تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تفکر مضحک

نمیدونم چه حس احمقانه ای پیدا کردم که احساس میکنم بین بدبختی و بدشانسی های زندگیم و باز بودن وبلاگم ارتباط مستقیمی وجود داره.وبلاگ رو باز میکنم.ولی اگر فقط یه بدبیاری دیگه بیارم دیگه واسه همیشه میبندم در وبلاگ رو.

نظرات 6 + ارسال نظر
هفت دقیقه دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:08 ب.ظ http://7min.blogsky.com

این تفکر مضحک رو من و چند تا دیگه از بچه های وب داریم .
دلم برات تنگ شده بود تراویس :(
خودتو از ما نگیر

سلام
ولی من مرتب به وبلاگت سر میزنم و میخونمت دختره شیطون
راستی بین بدبختی های زندگی و وبلاگ ارتباطی منطقی وجود داره؟؟

الهه سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام تراویس خوبم.امیدوارم دیگه هیچ وقت وبلاگتون نبندین.امیدوارم خوب باشین هر چند این روزا مشکلات خیلی زیاد شدن خصوصا مشکلات مالی و بی پولی.دلم گرفته بود از بس میومدم اینجا وهمش در دسترس نبود خواهشا دیگه این کارو نکنید من به خوندن شما عادت کردم هر چند خودم وبلاگ ندارم.انشاالله که هیچ وقت اینجا موردی نباشه که باعث بد شانسی یا بد بختی شما بشه.امین.ازتون میخام تا اخر باشین مثل یه جمع دوستانه و وفادار.خوش امدی بیا تعریف کن تراویس جون.

ارادتمند شما.چه پیام پر از محبت و مهربانی و صفایی.خیلی خوشحال شدم.چشم.هر چی شما بگی

اعظم46 سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:30 ب.ظ

تراویس وخرافاتــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چیزای ننویس که چشمت بزنن

چشم

میس تیچر چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:46 ب.ظ

من موافقم اتفاقا!

یادش بخیر قبلنا نه اینستا مینستا بود نه تلگرام
بیکار میموندیم میشستیم کتاب میخوندیم! هم بقولملت عاقل و فرزانه میشدیم یه کم هم وقتمون پر میشد

من خودم به شخصه این جوری بودم
الان اینترنت قشنگ گند زده به حتی تصمیمامون!

اینم نظر خوبی هست

سهیلا سه‌شنبه 28 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:45 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

ای بابا.من هی پیدات میکنم هی گمت میکنم.یه جا وایسا ت رو خدا.من پیرزن رو هی نکش اینو اونورننه.

جزر و مد پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:32 ب.ظ

لطفا در اینجا رو تخته نکنید، اذیت میشیم واقعا

ببخشید.چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد