تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زن فرشته‌ای است که در ایام طفولیت پرستار ما، در دوران جوانی کامبخش ما و در روزگار پیری تسلیت ده ماست

من بد،من عن،من خر،من گاو،من منحرف،من سادیسمی،من الاغو من همه صفت های بد کره خاکی،ولی گفتم بزرگترین دشمن زنها خود زنها هستن یا نگفتم؟؟؟

حالا که عربستان داره به زنهاش آزادی در رانندگی میده و دیگر آزادی های نویدبخش و امیدوارکننده،باید بشینید و ببینید که توی دنیای مجازی و توئیتر و اینستاگرام زنها چقدر دارن‌مسخره میکنن.مثلا خانمی نوشته بود دلم میسوزه واسه مردهای عربستانی که باید حالا به چهار تا زنشون پارک دوبل یاد بدن.

حالا شما هی بشینید و به احمقانه ترین شکل ممکن هشتگ کلیشه برعکس رو ترند بکنید.شما زن ها اگر دنبال آزادی هستید از خودتون باید شروع بکنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
جزر و مد جمعه 14 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:02 ب.ظ

بلا نسبت هم بگین

ولی حرفتون رو من با اینکه دختر هستم قبول دارم که جنس مونث در حق هم خیلی بد میکنن

بلا نسبت نگم به مذاق خیلی ها بیشتر خوش میاد

فاطمه یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 12:26 ق.ظ http://life-me.blogsky.com

بنظرم این بیماری لودگی هست! اینو منم قبول دارم.
ولی یعنی چی اینقدر به خودت توهین کردی تو پاراگراف اول!!! قبولت داریم. نگو دیگه اینا رو...

چشم.ببخشید

نل یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 08:33 ق.ظ

زیر اون هشتگ باید بنویسند:
#زنان_علیه_زنان

کار ما رو همین هشتگ ها خراب کردن

م76 یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:54 ب.ظ

حالا چرا انقدر به خودت بد و بیراه می گی من به عنوان یه دختر کاملا باهات موافقم ضعیف بودن و متکی بودن تو ذات زنهای ما هست حتی اونی تحصیلات بالا داره منتظر یکیه بیاد تا از لحاظ مالی و اجتماعی تامینش کنه.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد