تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اراده‌های ضعیف همواره به صورت حرف و گفتار خودنمایی می‌کند، لیکن اراده‌های قوی جز در لباس عمل و کردار، ظهور نمی‌یابد.

حجامت اول:میگن که حجامت خیلی خوبه و زمان خاصی داره و بدن رو سرحال میاره،تا حالا تجربه اش رو نداشته ام،دوست دارم حجامت بکنم و ببینم چه طوریه،ولی یهو یه تیغ نندازه رو کیرم و از کار و کرم بیفتم،کجاها رو تیغ میزنن؟

حجامت دوم: اگر کمی از سینمای اکشن خوشت بیاد ، چهار فیلم جان ویک دنیایی از حرف داره و اصلا آدم رو خسته نمیکنه.خیلی جان ویک رو دوست دارم.

حجامت سوم:من آدم چندان دوست دختر بازی نیستم ولی طیف وسیعی از شهرها و استان ها بودن که باهاشون دوست بودم،دخترهایی از شهرهایی که اسمشون رو هم نشنیدین،مورموری،کامفیروز،قورچی باشی،وشمه سرا،فشکل پشته،بوانات و ... .یه بار هم با یه دختری دوست بودم چندین سال پیش،نمیدونم مال عربستان سعودی بود یا کویت یا قطر یا همچین جایی،با هم شام میخوردیم،ماکارونی درست کرده بودم.به من با زبون انگلیسی دست و پا شکسته میگفت که پیامبر روایت کرده تا زمانی که هنوز غذا روی سفره هست از خوردن دست نکشید.نمیدونم والا من این روایت رو دیگه جای دیگه ندیدم.

حجامت چهارم: دوستان بدنساز و پیش کسوت در ورزش که این وبلاگ رو میخونن بهتر میتونن نظر بدن،احساس میکنم غذاهای ایرانی مثل برنج و خورشت واقعا برای ورزش مضر هستن و عامل چاقی هستن.

حجامت پنجم:از وقتی ورزش میکنم ۲.۵ کیلو کم شده وزنم،نمیدونم خوبه یا بد.

پانوشت:امروز یه مسافری داشتم ادعای لاتیش میشد و میگفت بچه تهرونم ولی گه خورده بود،من که میدونم مال قرچک یا اسلام شهر و ورامین و اون ورا بود،فهمید که من شیرازی نیستم،هی فحش میداد به شیرازی ها،یه جای دور بردمش قرار بود برش گردونم،پیاده که شد زدم رو گاز و رفتم.کس کش بی ناموس هیچ کس حق نداره به شیرازی ها بد بگه حروم زاده.درسته بعضی وقتها گلایه میکنم از شیراز ولی دارم‌ نون این شهر رو میخورم.یارو گه خورده فحش بده،بعدش هم تلفن زدم به اسنپ گزارشش رو دادم که مسافر خیلی بی ادب هست و توهین های زشت و حرف های بد میزنه.خوبش کردم خارکسته رو.

نظرات 16 + ارسال نظر
پروفسور دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:39 ب.ظ https://otagham.blogsky.com/

بستگی به نیازبدنت داره که کجا رو حجامت کنه.
ولی حجامت عام معموله واسه همه. رو کمر رو تیغ میزنن

نوکرم

قره بالا دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:45 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

حجامت انگار جدیدا خیلی زیاد شده
رو تن بیشتر مریضا جای زخم حجامت رو میبینم، اوایل نمیدونستم چیه میترسیدم

پیر و جوون هم نداره
خودم که خوشم نمیاد اما مریضا میگن خیلی خوبه

فدای تو

ندا سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:53 ق.ظ

تو اسنپ اگه راننده به مسافر امتیاز کم بده یا گزارش بزنه چی میشه؟
بوس

اگه ثابت بکنه و مسافر بهش بده و اسکرین شات فحشا رو بفرسته واسه اسنپ به مسافر تذکر میدن و در صورت تکرار مسدودش میکنن

هاله قدسی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:07 ق.ظ

تروایس جان
چرا نمی ری سازمان انتقال خون، خون بدهی؟ این سازمان همیشه به خون اهدایی نیاز داره و از فداکاری مردم استقبال می کنه.
قبل از اینکه این مسخره بازی طب اسلامی راه بیافته پزشکان حجامت را قبول نداشتند و حتی منع هم می کردند بعد چون بعضی ها از طب سنتی دفاع کردند و از اسلامی کردن رشته های علمی حرف زدند یک دفعه فصد و حجامت و این چیزها مد شد. مردم هم که جو زده. حالا اینجا خانم دکتر قره بالا هستند، عزیز دل خودتون هم هستند و من نباید حرف بزنم ولی حجامت جای شک و سوال داره. اگر شرایطش را داری خون اهدا کن. حتی اگر خونت به درد نخوره آنها بریزند دور شما کار درست را انجام داده ای. در ثانی کی می اد روی عضو شریف کسی تیغ بکشه به اسم حجامت؟ راستش ازتصورش کلی خندیدم!
در ضمن ورزش کردی لاغر شدی خیلی هم خوبه، اگر بتوانی جایی بری که دقیق اندازه گیری کنند چقدر از درصد چربی بدنت کم شده معیار و عدد بهتری دست میاد. موفق باشی آدم بامرام که حق نون و نمک شیرازی ها را هم گرامی داشتی.
نگفتی چه کسی را ماچ کنم. فواد ایزدی خوبه؟ اخیرا فکر می کنم در حقش اجحاف یک ماچ حسابی می خواهد

انتظار داشتم لی میجرزی،شان کانری کسی رو اسم ببری،ولی خوب فواد ایزدی رو حالا که دوست داری مال خودت.
در مورد خون دادن راستش در سالهای اخیر بیش از ۵ بار رفتم سازمان انتقال خون از من خون نگرفتن بنا به دلایل مختلف.
لاغر شدم.حالا اگر بیشتر داشتم لاغر میشدم جلوش رو میگیرم.
مرسی گلم،آره من با مرام هستم جایی که نون و نمکم در میاد اجازه نمیدم کسی توهین بکنه
اما در نهایت همه این حرفها بوس به خودت که نازترین و قشنگ ترینی

نسیم سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:14 ق.ظ

از حجامت اصلا خوشم نمیاد
چیه بابا ترسناکه
خوبه دختر باز نیستی پسر خوب , اسم چه شهرایی رو که نگفتی , به این نیمچه شهر ها هم رحم نکردی:) , البته که نوش جونتتتت
خوب کردی مردک بی ادب و گزارش دادی

نسیم جون دوستت دارم هزار تا

ژوان سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:03 ق.ظ

حجامت هیچ که تاثیری در سلامتی نداره ممکنه باعث انتقال بیماری بشه مثل هپاتیت یا عفونت های خونی
همین ورزش خودش باعث تصفیه ی خون میشه حجامت لازم نداری جانم

ترسوندیم والا.گُه بخورم دیگه حجامت بکنم

Nazi سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:09 ق.ظ

حجامت را یا بهار برو یا پاییز. و روزهایی هست که حجامت در اونها بهتره. سال به سال فرق میکنه. سرچ کن روزهای حجامت در سال1402. من دوبار حجامت عام کردم چیز خاصی ندیدم ازش.نمیدونم والا

بهتر نشدی یعنی؟

جزیره خارک سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:20 ب.ظ

من حجامت کردم اصلا درد نداره.

حالت بهتر شد؟؟

جزیره خارک سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:49 ب.ظ

حالم که بد نبود برا یک مشکلی رفتم. تاثیری نداشت.

ایشالا حالت همیشه خوب باشه

شتر هوسباز سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:27 ب.ظ

بین دو کتف رو حجامت میکنن یا برای ما بین دو کوهان رو.
خونهای سیاه و کثیفت رو در میارن. یه حس سبکی داره.

بین دو کونم رو چی کار کنم؟؟

شتر هوسباز سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:04 ب.ظ

چاره اون، نیاز به بررسی حضوری داره.

بررسی حضوری که کونم بزاری؟؟؟برو مومن

Nazi سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:13 ب.ظ

نه بابا تاثیری نداست

پس هیچی

مامان خانومی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:33 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

حجامت عام بین دو کتف انجام میشه بهار و پاییز بهترین موقع هست ایام خاصش هم که به حزیران معروفه دیروز تموم شد اما در کل نیمه دوم ماه قمری خوبه تقویم حجامت ۱۴۰۲ رو سرچ کنی گوگل میاره . من خودم هفته دیگه میخوام برم اگر اعتقاد داری به طب سنتی میتونی بری ویزیت بشی پیش یک دکتر و اگه مشکلی داری بگی تجویز کردن انجام بدی لزومی نداره همه انجام بدن ، حتی ممکنه برای بعضی ها خوب نباشه انجام دادنش . من خودم برام سه ماه پشت سرهم ماهی یکبار تجویز کرد انجام دادم چند سال پیش خوب شدخداروشکر مشکلی که داشتم ، شازده هم سالی یکبار انجام میده بدون تجویز ! دخترم نوزاد بود زردی شدید داشت یکبار حجامت پشت لاله گوش انجام دادم برطرف شد زردیش این بود تجارب بنده

ممنونم ازت

شتر هوسباز سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:44 ب.ظ

استغفرالله. من هیچ تمایلی به کون انسانها ندارم.

خیره ایشالا
این شترها کی هستن تازگی ها پیداشون شده؟
شترها مگه وبلاگ خون بودن ما خبر نداشتیم؟؟

شتر هوسباز سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:08 ب.ظ

اطلاعی ندارم.
ما هم پا به پای شما پیشرفت میکنیم. در ضمن مدرنیته زودتر از حامعه شما، وارد جامعه ما شد.

پس چرا هنوز حمال آدمها هستین؟

شتر هوسباز سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:43 ب.ظ

چون در این وضعیت اقتصادی و بی‌ خاری بیابونها، از طریق شما آذوقه گیرمون میاد.
ولی به هرحال تعداد قابل توجهیمون مستقل شده ان و دیگه وابسته شماها نیستن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد