تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

افسردگی تنها معشوقهٔ باوفایی است که من می‌شناسم، بی‌جهت نیست اگر به عشق روی‌آورم

نمیدونم همه اینجوری هستن یا من اینجوری شدم یا به خاطر تغییر فصل هست یا دارم تلقین میکنم ولی احساس خسته بودن و یکنواختی خیلی زیادی میکنم.چیزی نمیخوام،چیزی نیست که در طلبش باشم.خسته هستم.یه جوری هستم.چیزی کم ندارم توی زندگیم ولی یه جوریم.نمیدونم شاید بعدا بهتر بشم

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 07:39 ق.ظ

اره به خاطر تغییر اب و هواییه ..فصل پاییز

زیاد تحرک داشته باش تراویس...قدم بزن...

بعد غذا خوردنت هم تغییر بده...ببین چی برات بهتره و بهت میسازه بخور...

گاهی هم به ذهنت استراحت بده...

اره راست میگی.باید همین کار رو بکنم.دستت درد نکنه

خانومی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 05:50 ب.ظ http://maaan.blog.ir

ما هم همینیم . تازه یه روزایی غم عالم میریزد توی دل من و میشین بیخودی غصه میخورم :/

بیخودی غصه نخور.پیر میشی

جزر و مد پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:07 ق.ظ

منم اینطوریم و تازه به مادرم میگم یه احساس دلتنگی دارم و نمیدونم برای کی و برای چی

. جمعه 21 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 04:22 ب.ظ

پیشاپیش تولدت مبارک..... بهترین ها رو برات ارزو می کنم.....

ممنونم

الهه جمعه 21 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام تراویس خوب.امیدوارم حال روحیت زود خوب بشه واحوالتان بهتر بشه.امدم تولدتون پیشاپیش تبریک بگم ایشالله همیشه دلتون شاد و جوون بمونه.تاره ۳۳سالگی سنی نیست تازه اول جوونی.من خودم هم حالم بدتر از شما هست احساس خستگی زیادی دارم روزها انگار همش تکرار یه روزن.

ایشالا تو هم بهتر بشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد