تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فکر می‌کردم زندگی در دنیایی که او نیست عجیب باشد، با این حال، خیلی وقت بود عادت کرده بودم فقط با خاطره اش زندگی کنم

نمیدونم گفتم یا نه،ولی چند سال پیش با یه نفر دوست شدم و بهم گفت که بیا منو حامله بکن چون از تو بیشتر از شوهر بی غیرت و معتادم خوشم میاد،من گفتم نه و وقتی فهمیدم متاهله و اینقدر وقیحه به هم زدم.نمیدونم اون خانم کجاست و بچه دار شده یا نه،ولی چند درس میگیریم از این ماجرا،اول این که معتاد نشیم،دوم این که یاد بگیریم خوب کس بکنیم و سوم این که زنهامون رو دوست داشته باشیم وگرنه کونمون پارست.

پانوشت:الان بچه من نزدیک چهار سالش میشد اگر اون موقع تخمم رو توی مزرعه اش میکاشتم.

پانوشت دوم:الان دیگه آدم اونجوری نیستم.

نظرات 3 + ارسال نظر
واگویه که قبلا وبلاگ داشته جمعه 13 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 06:31 ق.ظ

از این موضوعات و رفتارهای گذشته ت چیزی به عزیز دل نگو
اشتباهی که اکثر خانم ها و آقایون میکنن به حساب مثلا داشتن صداقت

پریسان یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:42 ب.ظ

یعنی دیگه دوباره زن گرفتی یکم با ادب شو!

خوب پس بیا برو تو کونم

پریسان یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 07:46 ب.ظ

دیگه زن گرفتی یکم با ادب شو!

باشه برو تو کونم تا با ادب بشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد