تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کلیه چیزهای خوب این دنیا از ابداعات و اختراعات شیطان است؟ زنان زیبا، بهار، بچه خوک سرخ شده و شراب.. !

مادر بزرگم داره میمیره شاید هم نمیره.در هر صورت این روزها درگیر مرگ شدم دوباره.

ترس من از مرگ فقط و فقط به این برمیگرده که من نمیخوام بعد از مرگ فراموش بشم.میدونم وقتی بمیرم همه منو فراموش میکنن.

خیلی دلم میخواد یه مشروب درست و حسابی گیرم بیاد و حسابی بخورم و بعدش یه سیگار بکشم.

بیشترین چیزی که الان تو زندگیم بهش احتیاج دارم داشتن یه دوست دختر هست.همسرم نازنین و خوب و خوشگله.اما واقعا دلم میخواد با افراد دیگه ای هم آشنا بشم.

 قدیمی ها میگفتن همه زنها مثل هم هستن ولی الان میخوام بگم اونی که اینو گفته گه خورده.هیچ وقت دو زن مثل هم نیستن.من کاشف خوبی نبودم.الان دلم میخواد کشف کنم شگفتی ها و بدن های جدید.هر چند دیگه دیر شده ولی تلاش خودم رو میکنم.


نظرات 9 + ارسال نظر
آنا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:20 ب.ظ

این که انقدر صادقی خیلی خوبه
منم میتونم صادق باشم و بگم از خوندن سطر سطر نوشته ت حس نفرت بهم دست داد
ب هر حال میخوای خیانت کنی به هر حال احساس می کنم تو یه مشکلاتی داری اینکه زنت فوق العاده س و دنبال کس دیگه ای... تو حالت خوبه؟!

رهگذر پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:01 ب.ظ

مهشید پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 02:53 ب.ظ

این همتو کاش من داشتم.

کدوم همت؟؟؟؟

چوپان پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 04:27 ب.ظ

خیلی دلم میخواد یک شیشه مشروب خوشگل و بزرگ و سنگین پیدا کنم و بکوبم رو سرت بشکنمش تراویس عزیییییز :|
موجود لعنتی! جای اینکه 70 سالت شد بخوای به این نتیجه برسی که همه ی زنها مثل همن، الان برس!و سرتو بنداز پایین از تنها زنی که توی دنیا باهمه ی زنها برات فرق داره و الان همزندگی توعه لذت ببر.
چیزی برای کشف کردن وجود نداره بچههههههه. البته من قبول دارم تو دیر دنیا اومدی! باید در عصر انسانهای نخستین متولد میشدی که این شور کشافیّتت!! سرکوب نمیشد :|
خاکه تی گور میان ینی! بخودا آدم نبی.مرده شور تی سرومچه فدم ایجاااااا

تازه وارد جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:25 ق.ظ

آآآآآآخی. بیچاره خانوم سین که از دار دنیا بی خبره. راستی این جمله آخری چی گفته؟ به لهجه گیلانیه یا مازندارنی؟

تازه وارد جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 12:27 ق.ظ

میگم بچه خوک سرخ شده خوشمزه س؟
ااااااااایش با اون پوست صاف بی موی کوسه مانندش. چندشه.

صادق ! جمعه 29 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 ق.ظ

طلاقش بده و دیگه هم زن نگیر . موندم چرا اصلا گرفتیش؟ اونم به این زودی

بهترین کار همینه که گفتی

آنا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:39 ق.ظ

با توجه به کامنت صادق میپرسم تو اگه برگردی به قبل ازدواج میکنی ؟؟؟

خیر

زن عاشق چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:48 ب.ظ http://zanashegh.blogfa.com

بیخود بچسب ب زنو زندگیت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد