تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شیطان، همانند گردش خون در تن آدمی جریان دارد

وقتی به خشتک و داخل شرتم نگاه میکنم شیطان رو میبینم،از زمانی که تعهد در رابطه برام‌ معنی پیدا کرد در حال نبرد با شیطان درون شرتم هستم.شاید باورش سخت باشه،ولی واقعا واسم سخته.واقعا واسم سخته و عذاب میکشم اما مثل مسیحی های تندرو و شیعیان قمه زن که به یاد عیسی بن مریم و حسین بن علی خودشون رو زخمی میکنن تا با خون التیام پیدا بکنن و گناهانشون پاک بشه،منم به خودم عذاب میدم و با خود درونیم میجنگم تا خیانت نکنم و پاک بمونم.به خودم از خودم پناه میبرم.نمیخوام به عزیز دلم خیانت بکنم،نمیخوام،نمیخوام....
نظرات 7 + ارسال نظر
دندون یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 04:13 ب.ظ http://shab-roooz.blogsky.com/

کار خوبی میکنی ، بهت افتخار میکنم همچنان ادامه بده

واگویه که قبلا وبلاگ داشته یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 08:53 ب.ظ

با جمله ت مخالفم
اولا میل جنسی در چارچوب خودش باید استفاده بشه
دوما شیطان اون نیست..شیطنت وقتیه که در غیر محدوده و .. باشه
سوما تو شیعه اصلا نمیگن خودت عذاب بده..میگن این نیروی جنسی ت در قالب ازدواج و با زنت بهره ببر
موفق باشی جناب تروایس
در آخر خودت اذیت نکنی
آسیب رسوندن اصلا توصیه نمیشه
آخه شنیدم که آقایون با سوزن خودشون آسیب میزنن بلکه اون بیچاره رو بنشونن

واگویه که قبلا وبلاگ داشته یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:32 ب.ظ

باورش سخت نیست
خدایی شما مردها چی میکشید
اینو زنهایی که گرم مزاج اند تا حدی میتونن درک کنن

سمیه یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:54 ب.ظ

کار خوبی می کنی، البته که لطف نمیکنی و وظیفته
خدا کمکت کنه وظیفت رو درست انجام بدی

جزر و مد دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:51 ب.ظ

زیادی صریح گفتی

جزر و مد دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:52 ب.ظ

زیادی صریح گفتی

سیما دوشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 06:49 ب.ظ

خیلی خوب و رک و راحت مینویسی. به بعضی قسمتها از ته دل میخندم ببخشید...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد