تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آن گاه که اشک میریختم و تو را صدا میکردم کجا بودی؟

گله اول:بعضی وقتها پیاده مسیر طولانی رو از محل کارم تا نزدیک خونه راه میرم و میبینم که چقدر ادمهای بدبخت و مشکل دار توی این شهر وجود دارن و دلم به درد میاد.

گله دوم:چند روز پیش با چند تا از همکارهام حرف میزدیم که چقدر پول حال شما رو خوب میکنه،یکی گفت یک میلیارد،یکی گفت پونصد میلیون و یکی گفت ده میلیارد،من گفتم بیست میلیون،بیست میلیون واقعا حال منو خوب میکنه.

گله سوم:از صمیم قلب دلم میخواست خدایی بود،روز جزایی باشه و حرفهایی که از بچگی و توی مدرسه بهمون تلقین کردن واقعیت داشته باشه،اما افسوس و صد افسوس که هیچی نیست و ما انسانها تنها هستیم و هیچ عدالتی وجود نداره.

گله چهارم:حالم از دیالوگ هایی مثل "قضاوت نکنیم"،هر کی لاشی تره بیشتر اینو میگه.

گله پنجم:خونه ای خریدم و دارم تنهایی زندگی میکنم،سبک زندگیم عوض شده،سیگار نمیکشم،مشروب نمیخورم،هرز نمیپرم و فقط با عزیز دلم هستم و زندگی میکنم تا ببینم چی میشه و چی پیش میاد.

گله ششم:حرفی نیست جز این که خیلی خسته ام،هم روحی و هم جسمی

نظرات 4 + ارسال نظر
واگویه که قبلا وبلاگ داشته چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 07:40 ق.ظ

چقدر گله مند بودین
در مورد گله اول هم مسئولین وظیفه دارند و هم ما از روی حس نوع دوستی و انسانیت اگه کاری ازمون بر بیاد انجام بدیم
منظور گداپروری نیست
گله دوم: امیدوارم سلامت باشین و انگیزه زندگی و ... داشته باشین
برکت در زندگی تون باشه و ناامیدی هرگز به سراغتون نیاد
گله سوم: چطوری با این قطعیت میگی خدا نیست!!!!؟
از این جملات گله سوم معلومه دلخورین و شاکی تا باور بی نبود خدا
عدالت اون چیزی نیست که در نظر من و شماست
قیامت هست
هر کسی به جزای کاری که کرده چه خوب چه بد میرسه نگران نباش
اما قرار نیست به نظر و میزانی که در ذهن ماست برسه
گله چهارم نفهمیدم
گله پنجم: مبارکه و ان شاء الله لحظات خوش و خوبی توام با خیر و سلامتی در این خونه داشته باشین..چه خوبه که سبک زندگیت داره به سمتی میره که سلامتیت کمتر در خطر بیفته
امیدوارم خیر براتون پیش بیاد
میگم نمیشه بساط ازدواج تون رسمی فراهم کنین؟
گله ششم: خسته نباشید..خستگی جسمی با خواب و استراحت البته به اندازه برطرف میشه و خستگی روحی هم با تفریح و بودن در فضای شاد و دلخواه

جزر و مد شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:05 ق.ظ

گله چهارم دمتون گرم که زدین وسط خال.
برای بقیه اش اه کشیدم، منم تنهای عالمم انگار

فراز پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 10:28 ب.ظ

برای راه حلش درمان گله ششم در گره پنجم نهفته است :)

P چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:09 ق.ظ

مخاطبم جناب واگویه ک قبلن وبلاگ داشت
میشه لطفن اینقد زر نکنی
خودت فهمیدی چی گفتی :
عدالت اونچیز نیست ک در نظر من و شماست!!!
هنوز ادمای اسکولی مثل تو وجود دارند؟؟
خدای عن اگه بود همه چی اینقد گوه نبود
حداقل تا این قدر گوه نبود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد