تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

میون این همه سرگردونی دل من گرفته ماه پیشونی بیا باز دوباره بی تابم کن منو تو رنگ چشات خوابم کن

در راستای معرفی ترانه های بغضی،این ترانه ماه پیشونی محسن چاووشی شدیدا بغضی و ناراحت کننده هست.

کمی سرم درد میکنه،ایشالا فردا روز خوبی باشه.

ایشالا هیچ کس از طرفین درگیری های این روزها آسیب نبینه و دولت هم اصلاحاتی انجام بده،مهریه رو حذف بکنن،حجاب اجباری رو لغو بکنن،سربازی اجباری رو لغو بکنن،حقوق برابر در زندگی و طلاق به خانمها بدن،ارث برابر به زن ها بدن.همه چی برابر و مساوی بشه.این مهریه هم حذف بشه.مردم هم برسن به کسب و کارشون.

ایشالا که خیره،ایشالا کسی آسیب نبینه،ایشالا همه سالم بمونن.کسی آسیب نبینه.این روزها فقط واسه همه مردم دعا میکنم،واسه مخالفین دولت،واسه موافقین،واسه رهبر،واسه دخترا و پسرهای توی خیابون،واسه زندونی های مهریه،واسه بچه های کار،واسه افغانستا نی ها،خیلی دعا میکنم.ولی خوب دعای آدم بوالهوس سکس ادکت جقی مثل من که مستجاب نمیشه.ولی دعا میکنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
For_U چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:52 ق.ظ

شرمنده داداش که این سوالو می پرسم
آدم وقتی متاهله و زن داره و دسترسی به زنشم داره چرا باید حق بزنه؟
چون چندین بار تو پستهای اخیر اشاره کردین که حق میزنید این سوال واسم پیش اومد.

حس رهایی از استرس و ارامش داره

یکی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:30 ب.ظ

توروخدا چی میزنی تو؟؟؟؟
دعا کردنتم مثله آدم نیست

بابا دعا کردم واسه همه.کار بدی که نکردم.باید انسان همیشه دعا بکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد