تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دگران روند و آیند و تو همچنان که هستی

الخطاب الاول:میبینم که همه وبلاگ نویس های پرکار قدیمی یا وبلاگشون رو بستن یا این که خیلی خیلی کم کار شدن و هنوز که هنوزه بنده حقیر فدوی امت به نوشتن ادامه میدم.

الکلمه الثانیه:از اون جایی که وقتی کریستوفر نولان و تارانتینو فیلم میسازن جماعت متوسط تحصیلکرده و آماتور فیلم بینی که دلشون به این چیزا خوش هست فقط باید نظر بدن و بنده هم جز همون دسته هستم باید عرض کنم که بنده هم فیلم را دیدم.خوب بود.اما فقط برای یک بار دیدن.فیلم برشی از تاریخ رو نشون میداد و خیلی نه جالب بود و نه خیلی هم بد بود.فیلم خوبی بود که البته من خوابم گرفت جاهاییش،ولی خوب بود.

الکلمه الثالثه: یه دختری بود باهاش دوست بودم به اسم "ف از کشور همسایه" ازدواج کرد.یه دختر دیگه هم بود بهمن۹۴ باهاش دوست بودم اونم ازدواج کرد.از ته دلم واسشون خوشحال شدم.

الخطاب الرابع:فیلم آینه بغل رو هم رفتیم سینما دیدیم با دوستی که عزیز دل است و راز ما نزد او بی پرده و فیلم خیلی خنده داری بود و خیلی خندیدیم.

الخطاب الخامس:بیرون تو کوچه اونقدر صدای بوق و شعار میاد که نمیتونم بخوابم.اینا کار ندارن انگار.

الخطاب السادس:یه چیز عجیبی بگم.وقتی که مجرد هستم هیچ موقعیتی واسه دختربازی و تور کردن دخترهای جدید پیش نمیاد و کسی تمایلی بهم نشون نمیده ولی همچین که ازدواج کردم یا وارد رابطه جدی با کسی میشم اون وقته که باید بگم صدهزاران دام و دانه ست ای خدا/ ما چو مرغان حریص بی نوا.خواهش میکنم اگر زنی یا دختری یا مردی و پسری متاهل هست یا نامزد داره یا توی رابطه هست از راه به درش نکنید.

الخطاب السابع:قبلا طرفای میرداماد و میدون مادر و اون ورا میرفتی خانمهای سانتی مانتال خوشگلی میدیدی که کنار خیابون مشتری جمع میکنن الان پر شده از ترنس،خانمهای خوشگل جاشون رو دادن به ترنس های قدبلند و صدا کلفت و نمیدونم بگم خوبه یا بد.

الخطاب الثامن:با این طرح های جدید اینترنت گه زدن به طرح هایی تشویقی و گرون تر شده اینترنت و همه چی گیج کننده شده.من نمیفهمم والا چرا ما نباید مثل بقیه دنیا اینترنت داشته باشیم.

نظرات 7 + ارسال نظر
اناهیتا یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 12:17 ب.ظ http://khaterateman1369.blogsky.com/

ما چیمون مثل همه دنیاس که اینترنتمون باشه . افرین مرسی که واسمون زیاد نوشتی . وای عزیز دل رو خوب اومدی

قربانت.ارادتپندم.عزیز دله دیگه

خانومی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 05:25 ب.ظ http://maaan.blog.ir

منم هنوز مینویسم :)
.
شمردن به عربی رو بلد نیستم :/
.
فکر کنم این نشون میده که خانوم ها بیشتر تمایل پیدا کردن به سمت دوست شدن با مرد های متاهل :| دلیلش رو هم نمیدونم ولی خیلی ها رو میبینم که با مرد های متاهل دوست میشن ...
.

mahee یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 09:08 ب.ظ

" عزیزدل" ..چه کلمه دوست داشتنی ای. باید بدونه حتما.

میدونه خودش

هفت دقیقه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:12 ب.ظ http://7min.blogsky.com

اسم فیلم رو هم بگو

دانکرک

هفت دقیقه دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1396 ساعت 01:02 ب.ظ http://7min.blogsky.com

اره دیدمش خیلی چرت بود :/ ینی من خوشم نیومد

بد نبود‌.ولی نمیشه گفت چرت بود.من دوستش داشتم.

هفت دقیقه دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1396 ساعت 06:14 ب.ظ http://7min.blogsky.com

نه من تا اخرش ندیدم خسته شدم

جزر و مد پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:25 ب.ظ

کار دارن که بیرونن دیگه

مدتیه حوصله فیلم دیدن ندارم من یکی

یه فیلم خوب ببینی سر شوق میایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد