تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عدالت بهتر از شجاعت است زیرا اگر مردم همگى عدالت را درباره همه بکار گیرند از شجاعت بى نیاز مى شوند.

سخن اول:طرفداری روحانی دم انتخابات ما رو حامله کردن از بس که میگفتن "به عقب برنمیگردیم"،حالا که مثل عهد بوق کهنه بستن در کون بچشون میبینم به عقب برگشتن یا نه؟

سخن دوم:کور بشم اگه دروغ بگم،یکی از همین روزها سرکار بودم و رفتم توی سایت دوقرون دیدم نوشته سکه سه میلیون و پونصد،بلند شدم رفتم دستشوری و پی پی کردم و دستام رو شستم و بعدش کرم زدم و دوباره رفتم توی سایت دیدم سکه شده چهار تومن،به اندازه یه ریدن من توی مستراح طول کشید تا سکه پونصد هزار تومن گرون شد.

سخن سوم:چند روز پیش خودشیرینی کردم و به عزیز دل گف تم خودم میرم فردوسی واست ارز میخرم.هر صرافی میرفتم‌میگفتن قانون شده فرد مسافر و پاسپورت و بلیطش باید حضور داشته باشن تا ارز بفروشیم،منم اومدم دم در صرافی یه یارویی اونجا بود که رفت واسم از داخل خود صرافی ارز آورد و فقط ۲۵ تومن ازم شیرینی گرفت.گفت هر چی میخوای و هر چقدر ارز میخوای بهت میدم.

سخن چهارم:مملکت رو هواست و هممون رو داره سیل میبره و روزهای بدبختی مملکت هنکز نرسیده.اون قدر پرونده های قتل و دزدی زیاد بشه،اون قدر زندانی ها زیاد بشن که توی تاریخ بی سابقه باشه.

سخن پنجم: مگه نگفتم mimech بیاد خودش رو معرفی بکنه؟چرا نیومد؟؟

نظرات 9 + ارسال نظر
واگویه که قبلا وبلاگ نداشته پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:36 ق.ظ

کی به عزیز دل میرسی؟

یاس پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:00 ق.ظ

عزیز دلت الان اونجا در حال دادنه.توام حالتو بکن

باریکلا به ادب و تربیت خانوادگی ات

جزر و مد جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:01 ب.ظ

در رابطه با مورد چهارم باید بگم من هیچوقت عادت نداشتم موقع خرید قیمت بپرسم، بر میداشتم بعد حساب میکردم چون حدودی می دونستم اما الان میرم مغازه میگم پنیر چقدر؟ مربا چقدر؟ این دوغ چقدر؟ موافقم باهات روزای خوبه الان و به زودی خیلی بد میشه

هفت دقیقه یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 12:39 ق.ظ

میمچ از خودت خبر بده :))

واگویه که قبلا وبلاگ نداشته پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 01:55 ب.ظ

نمینویسید جناب تروایس؟
عزیز دل برگشت؟

P چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 02:25 ق.ظ

بدجور کندی انداختی دور.بعد شستن کونت کرم میزنی:))
همه ما 1مشت هرزه ایم ک سعی میکنیم نباشیم ولی خواهیم بود

اتفاقا تیزش کردم و حسابی کار میکنه ولی دیگه عمومی نیست مثل قبلا،الان فقط واسه یه نفره.
به کونم والا کرم نزدم

میس تیچر چهارشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:31 ب.ظ

چه کردی تروایسسسسسسسسسسس
من یه مدت مشهد بودم کلا تو باغ نبودم دیروز اومدم الان یهو نشستم جلو کامپیوتر گفتم ببینم چیا نوشتی
خبراییه انگار :)

اعظم 46 جمعه 30 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 11:50 ب.ظ

من از همین تریبون به عزیز دل تبریک می گم که تراویس رو اینقدر پای بند ومتعهد به زندگی گرده آفرین زنده باد عزیز دل

زنده باد

مهشید شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 09:49 ب.ظ

سلام تراویس
بعد از مدتها دوباره پیدات کردم.
راستش تمام این مدت غیبتت دلم بدجور گواه بد میداد،
من تمام این زمانی که گذشت گه گاهی بیادت میافتادم و باخودم می گفتم چی شدی تو
الان اومدم و باز همین طوری اسمتو سرچ کردم
رفتم تا روزی که خدافظی کردی خوندم
باورم نمیشه که چقدر بالا و پایین داشتی
این شادی دوباره و وجود عشق و همراهی که کنارته خیلی معجزه است
الهی بمونه این شادی برات
راستش اون روزا با خوندن جریاناتت و اون همه تکرار ملال آور مکررات، من که خواننده ای بیش نبودمو ناراحت میکرد
هیچ وقت فکرشم نکردم که سزاوارشی

نمیدونی چقدر ازینکه باز خوندمت لذت بردم مخصوصا از معرفی فیلم ها و موسیقی و بخصوص نصایحت
میون این همه وبلاگ که دیگه نویسنده ای نداره تو خیلی خوبه که بازمینویسی
ی چیزیت مثل همیشه است
لحنت
لحنت و دلی نوشتنت و اون همه احساسی که داری

راستی تو چقدر اسم خواننده هات یادت بود، چه مهربون بودی که هنوز به یادشونی.

شاد و سلامت بمونی.

مخلصم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد