تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شکوائیه

بعضی وقتها فکر میکنم هر چی بدبختی میکشم توی زندگیم به خاطر این لامصب باشه که سیری نداره.کاش سردتر بودم تا راحت تر زندگی میکردم.خودم دیگه خسته شدم از این وضعیت.

صدهزاران دام و دانه ست ای خدا

ما چو مرغانی حریص و بی نوا

نظرات 4 + ارسال نظر
.... چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 03:02 ق.ظ

عزیز دلم نتونست سیرت کنه:))
مواظب باش این و نپرونی

م.ب پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 07:50 ب.ظ

گرهزاران دام باشد درقدم
چون تو بامایی نباشد هیچ غم <---با احترام ،برای عزیز دل شما.

عجب شعری گفتی

مهدیه جمعه 18 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 06:05 ب.ظ

استیکر تفکر

واگویه دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 02:32 ب.ظ

ورزش کن
غذاهات اصلاح کن
این نیرو چیز بدی نیست
فقط هدایتش کن و براش حد مشخص کن

چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد