تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

احساسات بیان نشده هیچ وقت فراموش نمیشوند.

تنها زندگی کردن خیلی بدی ها داره ولی خوبی هایی که داره اینه که هر چی دلت خواست میتونی فیلم ببینی و کسی مزاحمت نیست و همش میتونی توی خونه لخت مادرزاد بگردی و هر غذایی خواستی بخوری و هر وقت دوست داشتی فیلم سوپر با صدای بلند ببینی  و هر وقت خواستی بیایی خونه و هر وقت دلت خواست بزنی بیرون از خونه و صبح زود بری حموم یا هر وقت دوست داشتی کولر رو روشن بکنی.

همسایه طبقه پایینی تازه داشت وسیله میبرد توی خونه اش منم به رسم ادب واسش یه پارچ آب و یخ بردم،هم‌پارچ ابم و هم‌دو تا لیوانم از سرویس ظرفهای لومینارکم بود.الان چند روز شده که نیومده به من تحویل بده.نکنه شکونده باشه.خیلی استرس دارم.میدونم یه کم خاله زنک شدم ولی خوب زحمت کشیدم واسه خریدن این ظرفها و خیلی دوستشون دارم.

البته یه چیز جدیدی که یاد گرفتم درست کردن پاستا پنه با سس آلفردو هست که فکر میکنم پاستای من در مناطق شمال و شمال غربی تهران حرف اول رو میزنه و هیچ حریفی نداشته باشم.

حرف دیگه ای ندارم.فعلا از حضورتون مرخص میشم باید برم گلدونام رو آب بدم و طرفها رو بشورم و داخل کابیتها رو تمیز بکنم و کف آشپزخونه رو تمیز بکنم و با سیم بیفتم به جون توالت فرنگی و حموم بعد هم مسواک بزنم و جیش بکنم و بخوابم و فردا صبح زود دوش بگیرم و صبحانه بخورم و برم سرکار،اوه داشت یادم میرفت کرفس هم آب بگیرم که فردا بعد ناهار آب کرفس بخورم.توی پست های آینده از مراقبت های پوست و مو و ناخن میگم

بوس بوس


نظرات 8 + ارسال نظر
جزر و مد یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 01:18 ق.ظ

اعتراف میکنم شوکه شدم از این تراویس جدید، به خصوص خط اخر و آب کرفس و اینا.
چه حس خوبی داشت این متن

وبلاگ داشتی قبلا،کو پس؟؟

دندون یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:57 ق.ظ http://shab-roooz.blogsky.com/

یه لحظه فکر کردم اشتباه اومدم و الان با یه وبلاگ زنونه سر و کار دارم... چه کردی با خودتااااا...
اما اون قسمت تنهایی و تات دلت بخواد فیلم ببینی رو پایه ام... خیلی خوبه...

کار خاصی با خودم نکردم.بریدمش دیگه انداختم جلوی گربه بخوره

تیلوتیلو یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:12 ق.ظ

یعنی این همون تراویس هست؟
مگه میشه؟
مگه داریم؟

ندا یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:10 ق.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

یه شوینده ی "من" بخر از اونا که عکس توالت فرنگی روش داره و ظرف بسته بندیش هم سفیده، دیگه نیازی نیست با سیم بیفتی به جونه سرویسها
دستور پخت پاستا رو نزاشتی برامون...

خوبه؟سفید میکنه؟

ندا یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:27 ب.ظ http://mydailyhappenings.blogsky.com/

آره خیلییییی
یه لکه کف حموم بود با سیم هم نرفت منم فکر میکردم لابد نمیره کلا، یه خورده شوینده من ریختم روش، رومو کردم اونور وقتی برگشتم لکه هه نبود، باورت میشه به این سرعت!!!
بعد افسوس خوردم به حال روزهایی که با سیم میکشیدم روش و اونم پاک نمیشد

دستت درد نکنه.عصری میخرم

خاله ریزه دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:10 ب.ظ

میگم رمز موفقیتت چیه؟ این همه تغییر اونم از آدمی مثل تراویس؟!! آفرین آفرین. ولی راستشو بخوای زیاد باور نکردم :)
راستی چرا با عزیز دلت زندگی نمیکنین؟ حیف نیست تنهایی سر کنی این روزهای جوونی رو؟

میل جنسیم رو از دست دادم واسه همین روی چیزای دیگه تمرکز کردم

جزر و مد دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 06:23 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

وبلاگمو دارم هنوز.

واگویه که قبلا وبلاگ داشته دوشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:01 ب.ظ

شما سرد شدی و یا از عوارض بی توجهی به غذاهاتون هست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد