تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اسنپ گه خور

اسنپ مادر جنده این قدر کرایه ها رو پایین آورده که عملا داری مفت و مجانی مسافر میبری و تازه ضرر هم میدی.چند بار هم تلفن زدم بهشون و به تخمشون گرفتن.اسنپ مادرجنده تو وقتی کرایه رو کم میزنی یه آدمی مثل منم قبول نمیکنه و مسافر بدبخت هم کنار خیابون میمونه و مجبوره پول خون باباش رو بده به این تاکسی زردهای لاشی یا ماشینای لاشی دیگه و دربست بگیره.

از اون ور هم یه مشت حروم زاده توی توئیتر دارن میگن اسنپ مال سپاهه و تحریم باید بشه و فلان و بیسار،حروم زاده چریک پشت مانیتور تو داری به کسب و کار قشر بزرگی از آدمها لطمه میزنی،از اون طرف هم یه مشت الاغ بدون قدر درک و تحلیل پشت اینا راه افتادن و هر چی میگن انجام میدن.این وسط هم دودش میره توی چشم یه بدبختی مثل من که از همه بدم میاد و کاری به هیچ کس ندارم و سرم تو لاک خودمه.

نظرات 5 + ارسال نظر
خانوم ف دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:30 ب.ظ

پاشو جم کن بیا تهران ...

بیام میفتم زندان

پناه دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:02 ب.ظ

من‌که چند روزه صبحا ساعت ۷ مجبورم از اسنپ استفاده کنم کرایه هارو خیلی بالاتر از قبل میزنه مینویسه به علت تعدد درخواست کرایه بیشتر از اژانس محاسبه می گردد.

والا طرف ما این قدر ارزونه که از این سر تا اون سر شهر رو میشه با ۲۰ تومن رفت

asal دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:44 ب.ظ

چجوری هرروز مسیر خیابان مثلا امیرکبیر تا قدوسی رو‌میزنه ۲۷ واسه من!!

تو بیا من هر روز ۲۰ تومن میبرمت.
اصلا کرایه ها مفت شده،از کوهسار تا کرونی رو میگه ۲۴ تومن

x سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:57 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

به ماکسیم هم فکر کن

تپ سی اصلا مسافر نداره تو شیراز،حالا تو فکرش رو بکن ماکسیم چطوره

x چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:18 ق.ظ

من خودمم چیزی جز اسنپ استفاده نمی کنم
راستش امشب دومین بار بود ماکسیم می گرفتم !از فرودگاه یه شهری رفتم یه شهر دیگه
و تازه فهمیدم چه جواهری بوده مسافرت بین شهری این ماکسیم ...اصن کار تخصصی ماکسیم سفر بین شهری هست ...
خداییش این دو تا راننده هم نسبتا راضی بودن
... ماشین هاشون هم البته گاز سوز بود ...
اونم بالاخره تمهیدات خاص میخواد ماشین واسه سفر بین شهری ولو اون سفر دو سه ساعت باشه... و مشکلات خاص خودش هم داره ...
این چیزها روحیه ای هست
یکی تو شهر بودن رو ترجیح میده یکی بین شهری بودن رو ....
اون جوری روزی ۲۰ تا مسافر سوار می کنی این جوری روزی یکی دو تا ....

دیگه چی ؟! راننده امشبی ۱۵ سال تو یه ارگان دهن پر کن و خفن یه شغل دولتی داشته !!! اونم کارمند رسمی ! تازه فکر نکن ازین کارمند های بی سواد بوده که هیچ کاری جز پشت میز نشستن خالی بلد نباشه.... یه کار فنی رو تخصصی بلد بود که تو کارهای پروژه ای میشد استفاده کرد...می گفت خسته شده بودم هم دستم بسته بود تو ساعت کار هم پروژه ها و مزایا کمتر شده بود ...ماهی ۸_۱۰ تومن حقوق ثابتش رو با وجود زن وبچه کوچیک بی خیال شده بود اومده بود تو ماکسیم ...و می گفت کمسیون ماکسیم ۱۸ درصد هست

میخوام بگم خیلی چیزها روحیه ای هست ....
برام جالب بود که در آمد ماکسیم براش به صرفه تر از اون شغلش بوده .... اونم با خطرات جاده و کلی ماشین سنگین تو راه ....
و در نهایت آدم ها با توجه به شرایط زندگی شون بهترین تصمیم رو واسه هر مقطع میگیرن

حرفت قشنگ و منطقی و درسته.
منم راستش به دلایل زیادی متمایل شدم به اسنپ،حالا ایشالا که خیره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد