تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یکی از اهداف زندگی بشر- مهم نیست چه کسی آنرا کنترل می‌کند – عشق ورزیدن به کسانی است که در اطراف هستند.

خدا رو شکر این نمایشگاه کذایی رو جمع کردن و بردن ناکجاآباد گذاشتن تا ملت همیشه در صحنه برن اونجا و اینجوری برنامه کاری و رفت و آمد منم دیگه خللی بهش وارد نمیشه

من نمیدونم با این همه شوق و ذوق ملت واسه این نمایشگاه پس چرا هیچ کس هیچی بارش نیست و بلانسبت شما روز به روز بیشعوری و بداخلاقی و کوته نظری داره تو این مملکت بیشتر میشه

نظر شخصی من اینه که آدمها اگر موسیقی خوب هم گوش بدن باشعور میشن.مجیدخراطها و ساسی مانکن و امثالهم گوش بدی یا بنان و شجریان و موسیقی خوب؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
Poopak جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:04 ب.ظ

؛) جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:15 ب.ظ

پی نوشت2:باید برم ببینم قبلا "آنا" واسه من نظر گذاشته یا نه؟خوشم میاد ازش.کلا از آدمهای مخالف جریان غالب هر چیزی خوشم میاد.
*
منحرف جنسی هستم در خدمت شما
منفی های پای کامنت آنا همگی تو کونم
.
فدات خوشگله
.
اتفاقا باید بیای و باشی و نظر بدی
---------------------------------------
پایین علامت ستاره جوابت به کامنتای آنا هست
.....
حالا شما با خودت چند چندی؟! :/

من نمیدونم واقعا

مریم جمعه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:15 ب.ظ

بهرحال باید عکس بگیرن برای اینستا :-|
+ تقریبا آرشیو تونو خوندم ...جسارت تون تو نوشتن رو تحسین میکنم واقعا :-)
عنوان پست ها هم خیلی خوبن

ممنون از محبت و بزرگواری شما

؛) شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:16 ق.ظ

دقیقا چی رو نمیدونی؟!

کیمی آ شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:48 ق.ظ

من هیچ سالی نرفتم نمایشگاه ! ترجیح میدم کتابو با قیمت بیشتری بخرم تا این که تو اون جمع و ازدحام بخوام چار تا جلد کتاب بگیرم !
نمیدونم چرا ولی شلوغی حال منو بد میکنه به شدت ...

مثل خودمی

مگهان یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:13 ب.ظ

من امسال رفتم!
بی بن و هیچی، صرفا چون حس می کردم باید برام جذاب باشه که خب اشتباه می کردم
خوب بود با دوستام بودن ولی قطعا دیگه به همین نمایشگاههای شهرم اکتفا می کنم!

دمت گرم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد