تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فیلمی دیدم به اسم نیویورک،جز به کل که قشنگ بود ولی پیشنهاد نمیکنم کسی ببینه،چون خیلی خاص بود و یه جورایی عجیب و غریب بود فیلمش.

فیلمنامه نویس و کارگردان این فیلم چارلی کافمن هست،اصولا کارهای چارلی کافمن همه خوب و عالی و پر از مفهوم هستن.

البته یه چیزی بگم با این روال ابتذال فرهنگی و اخلاقی و اقتصادی که جامعه ایران درونش افتاده و داره با سرعت جلو میره فکر میکنم تا بیست سال دیگه هیچ کس هیچ فیلم خوبی نبینه و همه ایرانی ها بشن یه مشت ادم مثل وحیدخزایی و امیرتتلو و این کس خل های اینستاگرامی.

قبلا خیلی ها بهم‌ میگفتن که گنده دماغ هستی و ال و بل ولی الان با قطعیت میگم که ادمهای دور و اطرافم یه مشت حیوان و احشام هستن که فقط پوستین آدمیت دارن،من بین یه مشت آدم سطحی و بیسواد و بی فرهنگ و چیپ دارم زندگی میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
واگویه که قبلا وبلاگ نداشته چهارشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 05:52 ب.ظ

پیش داوری نیست؟

جزر و مد شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:08 ق.ظ

راستش حوصله ندارم زیاد بنویسم چون فکر میکنم شمام حوصله نداری زیاد بخونی.
ولی این چیزایی که دارن میسازن تو ایران مثل داستان لباس پادشاه شده، فیلمای ایران رو که میگیری ببینی اصلا حرفی نداره، یه چیزی نداره حداقل حالتو بدتر نکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد