تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تو رئوفی تو شریفی تو به حرمت سکوتی تو عزیزترین عزیزی تو به عمق ملکوتی

سخن اول: خدا وکیلی هایده صداش آدم رو سرحال میاره.خیلی صدای قشنگی داره.واقعا دوسش دارم.

سخن دوم:رفتم پیش روانشناس و کلی حرف زدیم با هم.نمیدونم بگم اینجا یا نه،شاید زشت باشه.

سخن سوم:میگن یه موج آنفولانزا اومده،مراقب خودتون باشین.

سخن چهارم:هنوزم کار و کاسبی ها خوابیده و خوب نیست.

سخن پنجم:شبها حدود ۲۰ دقیقه میدوم.نمیدونم فایده ای داره یا فقط خودم رو خسته میکنم.

سخن ششم:شراب سیبم رو امروز شیشه کردم.خیلی پسندم نبود.ایشالا شراب انگورها خوب بشه.

سخن هفتم:قبلا بلاگ اسکای نشون میداد هر پست خاص چقدر بازدید داشته،اینو انگار حذف کردن.

سخن هشتم:دارم سریال پیکی بلایندر رو میبینم.این تامی شلبی یه چی تو مایه های بهروز وثوقی و فردین خودمون هست.یعنی لاته و لات بازی میکنی ولی مخاطب دوسش داره.سریال خوبیه،میگفتن بُکن بُکن زیاد داره ولی الان من پنج شش قسمت دیدم هیچ خبری نبوده.

همتون رو دوست دارم

بوس

بوچ

من جرات ندارم مو های فرم را بلوند کنم چون می ترسم دوستانم آن ها را به جای نودل بخورند.

خدا شاهده کور بشم اگه دروغ بگم،شیراز هنوز این قدر گرمه که از کون آدم عرق بیرون میزنه و باید واسه ماشین کولر بگیری و هوا اون قدر گرمه  که سگ صاحبش رو نمیشناسه ولی چون پاییز و مهر شده زن هاش بوت و پالتو میپوشن.به حضرت عباس با چشم خودم میبینم که دستفروش هاش لباس پشمی و چکمه و بوت آوردن،ملت هم مثل چی میخریدن.

به قرآن خودم دیدم زن ها بوت و پالتو میپوشن،شاخ در آوردم.


کبریت های سوخته هم، روزی درخت های شادابی بوده اند مثل ما

سخن اول:ازصبح تا الان،بانک ملت حدود ۵۰۰ تا پیامک به من داده.دو بار زنگ زدم بهشون که گاییدین بابا،میگن که اختلال از سمت بانکه.میگم پولش از من کم نشه یه  وقت میگن نه.

سخن دوم:هر چی دعا میکنم که کسب و کارها رونق بگیره دوباره و صدقه سری بقیه مردم کار منم رونق بگیره و اسنپ هم یه کم بکشه رو کرایه ها فایده ای نداره.خدای بالا سر شاهده امروز مسیری که ۲۰ دقیقه مسافتش بود کرایه اش ۱۶ تومن بود.یا مسیری که ده دقیقه بود کرایه اش ۷ تومن بود.یعنی شما در بهترین حالت ۳ دقیقه رانندگی بکنی برسی به مقصد و بعد بیست دقیقه رانندگی بکنی،مجموعا ۲۳ دقیقه رانندگی بکنی،بنزین بسوزنی،ترمز کلاچ بگیری که ۱۲۳۰۰ تومن بگیری.چون بیست درصد رو اسنپ میبره و ۵۰۰ تومن هم شهرداری.۲۳ دقیقه رانندگی برای دوازده هزار و سیصد تومن.

سخن سوم:این اعتراضات،اغتشاشات یا هر چی که میخواهین اسمش رو بزارین تنها چیزی که داشت خوابیدن و از رونق افتادن کار و کاسبی ها و نابود شدن آنلاین شاپ ها و قطع شدن واتس اپ و اینستاگرام بود.هیچ فایده دیگه ای نداشت.هیچی عاید مردم بدبختی مثل من نشد جز بیشتر شدن بدبختی.

سخن چهارم:میگم اعضای زد بازی این وسط هیچی نگفتن؟هی مدیار آقاجانی و سروش هیچکس و اعضای ملتفت میگفتن اینا رپر حکومتی هستن،ما باورمون نمیشد.

سخن پنجم:حرف دیگه ای نیست جز این که هر روز میگم خدا رو شکر،شبها میرم پارک نزدیک خونه میدوم،هر روز جق میزنم،دعا میکنم همه چی خوب بشه.کوئیز آف کینگ هم بازی میکنم.

گر چه یاران فارِغَند از یادِ من از من ایشان را هزاران یاد باد

خیلی ها کامنت و پیام خصوصی میدن که ما دوستت داریم و میخوایم بیشتر بشناسیمت و دلمون میخواد ببینیمت و از این حرفها.خوب منم همین طور.

خوب اگه واقعا دلتون این رو میخواد یه شماره ای،ایمیلی،آیدی تلگرامی چیزی از خودتون بزارین.حرف میزنید،پاش وایسین.

پسرها هم همین طور.

والسلام.

اسنپ قشنگم

چند بار از بدی اسنپ گفتم ولی خوب خیلی خرم.چون واقعا شرکت خوبیه بنا به دلایلی که خودم استفاده میکنم و تجربه اش کردم.

توی دوره ای که کرونا گرفته بودم بهم غذا می رسوند.من از سر صف نونوایی وایسادن متنفرم،یعنی حاضرم کونم بزارن ولی تو صف نونوایی نمونم،اسنپ نون رو بسته بندی شده و مرتب و خوشگل میاره در خونه بهم میده.ازش بارها آبمیوه و گوشت و میوه خریدم و یه چیز دیگه هم که داره اینه که هر ماه بهم ۵۰۰ تومن اعتبار میده،منم شوینده و دستمال کاغذی و گازپاک کن و خریدهای عزیز دل رو انجام میدم و ماه بعد و گاهی وقتها دو ماه بعد پولشون رو میدم.خوب واسه من ۵۰۰ تومن کم ولی نیست توی شرایط فعلی،خیلی خوبه که مجانی ۵۰۰ تومن خرید کنم و ماه بعد پولش رو بدم.یه خوبی دیگه اش هم اینه که الان واسم کار درست کرده.هر وقت بخوام میرم بیرون و چند ساعت کار میکنم و یه پولی دستم میاد،تازه همیشه هم بهم جایزه میده.تابستون دو بار بهم جایزه داد چون کولر میزدم.یه چیز خوب دیگه هم که داره اینه که تا سقف دو میلیون برو لباس و لوازم آرایشی و خوردنی و لوازم جانبی موبایل و لوازم ورزشی و هر چی میخوای بخر.یک چهارم پولش رو بده و بقیه اش رو قسطی و توی چهار قسط بده.خوب واسه شماها مرفهین بی درد که دغدغه تون اینه که کی ویزاتون بیاد اینا پولی نیست.ولی واسه من و خیلی از ماها دو تومن کلی پوله.مثلا من واسه عزیز دل واسه تولدش از همین اسنپ به انتخاب خودش نزدیک ۱ تومن دو قلم جنس خریدم.یه چیزی مربوط به ناخن بود و یه چیزی هم مربوط به پوست بود.این دو تا شد یه تومن.۲۵۰ تومنش رو دادم و بقیه اش رو توی سه قسط میدم.خوب خیلی خوبه دیگه.من واقعا نداشتم نزدیک یک تومن برم خرید بکنم ولی اینجوری راحت خرید کردم.

خلاصه که هزاران چیز خوب دیگه هم اسنپ داره که به درد راحت تر شدن زندگی میخوره.

اسنپ دوستت دارم.

با یک سبد گل یاس رو دوش پریای ناز خدا تورو بـه مـا داد دختر ناز و ماهم تولدت مبارک

سلام

تولدم مبارک

۳۷ سالم تموم شد و وارد ۳۸ سالگی ام شدم.

وضعیت جسمی ام چطوره؟موهام هنوز همشون سیاهه ولی کمی پیشونیم بلند شده،کیرم هنوزم هر وقت بخوام راست میشه.کمی شکمم داره بزرگ میشه،کار که زیاد بکنم نفس نفس میزنم.بعضی وقتها کمر درد دارم.گاهی اوقات یهو بیخ رونم یا انگشت پام یا ساق پام بدون هیچ دلیلی میگیره و از درد میخوام بمیرم،شب ها آب زیاد میخورم.

وضعیت روحیم چطوره؟دلم میخواد همه رو بکنم،ولی خوب فقط دلم میخواد و توی ذهنم میگذره این چیزها،بعضی وقتها میل شدیدی به خودکشی دارم،گاهی اوقات افسرده میشم.

آرزوم چیه؟هیچی،قسط هام رو بدم و دیگه قسط نداشته باشم.مشکل مهریه برای من و همه مردها حل بشه،دوست داشته بشم.به کسی بدی نکنم،دل کسی رو نشکونم.یادم نره که اگه شده حتی خیلی کم به دیگران کمک کنم.کرونا دیگه تموم بشه.و از همه مهم تر خدا یه اولاد خلف و سالم نصیب همسرم و بنده سرتا پا گناه بکنه.

در نهایت تولدم مبارک

دوستتون دارم

بوس به صورت ماهتون.


میون این همه سرگردونی دل من گرفته ماه پیشونی بیا باز دوباره بی تابم کن منو تو رنگ چشات خوابم کن

در راستای معرفی ترانه های بغضی،این ترانه ماه پیشونی محسن چاووشی شدیدا بغضی و ناراحت کننده هست.

کمی سرم درد میکنه،ایشالا فردا روز خوبی باشه.

ایشالا هیچ کس از طرفین درگیری های این روزها آسیب نبینه و دولت هم اصلاحاتی انجام بده،مهریه رو حذف بکنن،حجاب اجباری رو لغو بکنن،سربازی اجباری رو لغو بکنن،حقوق برابر در زندگی و طلاق به خانمها بدن،ارث برابر به زن ها بدن.همه چی برابر و مساوی بشه.این مهریه هم حذف بشه.مردم هم برسن به کسب و کارشون.

ایشالا که خیره،ایشالا کسی آسیب نبینه،ایشالا همه سالم بمونن.کسی آسیب نبینه.این روزها فقط واسه همه مردم دعا میکنم،واسه مخالفین دولت،واسه موافقین،واسه رهبر،واسه دخترا و پسرهای توی خیابون،واسه زندونی های مهریه،واسه بچه های کار،واسه افغانستا نی ها،خیلی دعا میکنم.ولی خوب دعای آدم بوالهوس سکس ادکت جقی مثل من که مستجاب نمیشه.ولی دعا میکنم.

همه آدم ها، شایسته یک زندگی خوب هستند، بیا و به تقسیم این موهبت، کمک کن.

تولد بنده با روز تولد حضرت محمد توی یک روز افتاده.آیا این نشانه ای نیست برای شما؟آیا کافی نیست براتون تا بفهمید من چقدر آدم خوب و پیغمبرگونه ای هستم.

واسه تولدم هم پیشاپیش بگم راضی به زحمت کسی نیستم.اگه کسی خواست هدیه ای چیزی بده شماره کارت میدم.

این پست رو هم الکی الکی طولش دادم و کلی نوشتم تا بیاد توی صفحه اصلی بلاگ اسکای و هر کی که نمیدونه هم بدونه تولد من ۲۲ مهر است.


بزرگترین گناه من از دانستن سرچشمه می گیرد

شماها که همتون رادیکال هستین و از صداوسیما و برنامه های تلویزیون متنفر هستین و نگاه نمیکنیدولی من عاشق تلویزیون ایران و شبکه های آی فیلم و افق و کانالای خودمون هستم.یه برنامه ای داره شبکه ۳ که همیشه ۴ تا زن رو میاره در مورد بچه داری و همسرداری و مسائل خانواده حرف میزنن.اینم تو کت شما نمیره چون همتون ادعای روشن فکریتون کون خر رو پاره کرده و اگه یه لیوان چایی بدین دست شوهرتون انگار که تن سیمون دوبوار تو گور لرزیده و پایه های فمینسیت رو متزلزل کردین.برگردیم به این برنامه،یکی از خانمها پزشک بود و در مورد حاملگی توی دوره تخصص و رزیدنتی حرف میزد.میگفت که همکاری نمیکنن باهامون،میگن مشکل خودت هست حامله شدی و از این حرفها.بقیه که رشته های غیر پزشکی خونده بودن میگفتن که خیلی بچه ها و اساتید باهامون همکاری میکردن وقتی میفهمیدن ما حامله هستیم.دلم واسه اون خانم دکتره سوخت و دوباره برگشتم به همون نظریه خودم که اگر روزی من اولادی داشتم برحذرش میدارم از کار توی بیمارستان و اصلا درس خوندن.میزارم بره ناخن کاری،آرایشگری،مکانیکی،شیشه بری،گیتار بزنه،چینی یاد بگیره،کیک پزی،آشپزی،میزارمش از بچگی یه هنری یاد بگیره و تا دیپلم هم بیشتر میگم درس نخونه،بعد بره واسه خودش کار بکنه و اگه دختره زیر پسرا بخوابه و اگه پسره روی دخترا.درس خوندن اشتباهه حالا هر چی بیشتر اشتباه تر،خصوصا پزشکی که کونشون پاره ست بدبخت ها.

اسنپ گه خور

اسنپ مادر جنده این قدر کرایه ها رو پایین آورده که عملا داری مفت و مجانی مسافر میبری و تازه ضرر هم میدی.چند بار هم تلفن زدم بهشون و به تخمشون گرفتن.اسنپ مادرجنده تو وقتی کرایه رو کم میزنی یه آدمی مثل منم قبول نمیکنه و مسافر بدبخت هم کنار خیابون میمونه و مجبوره پول خون باباش رو بده به این تاکسی زردهای لاشی یا ماشینای لاشی دیگه و دربست بگیره.

از اون ور هم یه مشت حروم زاده توی توئیتر دارن میگن اسنپ مال سپاهه و تحریم باید بشه و فلان و بیسار،حروم زاده چریک پشت مانیتور تو داری به کسب و کار قشر بزرگی از آدمها لطمه میزنی،از اون طرف هم یه مشت الاغ بدون قدر درک و تحلیل پشت اینا راه افتادن و هر چی میگن انجام میدن.این وسط هم دودش میره توی چشم یه بدبختی مثل من که از همه بدم میاد و کاری به هیچ کس ندارم و سرم تو لاک خودمه.