تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

همه شب نالم چون نی

کوتاه سخن اول:فکر‌میکنم همون طوری که اینترنت و اینستاگرام و تلگرام‌پر شده از اراجیف و مزخرفات،وبلاگ ها هم بی نصیب نموندن،به هر حال ما باختیم و شکست رو میپذیریم.ما باختیم و وبلاگستان فارسی شده جولانگاه وبلاگهای چرت و‌پرت و از وبلاگهای خوب قدیمی خبری نشد.البته که تلگرام هم بی تاثیر نبود،همه رفتن‌و یه کانال زدن و از وبلاگ هاشون خداحافظی کردن.

کوتاه سخن دوم:این‌اوضاع اقتصادی پدر همه رو‌در آورده.هیچ امیدی به آینده ندارم و مطمئن‌هستم اوضاع بدتر میشه.

کوتاه سخن سوم:همیشه درون‌من‌جدالی بی پایان بین‌نیروهای خیر و‌شر وجود داره،در هر زمینه ای.از فساد و فحشا بگیر تا دزدی و خیانت.امیدوارم از طوفان بلایا به دور باشم.

کوتاه سخن چهارم:خوندن پیامهای خصوصی و پاک شده همیشه برای من جالب بوده و حس دلتنگی عمیقی بهم دست میده از خوندن این پیام ها و واقعا دلم‌میخواد بدونم بعضی از اون آدمها الان کجا هستن،مثل زینب،مدیکو،کتی،ریحانه،زن عاشق،مهدیس،الهام،دلقک،سپیده مشهدی،افرادی که محبت بی دریغ و خالصانشون جلای وجودم بود و نفرتشون باعث ترس و تشویشم.

پینوشت:سریال وست ورلد عجب سریال خوبی هست

نظرات 12 + ارسال نظر
Faella چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 09:01 ق.ظ http://faella.blog.ir/

به نظرم وبلاگای خوب و کانالای خوب و پیجای خوب هنوز هستن، ولی چون تعداد کاربرای اینترنت بطور وحشتناکی یهو بالا رفته، در اون بین گم میشن.
این کجا و مثلا 10 سال پیش هم نه، همین 5،6 سال پیش کجا که نصف مردم کار کردن با اینترنت رو حتی بلد نبودن.
البته مد شدن بازاریابی اینترنتی هم تو این قضیه بی تاثیر نیست، هرکسی میاد یه سری چیز میز مینویسه که مخاطب جمع کنه و بعد به خاطر زیاد بودن مخاطباش تبلیغ بگیره و تو وبلاگش بذاره... و چه کاری ساده تر و بی خرج تر از این.

+وست ورد فصل اولش بی نظیره، منتها چیزهایی که باعث شگفت انگیز شدنش میشد ریسک بود، مثل لبه ی تیغ، ممکن بود باعث موفقیت یا کااملا کلیشه و لوس شدنش بشه.
که متاسفانه _از نظر من _ تو فصل دوم به همین دلیل سقوط کرد.. هی همون معماها، هی همون صحنه ها، هی همون تلاش برای غافلگیریا.. بسه دیگه -_- باید همون فصل اول تمومش می کردن. این سریال رو از روی یه فیلم دهه 70 ساختن که فصل دوم سریال نصفیش تکرار همون ایده های فیلمه.

دندون چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:18 ق.ظ http://shab-roooz.blogsky.com/

فکر میکردم از منم میخوای بدونی اما ظاهرا فراموش شدم...
وست ورلد عالیه...

تیلوتیلو چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:18 ب.ظ

1- موافقم

2- ناامید نیستم ... همیشه میشه یه اتفاق خوب را رقم زد

3- این یعنی هنوز زنده ای...

4- جای همشون سبز و خرم ...

Phil چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 11:13 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

وست ورلد کسشرترین، مسخره ترین و هالیوودی و تجاری ترین سریالیه که تا حالا دیدم.

من که خیلی دوست دارمش.

ریحانه پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 06:46 ب.ظ

سلاممم
سپاس از لطفت به یادم بودین :)
میخونمت
دلت پر از جوانه امید رفیق
از خدا بهترین همراه زندگی براتون ارزومندم

هفت دقیقه جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:15 ق.ظ

وست ورلد فصل اولش ترکوند ، حتی چند بار دیدمش .
خیلی خوب بود

خیلی خوبه سریالش.حالا فصل دومش رو هم دانلود کردم که ببینم

ریحانه جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:32 ب.ظ

کامنت من برا پست نرسیده ؟!!
تشکر کرده بودم .

مسلم جمعه 19 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 08:03 ب.ظ http://paeizaan.blogsky.com/

آدمای قدیمی بلاگستان که من با دقت وبلاگاشونو خوندم همه روزی بالای ۴ ساعت وقت میزاشتن واسه وبلاگ
الان شما خودتون این وقت رو دارید ؟
سخن دومت هم بی تاثیر روی این وبلاگایی که شما بهشون میگید چرت نیست
سال 88 و 89 و 90 جو سیاسی بود یه عده میومدن حرف های احساسی و سیاسی مینوشتن ؛ اونا پست ها هم در نظر یه عده پست پر مغز و پر طمطراق تلقی میشه
این نسل هم نسل بعد از اونه که فهمیده اون حرفا بی فایده بوده و دیگه حوصله ی نوشتن همچین حرفایی رو ندارن اگرم احیانا حرفی از دهنشون در بره یه فحش خار مادر به فردیه همین
اگه میخوای پست های احساسی و به نظر خودتون چرت ببینید میتونی به پست های ایام بیکاری خودت سر بزنی لازم نیست به وبلاگ بقیه که سالی یه بار هم بهشون سر نمی زنی و بعد از یه بار اومدن همه رو چرت خطاب می کنی ؛ سر بزنی

حرفت منطقیه والا،جوابی ندارم

سهیلا شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 12:05 ب.ظ http://nanehadi.blogsky.com

وست ورلد فصل اولش خیلی خوب بود.

... یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 01:11 ق.ظ

منظورت از الهام کدومه؟!
من و میگی یعنی ؟!:))))
گفتم اگه من و میگی برات توضیح بدم ک دلت وا شه !!!

باز تو پیدات شد

.... یکشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 10:52 ب.ظ

اره دیگه منم دلم تنگ میشه
مخصوصا برای اوسکلان وبلاگ! :)))))
دیگه خوردم ب این پستت گفتم از نگرانی درت بیارم نمیخوای نخواه
والا !:)))))
نگفتی الان منطورت من بودم
من و ک یادته
بهم میگفتی استادا

جزر و مد جمعه 2 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:58 ب.ظ

سلاااام بر تراویس بزرگ، هیچی وبلاگ نمیشه، قلم شمام یکی از خوندنیهاست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد