تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تکامل و حرکت، مبنا و پیش فرض کل وجود است

الان که دارم به ترانه Leave out all the rest از گروه لینکین پارک گوش میدم به چیزی فکر میکنم که ماه ها و ماه هاست که فکر منو به خودش مشغول کرده.

من چندین سال هست که اومدم تهران زندگی میکنم و دیگه نمیتونم برم شهر خودم زندگی بکنم و افراد اونجا و افکار و حرفهاشون برای من غیر قابل تحمل شده و از طرفی هم کوچک بودن اون شهر من رو آزار میده و دوست ندارم برگردم به اونجا ولی اینجا رو هم دوست ندارم، من تهران خونه دارم،خانواده دارم،دوست و آشنا و رفیق دارم،ولی دلم اینجا نیست،خودم رو تهرانی نمیدونم.اینجا هم غریبم،احساس خوبی ندارم به این شهر.فقط تهران هستم که کار بکنم.خارج هم که رفتم باز اوضاع بدتر شد و دچار بحران فرهنگی عمیقی شدم،طوری که برگشتم.

پس من مال کجا هستم؟من متعلق به کدوم شهر و سرزمین هستم.

نظرات 4 + ارسال نظر
هفت دقیقه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 09:31 ق.ظ http://7min.blogsky.com

چند روزی برگرد زادگاه خودت ببین احساس راحتی داری یا نه ، هرچند بودن در کنار کسانی که حرف ها و عقایدت رو متوجه نمیشن خیلی سخته .

درست میگی

ریحانه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 04:32 ب.ظ

حتی در خاکسترین روزها فراموش نکنیم که اسمون همیشه و همه جا افتابیه :)
من به تازگی ساکن تهران شدم
این أفکار تو ذهنم بود ..
بنظرم اگه اینجا خانواده و موقعیت خوبی داری هیچوقت ولش نکن !!
من خودم حاضر نیستم به شهر کوچیک با أفکار کوچک برگردم
هرچی محیط بزرگتر جا برای پیشرفت بازتر
نگران نباش ، به قول زدبازی این شهر تا همیشه بوی مارو میده ؛)

اعظم46 یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:52 ب.ظ

دقیقا احساس منو نوشتی
هرچند وقت یکبار به همسرجان می گم تا حالافکرکردی کجا دفن بشیم نه دلم با شهرستانه ونه اینجا با اینکه من بیش از سی ساله اینجام ولی احساس تعلق ندارم در وطنم احساس غربت دارم تازه با فوت والدین دوری از وطن بیشتر هم شده

همیشه فکر می کنم اونا که خارج از کشورن چه احساسی دارن

این احساس عدم تعلق خاطر عصرها هم بیشتر میشه.وقتی که با تنی رنجور از کار باید ساعتها سراپا توی مترو و اتوبوس های شلوغ بمونی تا به خونه برسی.با خودت میگی من کی هستم و اینجا چی کار میکنم؟

پریسان سه‌شنبه 2 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 12:36 ق.ظ

بهم گفته بودی ابا و اجدادت بر میگردن ب رشت بیا رشت شاید اینجا ب ارامش رسیدی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد