تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تو رئوفی تو شریفی تو به حرمت سکوتی تو عزیزترین عزیزی تو به عمق ملکوتی

سخن اول: خدا وکیلی هایده صداش آدم رو سرحال میاره.خیلی صدای قشنگی داره.واقعا دوسش دارم.

سخن دوم:رفتم پیش روانشناس و کلی حرف زدیم با هم.نمیدونم بگم اینجا یا نه،شاید زشت باشه.

سخن سوم:میگن یه موج آنفولانزا اومده،مراقب خودتون باشین.

سخن چهارم:هنوزم کار و کاسبی ها خوابیده و خوب نیست.

سخن پنجم:شبها حدود ۲۰ دقیقه میدوم.نمیدونم فایده ای داره یا فقط خودم رو خسته میکنم.

سخن ششم:شراب سیبم رو امروز شیشه کردم.خیلی پسندم نبود.ایشالا شراب انگورها خوب بشه.

سخن هفتم:قبلا بلاگ اسکای نشون میداد هر پست خاص چقدر بازدید داشته،اینو انگار حذف کردن.

سخن هشتم:دارم سریال پیکی بلایندر رو میبینم.این تامی شلبی یه چی تو مایه های بهروز وثوقی و فردین خودمون هست.یعنی لاته و لات بازی میکنی ولی مخاطب دوسش داره.سریال خوبیه،میگفتن بُکن بُکن زیاد داره ولی الان من پنج شش قسمت دیدم هیچ خبری نبوده.

همتون رو دوست دارم

بوس

بوچ

نظرات 10 + ارسال نظر
خانم ف جمعه 29 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:34 ق.ظ https://khanomef.blogsky.com/

اوف تامی فوکینگ شلبی

خوشت میاد ازش؟؟

ژنرال جمعه 29 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:53 ق.ظ

بذار حرفهای خودت و روانشناست پیش خودتون بمونه... حداقل یه مدتی..

چشم سلطان

x جمعه 29 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:30 ق.ظ http://Malakiti.blogfa.com

یه سوال : چی کار می کنی که وبلاگت پیش عزیز دل لو نره ؟
نکته بعدی : با عزیز دل چجوری آشنا شدی ؟ چجوری فهمیدید به درد هم می‌خورید؟

وبلاگم چرا لو بره؟موبایلم رو دست نمیزنه
همکار بودیم
از همون رابطه معمولا آدم میفهمه

جزر و مد جمعه 29 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:26 ب.ظ

این آنفولانزا بد کوفتیه، خانواده ی من درگیر شدن دقیقا امروز یک هفته است من تک و تنها دارم مراقبت می کنم ازشون، اینقدر انواع مرکبات رو اب گرفتم جونم در اومد، بماند کلی کار خونه و اشپزی، پوکیدم. شما که با مردم سر و کار داری، ماسک بزن حتما خیلی کوفتیه

خسته نباشی عزیزم
خدا بهت قوت بده.خیلی ثواب داره کارت.یک در دنیا و صد در آخرت

دلناز شنبه 30 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام
منم صدای هایده رو دوس دارم
پدرم آنفولانزا گرفته از کرونا بدتره

عزیزم.مراقب خودت باش

مریم یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:35 ق.ظ

نوشته ها تون رو خوندم صراحت کلام تون جالبه . هایده بی نظیر بود

مرسی خوشگلم

جزر و مد یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:36 ب.ظ

خیلی اتفاقی پست های سال ۹۶ شما رو دوباره خوندم چقدر حرفای خوبی زدینا.
راستی چقدر شما فیلم دیدین خوش به حالتون.

قربون تو مهربون.
عزیزم مامان و بابات بهتر شد حالشون؟خودت خوبی؟

جزر و مد دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 08:55 ب.ظ

مرسی تراویس، خوبن ولی بیماری سختیه میگن از کرونا بیشتر اذیت شدن
انشالله شما هم سلامت باشید

خدا رو شکر.سلامت باشی.خیلی خوشحالم کردی.ایشالا شما هم سالم باشی

فرهاد دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 10:14 ب.ظ

چقدر چندش و حال به هم زنی. کسی که تو مجازی به زنش خیانت میکنه دو حالت پیش میاد . یا زنش هم یه گوشه ی دنج پیدا میکنه با مرد های زن مردم دل و قلوه میده . یا یه روزی زنش میفهمه و زندگیش سیاه و گندیده میشه . تف به غیرت تو و امثال تو تف . هرزه روان هرزه زبان .

رضوان جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:58 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

حنجره ای از طلا!

بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد