تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فیلمهای بد

چند تا فیلم تو این مدت اخیر دیدم که نظرم رو میگم در موردشون.

فیلم okja رو دیدم که خوب نبود.

فیلم ماشین جنگ از براد پیت رو دیدم که خوب نبود.

فیلم کانیبال هولوکاست رو دیدم که خوب نبود.

فیلم اختراع دروغ رو دیدم که خوب نبود.

فیلم ژاپنی audition رو دیدم که خوب نبود.

فیلم mr nobody  رو دیدم که خوب نبود.

فیلم knight of cups رو دیدم که خوب نبود.

فیلم مستند unacknowledged رو دیدم که خوب نبود.

فقط قسمتهای  مختلف از Family Guy رو میبینم که خیلی دوست دارم انیمیشینش رو و خیلی خیلی هوشمندانه و خنده دار هست.

نظرات 9 + ارسال نظر
هفت دقیقه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 01:54 ب.ظ http://7min.blogsky.com

تراویس فمیلی گای رو از کجا دانلود میکنی ؟

از این سایت
downloadha.com
خیلی خوبه.همه چی داره

م76 دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 02:26 ب.ظ

مادر آرنوفسکی ببین چجوره اگه زیاد ترسناکو بیخود نیست ببینم☺ . من منتظر اومدن بلید رانرم راستی ممنونم بابت معرفی your name واقعا جالب بود. فیلم خوب معرفی کن مهم نیست کجایی باشه. rick and mortyنگاه کن. بنده که منتظر دلورس و میو هم هستم

من خودم طرفدار دارن آرنوفسکی هستم و منتظرم تا فیلمش بیاد و ببینمش.
اونای دیگه رو اصلا نشنیدم.ولی میرم ببینم چی هستن.ممنون

سرور دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 03:18 ب.ظ

از میون اون فیلمها من فقط آقای هیچکس رو دیدم. گرچه ساختش نگاهی به گیشه غرب داشته و... خودت دیدی و بازش نمی کنم و جوایز زیادی هم گرفته ولی از نظر موضوع اصلی میشه فیلمی فلسفی دونیت که نظریه های فلسفه جدید رو خیلی راحت و روان توضیح می ده. مثل نظریه آشوب و اثر بال پروانه.... بینش عمیق و فلسفی کارگردان با ظاهری زشت و مبتذل ( البته از نظر ما ایرانی ها / مسمانان)ممزوج شده
ایکاش چنین مضامینی را کارگردانان ما ( البته متعهدین) می ساختند.

همین فیلم اقای هیچکس خیلی خوبه.من خیلی دوستش داشتم خصوصا بازی جردلتو،ولی دیگه انتهای فیلم خیلی حوصله سربر شد.منکر لحظات زیبای فیلم نمیشه شد.ولی خوب من آخراش دیگه حوصله ام سر رفت

. دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:44 ب.ظ

من این روزها بریکینگ بد رو میبینم.....راضی ام ازش....

خیلی تعریفش رو شنیدم ولی ندیدمش

هفت دقیقه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:47 ب.ظ http://7min.blogsky.com

تاینی موویز عزیزم رو درشو تخته کردن و عواملشو گرفتن :(
از اون روز به بعد انگار اواره شدم و هیچ سایتی نیس ازش فیلم دانلود کنم .
سایت کاملی بود خدایش بیامرزد ، توی این خراب شده هیچکس به جایگاهی که باید باشه نمیرسه .

filma2movie هم خوبه

م76 دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 09:34 ب.ظ

دلورس و میو منظورم Westworld بود ریک اند مورتی ام انیمیشنه

آهان

هفت دقیقه دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:12 ب.ظ http://7min.blogsky.com

خدایی ریک اند مورتی قوی تر از بریکینگ بد ، خیلی باحال تر و خوش ساخت تر

phil سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 08:37 ق.ظ

بیا توییتر، با حفظ ارزش هات

با محیط توییتر نیستم.یه جوریه.همون نه سال پیش اکانت ساختم ولی اون موقع هدفم از شبکه های اجتماعی دوستی با دخترها بود و توییتر هم دختر نداشت واسه همین بیخیالش شدم
ببخشید که رک و پوست کنده گفتم

آناهیتا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 05:11 ب.ظ

این فیلمارو م ببین شاید خوشت اومد

being there
Detachment
grave of the fireflies
the red violin
The Double Life of Veronique
Take the Money and Run
wings of desire

سریال bojack horseman رو هم ببین، به نظرم از فمیلی گای خیلی بهتر و عمیقتره. تیکه های بامزه ش رو میندازه اما در عین حال همش لودگی نیست. واقعیه و آدم باهاش ارتباط برقرار می کنه با اینکه شخصیتاش حتی آدم هم نیستن

نه فیلمها رو دیدم و نه اون سریال رو.
حتما حتما باید ببینمشون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد