تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دلم خون میشه وقتی پسربچه هایی رو میبینم که تو خیابون کار میکنن.خیلی ناراحت میشم.همیشه اینجوری نیستم،ولی بعضی هاشون رو که میبینم اشک توی چشمام جمع میشه.پسر بچه هایی که تحقیر میشن و سرکوب و تباه میشه زندگی هاشون.افسوس که هیچ غلطی هم نمیتونم بکنم که کمک حالشون باشم

نظرات 6 + ارسال نظر
نل دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 02:31 ب.ظ

:-(

م75 دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 08:18 ب.ظ

من علاوه بر این که بچه هارو می بینم دلم خون میشه پیر مردایی که کار می کنن می بینم خیلی ناراحت می شم مثل بعضی نون خشکی ها یا آشغال جمع کنا.می گم یعنی چطور میشه فرد بالای پنجاه سال انقدر فرصت رشد نداشته باشه انقدر نیازمند و انقدر بی یاور باشه که توی این سن بشینه بجای خستگی در کردن کار های سخت انجام بده .دنیا اصلا قشنگ نیست :/

درست میگی واقعا

جزر و مد یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 06:26 ب.ظ

هعییی روزگار

فروزان چهارشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 10:22 ب.ظ

سلام
امروز حکم طلاق رو گرفتم ولی برای اجرا جرات ندارم برم
تا سه ماه مهلت داره

خاله ریزه یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1397 ساعت 01:51 ب.ظ

افسوس و صد افسوس

تیلوتیلو شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:25 ب.ظ

نمیشه بازم تند تند بنویسی و به روز بشی؟
دلم برای روزهایی که هر روز مینوشتین تنگ شده
هر روز ... روزی چند تا پست

ممنون از لطف شما.ولی اون وقتها انگار چیزی کم بود یا حرفهایی نگفته میموند که به کسی نمیتونستم بگم.ولی الان دیگه اون قدر هم صحبتی با عزیز دلم شیرین هست که دیگه هیچ یادی هم از وبلاگ نمیکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد