تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نوروز شد و بنفشه از خاک دمید

سال نو مبارک

امیدوارم سال جدید هیچی درست نشه و اوضاع روز به روز بدتر بشه.ملت و مردمی که من دارم میبینم بدترین عذاب های الهی هم واسشون کمه.امیدوارم قحطی و بیماری روز به روز بیشتر بشه.

سال نو مبارک

والا از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون وقتی سوار مترو میشم و خنکی و خلوتیش رو میبینم و میام توی خیابون و میبینم هیچ ترافیکی نیست و راحت از سرکار میرسم خونه میگم خدا پدر و مادر این ویروس کرونا رو بیامرزه.

پی نوشت:ترانه under pressure هم خیلی قشنگه.

از مسیری دیگر بگریز و هرگز به عقب نگاه نکن، قبل از آن که مسخرگی و بیهودگی یک رابطه، تو را نابود کند

توی این روزها که همه دارن به نحوی از کرونا استفاده ابزاری میکنن منم گفتم یه کاری بکنم.این آیدی تلگرام من هست،هر کس دلش میخواست با من چت بکنه میدونه که خوشحالم کرده و بهم افتخار داده.بوس بوس:

http://telegram.me/travis1398

هر انسانی سه شخصیت دارد: شخصیتی که نشان می‌دهد، شخصیتی که واقعاً دارد و شخصیتی که خیال می‌کند دارد

این که مترو تا این حد خلوت شده نشون میده که کل اون جمعیت سابق که توی کون هم میتپیدن دنبال کس کلک بازی بودن و هیچ کار خاصی نداشتن که بیان بیرون و الکی بیرون بودن.

من زنده ام و حشری.شما چطور؟؟