشق،اون پسره که از من بدش میومد و یک بار به اسمم وبلاگ زد،مهدیس،سپیده مشهدی،زهرا،سارا،آناهیتا،مهدیه،کیمی آ،هلنا،آنا،خانوم ف،محمد،ورونیکا و خیلی های دیگه تو این چند سال بودن که از حال هم خبر داشتیم.نمیدونم کجا هستن و چی کار میکنن.امیدوارم حال دلشون خوب باشه.

تکامل و حرکت، مبنا و پیش فرض کل وجود است

الان که دارم به ترانه Leave out all the rest از گروه لینکین پارک گوش میدم به چیزی فکر میکنم که ماه ها و ماه هاست که فکر منو به خودش مشغول کرده.

من چندین سال هست که اومدم تهران زندگی میکنم و دیگه نمیتونم برم شهر خودم زندگی بکنم و افراد اونجا و افکار و حرفهاشون برای من غیر قابل تحمل شده و از طرفی هم کوچک بودن اون شهر من رو آزار میده و دوست ندارم برگردم به اونجا ولی اینجا رو هم دوست ندارم، من تهران خونه دارم،خانواده دارم،دوست و آشنا و رفیق دارم،ولی دلم اینجا نیست،خودم رو تهرانی نمیدونم.اینجا هم غریبم،احساس خوبی ندارم به این شهر.فقط تهران هستم که کار بکنم.خارج هم که رفتم باز اوضاع بدتر شد و دچار بحران فرهنگی عمیقی شدم،طوری که برگشتم.

پس من مال کجا هستم؟من متعلق به کدوم شهر و سرزمین هستم.

اختراع تلویزیون، انتقام گرفتن تئاتر از صنعت سینما است.

دارم فصل دوم سریالی میبینم به اسم The man in hight castle که باید بگم سریال بسیار قشنگی هست.

داستان سریال اینِ  که جنگ جهانی دوم تموم شده اما آلمان و ژاپن در جنگ پیروز شدن و امریکا به دو قسمت آلمانی و ژاپنی تبدیل شده.سریال خیلی خوبی هست،اصلا هم صحنه نداره و میشه توی خانواده به راحتی دیدش و طرفداران ژانر جنگ جهانی و جاسوسی رو راضی میکنه.حتی تم عاشقانه و ظریفی هم داره.د هر حال اگر اهل دیدن سریال هستین این رو نباید از دست بدین.

گاهی برای دفاع از یک دیدگاه نیاز به کمی اغراق هست.

نکته اول:گراز و گاومیش حیواناتی هستن که هیچ چیزی حالیشون نمیشه،میخورن و میرینن و همه چیز رو له میکنن و میرن جلو.بعضی از آدمها جدا مثل گراز هستن.نه آداب معاشرت بلدن،نه غذاخوردن بلدن،نه شعور دارن،نه حرف زدن بلدن،نه درکی از هنر و ادبیات دارن،هیچی حالیشون نیست.همسر سابق من هم نمونه یه گراز واقعی بود.

نکته دوم:نمیدونم چرا احساس میکنم روز به روز بیشتر مردم دارن بی فرهنگ تر و بی کلاس تر و دزد تر و خسیس تر و کثیف تر و هیز تر و بی چشم و رو تر و پست تر و خبیث تر و انگل تر و تنبل تر و حریص تر و.... میشن.شایدم هم فقط مردم تهران دارن اینجوری میشن.


ایمیل مشکوک

یه یارویی هست همیشه به محل کارم  ایمیل میزنه که من امام زمان هستم و چند صفحه بیانات میکنه و انتهای نامه هم رونوشت میزنه به روسای خیلی کشورها مثلا مینویسه رونوشته به:جناب پوتین رئیس جمهور کشور قدرتمند روسیه،رونوشت به بانو مرکل صدراعظم کشور برادر و عدالت گستر آلمان،رونوشت به برادر هوگوچاوز رئیس جمهور و یاور غایب کشور ونزوئلا و کلی رونوشت میزنه.واقعا در این آدمها و چیزی که توی مغزشون میگذره موندم.هر ماه ایمیل میزنه و اتفاقات جهان رو تحلیل میکنه و یه چیزایی هم میگه که واسه ظهورش انجام بدیم.چند سال هست که این یارو داره هر ماه ایمیل میزنه.

همیشه این پرسش را از خودم داشتم که این شهر چیست و کیست و من چطور باید آن را بشناسم و با آن دوستی برقرار کنم

عصر پست طولانی در باب ترافیک و درماندگی هنگام برگشت به خانه و علت های ترافیک و مسائل مربوط به اون نوشتم که همه اش رو پاک کردم و در باب ترافیک و علتهای اون همین بس که نگاهی به استوری های پوچ و بی محتوای اینستاگرام بندازین تا بفهمید چه حجم بالایی از ماشین ها بیخود و بی جهت توی این شهر تردد میکنن.

تولد

تولدم مبارک.

جایزه

اگر تونستید ترانه Naked City از گروه Bonehead  رو تا آخر گوش بدین بیایین به من بگین بهتون جایزه میدم

افسردگی تنها معشوقهٔ باوفایی است که من می‌شناسم، بی‌جهت نیست اگر به عشق روی‌آورم

نمیدونم همه اینجوری هستن یا من اینجوری شدم یا به خاطر تغییر فصل هست یا دارم تلقین میکنم ولی احساس خسته بودن و یکنواختی خیلی زیادی میکنم.چیزی نمیخوام،چیزی نیست که در طلبش باشم.خسته هستم.یه جوری هستم.چیزی کم ندارم توی زندگیم ولی یه جوریم.نمیدونم شاید بعدا بهتر بشم

فیلمهای بد

چند تا فیلم تو این مدت اخیر دیدم که نظرم رو میگم در موردشون.

فیلم okja رو دیدم که خوب نبود.

فیلم ماشین جنگ از براد پیت رو دیدم که خوب نبود.

فیلم کانیبال هولوکاست رو دیدم که خوب نبود.

فیلم اختراع دروغ رو دیدم که خوب نبود.

فیلم ژاپنی audition رو دیدم که خوب نبود.

فیلم mr nobody  رو دیدم که خوب نبود.

فیلم knight of cups رو دیدم که خوب نبود.

فیلم مستند unacknowledged رو دیدم که خوب نبود.

فقط قسمتهای  مختلف از Family Guy رو میبینم که خیلی دوست دارم انیمیشینش رو و خیلی خیلی هوشمندانه و خنده دار هست.