تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بهترین چیزی که یک پدر می‌تواند برای فرزندش انجام دهد، دوست داشتنِ مادرش است

چند شب پیش،دیر وقت و زمانی که فکر کنم آخرین قطار داشت حرکت میکرد با عزیز دل سوار مترو بودیم به مقصدی.روبروی ما پدری با دو پسر خردسالش نشسته بودن.به عزیز دل گفتم که فکر میکنی منم روزی پسری از خودم داشته باشم؟؟اینجوری که زندگیم پیش میره بعید میدونم تا آخر عمرم بتونم خونه و زندگی داشته باشم.بغض کرد و فکر کنم قطره اشکی هم ریخت.

اگر بچه دارین دوستش داشته باشین،براش وقت بزارین،واسش قصه بگین و داستان بخونین،مشغولش بکنید و خوب تربیتش بکنید.از بهشت و جهنم نترسونیدش و بزارین وقتی بزرگ شد انتخاب بکنه که چه جهان بینی میخواد داشته باشه،بچه هایی که توی خونه شما هستن و هیچ اهمیتی بهشون نمیدین.آرزوی خیلی از مردم دنیا هستن.

نظرات 5 + ارسال نظر
? جمعه 15 دی‌ماه سال 1396 ساعت 06:26 ب.ظ

اقا این عزیز دل کیه تو نوشته هات یه مدته
پارتنره ، همسر جدیده ، کیه ؟؟
واسم مجهوله خب !
معرفی لطفا .

دوست دارم تعلیق توی نوشته هام باشه

نل شنبه 16 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:13 ق.ظ

امیدوارم هر چی بهترینه بدست بیاری

خیلی ممنونم از محبت شما

جزر و مد شنبه 16 دی‌ماه سال 1396 ساعت 06:05 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

امیدوارم بشه اونی که میخوای

هفت دقیقه شنبه 16 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:38 ب.ظ http://7min.blogsky.com

امیدوارم همین عزیزدل نی نیتونو به دنیا بیاره تا ابد بهش اهمیت بدید و هی نی نی بیارید و هی اهمیت بدید هی خوشبخت باشید زیر یک سقف

مرسی

اناهیتا سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:26 ق.ظ http://khaterateman1369.blogsky.com/

من انقدر روحیم به هم ریخته اس که به این فکر میکنم اگر بچه دار بشم واقعا حوصله وقت گذاشتن واسه بچه رو دارم و لی هیچوقت این موضوع رو به شوهرم نمیگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد