تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کبریت های سوخته هم، روزی درخت های شادابی بوده اند مثل ما

سخن اول:ازصبح تا الان،بانک ملت حدود ۵۰۰ تا پیامک به من داده.دو بار زنگ زدم بهشون که گاییدین بابا،میگن که اختلال از سمت بانکه.میگم پولش از من کم نشه یه  وقت میگن نه.

سخن دوم:هر چی دعا میکنم که کسب و کارها رونق بگیره دوباره و صدقه سری بقیه مردم کار منم رونق بگیره و اسنپ هم یه کم بکشه رو کرایه ها فایده ای نداره.خدای بالا سر شاهده امروز مسیری که ۲۰ دقیقه مسافتش بود کرایه اش ۱۶ تومن بود.یا مسیری که ده دقیقه بود کرایه اش ۷ تومن بود.یعنی شما در بهترین حالت ۳ دقیقه رانندگی بکنی برسی به مقصد و بعد بیست دقیقه رانندگی بکنی،مجموعا ۲۳ دقیقه رانندگی بکنی،بنزین بسوزنی،ترمز کلاچ بگیری که ۱۲۳۰۰ تومن بگیری.چون بیست درصد رو اسنپ میبره و ۵۰۰ تومن هم شهرداری.۲۳ دقیقه رانندگی برای دوازده هزار و سیصد تومن.

سخن سوم:این اعتراضات،اغتشاشات یا هر چی که میخواهین اسمش رو بزارین تنها چیزی که داشت خوابیدن و از رونق افتادن کار و کاسبی ها و نابود شدن آنلاین شاپ ها و قطع شدن واتس اپ و اینستاگرام بود.هیچ فایده دیگه ای نداشت.هیچی عاید مردم بدبختی مثل من نشد جز بیشتر شدن بدبختی.

سخن چهارم:میگم اعضای زد بازی این وسط هیچی نگفتن؟هی مدیار آقاجانی و سروش هیچکس و اعضای ملتفت میگفتن اینا رپر حکومتی هستن،ما باورمون نمیشد.

سخن پنجم:حرف دیگه ای نیست جز این که هر روز میگم خدا رو شکر،شبها میرم پارک نزدیک خونه میدوم،هر روز جق میزنم،دعا میکنم همه چی خوب بشه.کوئیز آف کینگ هم بازی میکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانم ف سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:43 ب.ظ https://khanomef.blogsky.com/

ما هر چی میگیم یا حمله نظامی یا کودتای نظامی
هیشکی تو کَتِش نمیره
بابا ریده شد به زندگی ها.حتی ریده مان تر از قبل
باز رفت تا سال دیگه یا دو سال دیگه
سلطان کوییز فقط خودتی بقیه اداتو در میارن :)


پیشاپیش از لحن بی ادبانه ام عذر خواهی میکنم

نوکرتم خانوم ف
درد و بلات بخوره تو جون من،حالت بهتره؟؟

جزر و مد چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:01 ق.ظ

عه منم کوییز بازی می کنم.
کلا کاسبی ها خوابیده، گرونی هم بیشتر شده

آیدیت رو بده

جزر و مد چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:18 ب.ظ

این ایدی کوییزه؛ .judy70

تو بازی ات خوبه.من میترسم ازت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد