تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بزرگترین گناه من از دانستن سرچشمه می گیرد

شماها که همتون رادیکال هستین و از صداوسیما و برنامه های تلویزیون متنفر هستین و نگاه نمیکنیدولی من عاشق تلویزیون ایران و شبکه های آی فیلم و افق و کانالای خودمون هستم.یه برنامه ای داره شبکه ۳ که همیشه ۴ تا زن رو میاره در مورد بچه داری و همسرداری و مسائل خانواده حرف میزنن.اینم تو کت شما نمیره چون همتون ادعای روشن فکریتون کون خر رو پاره کرده و اگه یه لیوان چایی بدین دست شوهرتون انگار که تن سیمون دوبوار تو گور لرزیده و پایه های فمینسیت رو متزلزل کردین.برگردیم به این برنامه،یکی از خانمها پزشک بود و در مورد حاملگی توی دوره تخصص و رزیدنتی حرف میزد.میگفت که همکاری نمیکنن باهامون،میگن مشکل خودت هست حامله شدی و از این حرفها.بقیه که رشته های غیر پزشکی خونده بودن میگفتن که خیلی بچه ها و اساتید باهامون همکاری میکردن وقتی میفهمیدن ما حامله هستیم.دلم واسه اون خانم دکتره سوخت و دوباره برگشتم به همون نظریه خودم که اگر روزی من اولادی داشتم برحذرش میدارم از کار توی بیمارستان و اصلا درس خوندن.میزارم بره ناخن کاری،آرایشگری،مکانیکی،شیشه بری،گیتار بزنه،چینی یاد بگیره،کیک پزی،آشپزی،میزارمش از بچگی یه هنری یاد بگیره و تا دیپلم هم بیشتر میگم درس نخونه،بعد بره واسه خودش کار بکنه و اگه دختره زیر پسرا بخوابه و اگه پسره روی دخترا.درس خوندن اشتباهه حالا هر چی بیشتر اشتباه تر،خصوصا پزشکی که کونشون پاره ست بدبخت ها.

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:38 ب.ظ https://dudaimborns.blogsky.com

سیستم آموزشی ما به حدی مشکل داره که بچه‌ها رو باید تو خونه خودمون آموزش بدیم.

حرفت منطقی و قشنگه.ولی خوب متاسفانه شدنی نیست

الی دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:09 ب.ظ

چند روز پیش جلسه معارفه داشتیم، روز اول رزیدنتی بود
استاد تا دید من تیک متاهل رو زدم زود گفت باردار نشی ها، هم واسه خودت دردسر درست میکنی هم ما
تازه رشته من رست ترین حالت ممکن رو داره، نه کشیکی نه کار سنگینی
ولی همین اول کاری همچین چیزی گفتن بهم ( خودم همچین قصدی نداشتم ولی گفتنش بنظرم اصلا خوب نبود)
از یه طرف همه جا تبلیغ میکنن بچه دار بشید بعد تو بطن جامعه که میری همه دارن نهی میکنن
با چیزایی که تو این چندسال دیدم و کشیدم عمرا بذارم بچم بیاد دور و بر این رشته ها
مگر این که خود خاک بر سرش دوس داشته باشه

دقیقا درست میگی.مردم فکر میکنن پزشکی گل و بلبله،در صورتی که واقعا اینجوری نیست.

مریم سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:13 ق.ظ

چرا اتفاقا شدنیه، این روزا پدر مادرای زیادی تحت عنوان "هوم اسکول" اینکارو میکنن. تو خونه آموزش میبینن و فقط برای شرکت در امتحانات حاضر میشن.

خوبه پس

خانم . سه‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:30 ق.ظ

عب نداره حالا.
آدما دنبال حقیقت نیستن و طرفدار تحلیل‌هایی هستن که به نفعشون هست نه حقیقت.
و این منافع باعث عوض شدن موضع‌شون میشه. همون‌طور که تو هم یه زمانی به واسطه جفاهایی که از همسر قبلیت و خانواده‌اش که همه‌ش افق نگاه میکردن دیده بودی، از شبکه افق و هرکی افق نگاه کنه متنفر بودی.

تو چه آدمی هستی.
فکر کنم سایز کیرم و شماره پام رو هم بدونی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد