تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

من جرات ندارم مو های فرم را بلوند کنم چون می ترسم دوستانم آن ها را به جای نودل بخورند.

خدا شاهده کور بشم اگه دروغ بگم،شیراز هنوز این قدر گرمه که از کون آدم عرق بیرون میزنه و باید واسه ماشین کولر بگیری و هوا اون قدر گرمه  که سگ صاحبش رو نمیشناسه ولی چون پاییز و مهر شده زن هاش بوت و پالتو میپوشن.به حضرت عباس با چشم خودم میبینم که دستفروش هاش لباس پشمی و چکمه و بوت آوردن،ملت هم مثل چی میخریدن.

به قرآن خودم دیدم زن ها بوت و پالتو میپوشن،شاخ در آوردم.


نظرات 4 + ارسال نظر
جزر و مد چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:02 ق.ظ

ارتباط عنوان رو نفهمیدم من ولی باحال بود.
میگن بُکُشم ولی خوشگلم کن، الانم گرم باشه و از گرما تب کنن باز مهم تیپ و ظاهره.

ارتباطی نداره
بوس

الی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:14 ق.ظ

و منی که تو تبریز دارم یه میزنم و از این تدی ها میپوشم

بوس.بیا بغلم گرمت بشه

ملی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:43 ب.ظ

حالا چرا انقدر قسم می خورین :/ قسم نخوریدم باورمون میشه

به خدا دیگه قسم نمیخورم.

برنتین پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:13 ب.ظ

رفتم وبلاگ فیل
این پیتر بدبخت یه شکری خورد
یه گونی کیر حواله مرده و زنده ش کردی
دهنت سرویس بشر

اول اون شروع کرد.من بچه مودبی هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد