تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اسنپ قشنگم

چند بار از بدی اسنپ گفتم ولی خوب خیلی خرم.چون واقعا شرکت خوبیه بنا به دلایلی که خودم استفاده میکنم و تجربه اش کردم.

توی دوره ای که کرونا گرفته بودم بهم غذا می رسوند.من از سر صف نونوایی وایسادن متنفرم،یعنی حاضرم کونم بزارن ولی تو صف نونوایی نمونم،اسنپ نون رو بسته بندی شده و مرتب و خوشگل میاره در خونه بهم میده.ازش بارها آبمیوه و گوشت و میوه خریدم و یه چیز دیگه هم که داره اینه که هر ماه بهم ۵۰۰ تومن اعتبار میده،منم شوینده و دستمال کاغذی و گازپاک کن و خریدهای عزیز دل رو انجام میدم و ماه بعد و گاهی وقتها دو ماه بعد پولشون رو میدم.خوب واسه من ۵۰۰ تومن کم ولی نیست توی شرایط فعلی،خیلی خوبه که مجانی ۵۰۰ تومن خرید کنم و ماه بعد پولش رو بدم.یه خوبی دیگه اش هم اینه که الان واسم کار درست کرده.هر وقت بخوام میرم بیرون و چند ساعت کار میکنم و یه پولی دستم میاد،تازه همیشه هم بهم جایزه میده.تابستون دو بار بهم جایزه داد چون کولر میزدم.یه چیز خوب دیگه هم که داره اینه که تا سقف دو میلیون برو لباس و لوازم آرایشی و خوردنی و لوازم جانبی موبایل و لوازم ورزشی و هر چی میخوای بخر.یک چهارم پولش رو بده و بقیه اش رو قسطی و توی چهار قسط بده.خوب واسه شماها مرفهین بی درد که دغدغه تون اینه که کی ویزاتون بیاد اینا پولی نیست.ولی واسه من و خیلی از ماها دو تومن کلی پوله.مثلا من واسه عزیز دل واسه تولدش از همین اسنپ به انتخاب خودش نزدیک ۱ تومن دو قلم جنس خریدم.یه چیزی مربوط به ناخن بود و یه چیزی هم مربوط به پوست بود.این دو تا شد یه تومن.۲۵۰ تومنش رو دادم و بقیه اش رو توی سه قسط میدم.خوب خیلی خوبه دیگه.من واقعا نداشتم نزدیک یک تومن برم خرید بکنم ولی اینجوری راحت خرید کردم.

خلاصه که هزاران چیز خوب دیگه هم اسنپ داره که به درد راحت تر شدن زندگی میخوره.

اسنپ دوستت دارم.

نظرات 8 + ارسال نظر
unknow یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:52 ب.ظ

یه جور تبلیغ اسنپ دیگه ؟

اره بهم ۵۰ میلیون پول داده

unknow یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:53 ب.ظ

یه جور تبلیغ اسنپ بود دیگه ؟

اره بهم ۱۰۰ میلیون پول داده

سرگرد فالنا یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:32 ب.ظ

منم سالهابود باهاش کارمیکردم۔ ولی پاکش کردم۔ خون آلوده‌۔اول فکرمیکردم حالا چکارباید کنم۔ ولی وقتی سرج کردم دیدم کلی نرم افزارای دیکه هست که شرکتای دانش بنیان و نخبه های مردمی ساختنشون و با پولای کثیف کارنمیکنن۔ هم کمک به رونق استارت اپای بدون رانته۔ هم حس بهتری دارم‌۔ ولی فراموش نمیکنم زمانی که اسنپ تو همه شهرهایی که سفرمیکردم چقدر کمکم میکرد۔ سر هرچیزی‌۔ منتهی بهتره دیگه نداشته باشمش۔

چی بگم والا.نظر هر کسی محترمه

جزر و مد یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:45 ب.ظ

خب خدا رو شکر راضی هستین. خندم گرفت گفتین واسه عزیز دل محصولات پوستی خریدم، نمی دونم چرا من یه تصور دیگه ای تو ذهنمه که اخمویی همیشه. امیدوارم همیشه تو کارتت پول باشه، واسه همه یه قرون دو زار این روزا مهمه.

نه اتفاقا اخمو نیستم.خیلی هم گشاده رو و خوش اخلاقم

Nahid یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:20 ب.ظ

منم خیلی از اسنپ استفاده میکنم. مخصوصا برای خرید انواع خوراکی

چرا ایمیل منو جواب ندادی؟

خانم ف یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:19 ب.ظ https://khanomef.blogsky.com/

خوشحالم که راضی و خشنودی :)

دوستت دارم

یک زن چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:30 ب.ظ

ما بیست تومن حقوق میگیریم، مثه عزیز دل شما دلمون نمیاد یک میلیون بدیم بابت پوست و ناخن!!!
خب اگه به سختی پول درمیارید، لااقل درست خرج کنید.

شما میخواین پولاتون رو ببرین با خودتون توی قبر من چی کار کنم؟

یک زن پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:12 ق.ظ

نه عزیزم، تو قبر نمیبریم، درست خرج میکنیم که مجبور نشیم دوجا کار کنیم که کونمون پاره بشه! تو همین دنیا با راحتی زندگی میکنیم

خیره ایشالا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد