تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سال نو مبارک

سال نو رو به خواننده های همیشگی این وبلاگ تبریک میگم و در نهایت هم خاک تو سر هر کسی که از من بدش میاد.

سلام بگفتم تو رِ جواب ندادی مه رِ

هر لحظه ای از زندگیم رو دلتنگ عزیز دلم هستم حتی وقتی که کنارش هستم و الان یک سال و اندی هست که چهره هیچ زنی حتی در نهایت زیبایی هم به چشمم نمیاد جز طرح رخ یارم.

عشق دوطرفه انسانها رو مهربون،باگذشت،وفادار،خویشتندار،با محبت و متین میکنه.

اگر کسی از من ناراحت هست،اگر حرفی زدم یا کامنتی توی وبلاگی گذاشتم که کسی رو ناراحت کردم،من رو ببخشید.

نوشته های من گاه اغراق آمیز و گاه مشمئز کننده و گاه ضد زن بود،واقف به این موضوع هستم و از همه کسانی که با خوندن نوشته های من رنجیده خاطر شدن پوزش میطلیم.

باز هم مینویسم و از زندگی و فلسفه اش میگم.

الیوم الثانی العشرون،شهر الجمادی الثانیه عام ۱۴۳۹

التراویس البیکل



جهالت بیش از دانایی احساس امنیت ایجاد می‌کند.

هر باری که دیدن یار میرین و قرار دارین یه چیزی بخرین.نیازی نیست گرون باشه.یا میوه فصل رو بخرین یا چند شاخه گل نرگس یا یه لیوان یا یه خودکار،یا یه جفت جوراب،یا چند تا نسکافه یا یه بسته پاستیل یا یه کم آلوچه و لواشک.چیزای کوچیک خریدن عشق بزرگ،گشاده دستی و مهربانی شما رو میرسونه.

ناراحت شدن از یک حقیقت بهتر از تسکین یافتن با یک دروغ است.

توی جایی که دختر جوون مجرد و پسر جوون هست.زنتون یا شوهرتون رو هی نبوسید و بغل نکنید.باور کنید خیلی از آدمها غصه دار میشن یا حسودی میکنن یا دلشون میشکنه یا دلشو ن میخواد وقتی این چیزا رو میبینن چون خودشون کسی رو ندارن یا اگر هم دارن باب دلشون نیست.لزومی نیست عشقبازی و ماچ و بوسه تون رو به نمایش بگذارید.کار قشنگی نیست. این نظر شخصی بنده حقیر هست.شاید هم اشتباه باشه.

عشق حتی می تواند در ساختار مولکولی هر چیز نیز رسوخ کند و عشق پاسخی به همه پرسشهاست.

از من به شما خانمها نصیحت و وصیت که مهریه گرفتن واسه شما نه شوهر میشه نه بچه و نه زندگی.خودتون و خانواده تون رو به خاطر ۴ تا سکه خراب نکنید.زندگیتون رو با مهریه اجرا گذاشتن و توقیف اموال شوهرتون نپاشونید.اون‌ مادر و خواهر و دوست و همسایه و دخترخاله و همکار و مشاوری که میگه این کار رو بکنید خیر و صلاح شما رو نمیخواد.وقتی که شما آواره دادگاه و کلانتری هستین واسه اجرا گذاشتن مهریه اون شخص توی بغل شوهرش خوابه.و بچش هم توی هال داره باب اسفنجی نگاه میکنه.

مهریه و ماهی یه نیم سکه واسه شما زندگی نمیشه.شاید با خودتون حساب میکنید با یکی رابطه برقرار میکنید و باهاش میمونید ولی من رک و پوست کنده بهتون بگم یه چند ماهی میکنه شما رو و بعد ولتون میکنه میره با یکی دیگه.اونی مرد بود که اومد با شما ازدواج کرد و زدین در کونش و دارین ازش هر ماه مهریه میگیرین.

هزار بار میگم باز هم میگم،هیچ چیزی جای شوهر رو نمیگیره،هیچ چیزی جای بچه رو نمیگیره،هیچ چیزی جای کانون خانواده و زندگی زناشوئی رو نمیگیره.

شکوائیه

بعضی وقتها فکر میکنم هر چی بدبختی میکشم توی زندگیم به خاطر این لامصب باشه که سیری نداره.کاش سردتر بودم تا راحت تر زندگی میکردم.خودم دیگه خسته شدم از این وضعیت.

صدهزاران دام و دانه ست ای خدا

ما چو مرغانی حریص و بی نوا

کسی که چرایی برای زیستن داشته باشد، از پس هر چگونه‌ای بر می‌آید.

سخنی با مردان

از هر چند باری که همسرتون،نامزدتون،شریک زندگیتون یا دوست دخترتون پریود میشه یک بارش جگر بخرین براش بد نیست.هم به سلامتیش کمک میکنه و هم محبتتون رو میرسونه.

طلا گرونه ولی باز هم میشه زیورآلاتی از جنس طلا پیدا کرد که قیمتشون زیر پانصد تومن باشه.به هیچ کجای کائنات بر نمیخوره اگر به جای عروسک خرس تخمی یه گوشواره یا یه زنجیر یا یه حلقه طلا بخرین.جبران میشه واستون.

رستوران های لوکس هم که غذا بخورین باز هم ایراداتی دارن.از غذای همسرتون ایراد نگیرین.

سپندارمزگان اگه درست گفته باشم هیچی نیست جز یه رسم مسخره ابداع نمیدونم کی.به همون ولنتاین بچسبین.مناسبتها توی ذهن خانمها میمونه.زنها میرن حرف میزنن واسه همدیگه،همیشه کاری بکنید خانمی که توی زندگی شما سربلند باشه پیش اطرافیانش.

شکم گنده و بدن پرمو و کله کچل و قد کوتاه رنگ میبازه اگر قلبی مهربان داشته باشین و زیباترین زنها دوستتون خواهند داشت اگر انسان بدی نباشین.

زنها باهوش تر از اونی هستن که فکرش رو میکنید.خیانت نکنید با یکی بمونید.خوشبخت میشید.بهتون قول میدم