تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تو مثل گلهای بهاری خوشبو و زیبایی

با گلی آشتی کردم

تو تجریش دیدمش

با هم چرخیدیم و خندیدیم

کینه ها و کدورت ها از بین رفت

بهم گفت که یه کار خوبی کرده و پیش یه نفر از من تعریف کرده که خوشحالم کرد

احساساتم رو کنترل کردم و خیلی بهتر بود و بیشتر خوش گذشت

خرید کرد

راضی هستم از زندگی

هیچ حرفی واسه گفتن ندارم جز این که خوشبخت ترین مرد زمین هستم

دیگه خر بازی درنمیارم که از دستش بدم،این آخرین فرصت واسه منِ.دیگه نباید از دستش بدم.

گلی رو دوست دارم.


نظرات 4 + ارسال نظر
برای کسب درآمد به ما بپوندید سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:02 ب.ظ http://bux.tirage24.com/?r=130569038

سایت باکس ۲۴ در حال حاضر دارای رتبه عالی در بین سایت های کلیکی ایرانی هست که به سرعت در حال پیشرفت هست.
حالا چرا باکس ۲۴؟

- مدیریت بی نظیر ادمین این سایت
- طرح های کسب درآمد فوق العاده که من حتی در سایت های قوی خارجی هم نطیر آن را مشاهده نکرده ام
- میانگین کلیک عالی زیر مجموعه ها
- هزینه ارتقا مناسب
- تعداد تبلیغات بالا

-از جدیدترین امکان سایت جهت درآمدزایی اعضا ، طرح ایجاد درآمد از طریق نمایش سایت به صورت صفحات پاپ آپ(تبلیغات همزمان سایت باکس ۲۴ با بازشدن صفحه وبلاگ یا سایت شما) است که بسیار عالی است و به درآمدزایی هرچه بیشتر اعضا کمک شایانی کرده است و بسیاری از امکاناتی که شما با ورود به این سایت فوق العاده با آنها آشنا میشوید .

عسل سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:19 ب.ظ http://bestv5.tk/bestvpn

سلام
فروش ویژه اکانت های فیلترشکن با سرعت بالا، قیمت های استثنایی و پشتیبانی قوی.
OpenVpn: سرویس پرقدرت OpenVpn مخصوص موبایل(آندروید، آیفن)، تبلت(آندروید ، آی پد) ، کامپیوتر (ویندوز ، مک) راه اندازی شد. با این سرویس به راحتی میتوانید در موبایل یا تبلت خود اینترنت آزاد را تجربه کنید و به راحتی از امکانات گوشی و تبلت خود ( Google play، Facbook، skype ، youtube ،...) استفاده کنید. این سرویس حتی با سیم کارت نیز کار میکند.
Kerio Vpn: این سرویس پر سرعت ترین سرویس درحال حاضر میباشد.
PM9: این سرویس قابلیت باز کردن کلیه سایت ها(فیس بوک،یوتیوب و ...) را بدون افت سرعت و تنظیمات اضافی دارد.
Https Proxy: این سرویس جز سرویس های اقتصادی و محبوب می باشد.
برای دیدن جزئیات و خرید اکانت به سایت زیر بروید
http://www.bestv5.tk/bestvpn/

حاج خانم سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://www.manohajim.blogsky.com

ووووای خدا رو شکر واقعا خیلی زیاد خوشحال شدم..گلییییی دمت گرم دخی ندید دوست دارم:*

مرسی که دوستش داری

مرد تنها سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 ب.ظ

تبریک بهت
ما که از این شانسا نداریم :(

همه بالاخره شانسایی دارن تو زندگیشون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد