تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

با یک سبد گل یاس رو دوش پریای ناز خدا تورو بـه مـا داد دختر ناز و ماهم تولدت مبارک

سلام

تولدم مبارک

۳۷ سالم تموم شد و وارد ۳۸ سالگی ام شدم.

وضعیت جسمی ام چطوره؟موهام هنوز همشون سیاهه ولی کمی پیشونیم بلند شده،کیرم هنوزم هر وقت بخوام راست میشه.کمی شکمم داره بزرگ میشه،کار که زیاد بکنم نفس نفس میزنم.بعضی وقتها کمر درد دارم.گاهی اوقات یهو بیخ رونم یا انگشت پام یا ساق پام بدون هیچ دلیلی میگیره و از درد میخوام بمیرم،شب ها آب زیاد میخورم.

وضعیت روحیم چطوره؟دلم میخواد همه رو بکنم،ولی خوب فقط دلم میخواد و توی ذهنم میگذره این چیزها،بعضی وقتها میل شدیدی به خودکشی دارم،گاهی اوقات افسرده میشم.

آرزوم چیه؟هیچی،قسط هام رو بدم و دیگه قسط نداشته باشم.مشکل مهریه برای من و همه مردها حل بشه،دوست داشته بشم.به کسی بدی نکنم،دل کسی رو نشکونم.یادم نره که اگه شده حتی خیلی کم به دیگران کمک کنم.کرونا دیگه تموم بشه.و از همه مهم تر خدا یه اولاد خلف و سالم نصیب همسرم و بنده سرتا پا گناه بکنه.

در نهایت تولدم مبارک

دوستتون دارم

بوس به صورت ماهتون.


نظرات 16 + ارسال نظر
For_U جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:43 ق.ظ

تولدت مبارک

تولد شما هم مبارک

x جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:15 ق.ظ http://Malakiti.blogfa.com

تولدتون مبارک :)

خیلی حس خوب داره نوشته هاتون
راجع به وضعیت جسمی :))
ماشالا خوب موندین :) به نظرم مردا در آستانه چهل سالگی خیلی جذابن:) هم از لحاظ بصری هم از نظر این که خیلی پخته تر و سنجیده تر رفتار می کنن :)
کلی آرزوی خوب برای شما و عزیز دل :)

قربون شما
تولد شما هم مبارک
شما هم جذابین.

x جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 03:21 ق.ظ http://Malakiti.blogfa.com

راجع به درد بیخ رون و اسپاسم ساق... به احتمال ۹۰ درصد مال کمرتون هست (درد هایی که انشعابی دور از محیط مشکل هست مریض رو به دردسر میندازه واسه تشخیص دیرهنگامش)

اگر آزار دهنده شد حتما یه mri از کمر بگیرید چون نشون میده مشکل جدی ترین از تصورتان هست و سر فرصت به یه متخصص توان بخشی یا یه فیزیوتراپیست نشون بدید ( ازین بابت که صرفا درمان دارویی انجام نشه و بخش لایف استایل و درمان ترمیمی و تمرینات درمانی هم داشته باشه )
اگر خیلی هم آدم با پشتکاری باشید که بخواید سلامتی تون رو خیلی تحویل بگیرید می تونم لینک یکی دو تا ویدیو رو براتون بفرستم با روزی حدود ۱۵_۳۰ دقیقه تمرین ورزشی ساده تو خونه ، شرایط تون بهتر میشه :)

سالم و تندرست باشید:)

فدات بشم.ممنون از راهنمایی ات.خیلی لطف داری.نه لینک نفرست چون کون گشادم

Nahid جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام. تولدتون مبارک. امیدوارم درنهایت سلامتی و خوشبختی و درکنار عزیزان و فرزندانتون، صدوبیست سالگی را جشن بگیرید.
دیشب خیلی تلاش کردم تبریک بگم ولی گوگل قطع بود!!!

شماره ات رو بده که این وقتها بی خبر نباشیم
تولد شما هم مبارک

مریم جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:53 ق.ظ

تولدت مبارک تراویس جان.

مرسی.تولد تو هم مبارک

مینا جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:23 ق.ظ

تولدتون‌مبارکککک

تولد شما هم مبارک

خانم . جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:25 ب.ظ

تولدت مبارک تراویس.

تولد شما هم مبارک

امیر جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:58 ب.ظ

اقتخار بزرگیه که روز تولدم با شما یکیه جناب تراویس
تولدتون مبارک

تولد شما هم مبارک
افتخارش از آن بنده هست

الی جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:16 ب.ظ

تولدتون مبارک

تولد شما هم مبارک

ژنرال جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:23 ب.ظ

تولدت مبارک تراویس جان

تولد تو هم مبارک جانم

برنتین جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:20 ب.ظ

تولدت مبارک جوون
ایشالا که آرزوهات خاطره بشن
تنت سلامت و دلت آروم
سرافراز باشی و شاد
کیرت شق و کمرت توپ

نوکرتم سلطان شیراز

phil جمعه 22 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 09:43 ب.ظ

تولدت مبارک همینگوی زمانه

نوکرتم سلطان

امید شنبه 23 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:24 ق.ظ

تولدت مبارک تراویس. ایشالا همه قسط هاتو بدی و تنت سلامت باشه.
+ من بر حسب کنجکاوی تعدادی از پست های قدیمی اینجا رو خوندم، گفتم بگم راضی باشی داداش.

نوکرتم

ایدا سبزاندیش شنبه 23 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 07:34 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

یه کم بی ادبی داشت پست ولی خب من خودم یک مرد حدودا 38 ساله رو دوست دارم چند ساله همو میشناسیم آرزومه بهم ابراز عشق کنه بیاد خواستگاری اما بهم گفته هنوز خر نشدم! ای روزگار... شایدم اونطور که فکر میکنم نباشه و تو ذوقم بخوره اما خب چی بگم.... تولدتون مبارک

خیره ایشالا.دعا بکن،ذکر بگو،خدا بهترین ها رو برات پیش میاره

asal شنبه 23 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:49 ب.ظ

تولدت مبارک گل پونه

فدات بشم عزیزم

جزر و مد یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:41 ب.ظ

تولدتون مبارک تراویس، سلامت باشی و آرامش داشته باشی و انشاالله فرزند سالم. اینم آرزوهای خوب برای شما.

مرسی قشنگم
تولد شما هم مبارک باشه
ممنون از محبتت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد