تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اختراع تلویزیون، انتقام گرفتن تئاتر از صنعت سینما است.

دارم فصل دوم سریالی میبینم به اسم The man in hight castle که باید بگم سریال بسیار قشنگی هست.

داستان سریال اینِ  که جنگ جهانی دوم تموم شده اما آلمان و ژاپن در جنگ پیروز شدن و امریکا به دو قسمت آلمانی و ژاپنی تبدیل شده.سریال خیلی خوبی هست،اصلا هم صحنه نداره و میشه توی خانواده به راحتی دیدش و طرفداران ژانر جنگ جهانی و جاسوسی رو راضی میکنه.حتی تم عاشقانه و ظریفی هم داره.د هر حال اگر اهل دیدن سریال هستین این رو نباید از دست بدین.

نظرات 5 + ارسال نظر
هفت دقیقه چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:08 ب.ظ http://7min.blogsky.com

دِ سوئیت رو هم ببین خیلی قشنگه البته فکر نمیکنم دوست داشته باشید .
یه سریال دیگم بود که مردم کشور میان انقلاب میکنن و کشور رو طبقه بندی میکنن مثلا طبقه ی خدمتکاران .
مثل زمان انوشیروان که مردم رو چهار طبقه تقسیم کرده بود .

جالب باید باشه

آناهیتا چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 10:11 ب.ظ

آره سریال خوبیه
High Castle البته

والا همینم به زور نوشتم.زبانم صفره،صفر

الهه پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 03:09 ب.ظ

من ندیدم.با گوشی رفتم دانلود کردم مینویسه مدیر فایل قابل استخراج نیست!!! دوست داشتم سریال و ببینم ولی حافظه گوشی پر میشه.شاید با لپ تاپ بشه نمی دونم.فکر کنم نوشت ده قسمت.

خیلی خوبه.حتما دانلودش کن.ولی اول یکی دو قسمت ازش بگیر ببین.اگر خوشت اومد بقیه اش رو دانلود بکن

جزر و مد پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 08:44 ب.ظ http://1-sociological.mihanblog.com

تراویس میشه لطفا برای پروژه ام کمک کنید، درس توریسم و گردشگری داریم باید از افرادی که رفتن خارج یا میخوان برن چند سوال بپرسیم، البته من مزاحمتون نمیشم، میشه براتون اینجا بنویسم یا ایمیل کنم

بله حتما.خوشحال میشم

جزر و مد جمعه 28 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 11:24 ب.ظ

مرسی از لطفتون، استاد نحوه سوالات رو بگن، مطرح میکنم

قربانت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد