تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

To Alison Argent

برای مخاطبین:روز دوم شهریور یه پیام برام اومد و من صبوری و متانت و بزرگ منشی کردم جوابش رو ندادم،اما امشب تصمیم گرفتم جوابش رو بدم.فکر کرده منم مثل خودش کس خلم.آلیسون راهی که تو الان توش هستی من سالها پیش شاشیدم توش.این هم متن پیامش:

A Friendly message

A.A <hunter666@gmail.com>

You are nothing but a fucking pedophile psychofreak.

Shouldn't be texting you, but couldn't


I can't forgive you, but I try to forget you.

As long as I know, you ll die with that emptiness you got in your dark cold stone heart.

Such a loser, I can't believe how I let you to break me down.

But you deserve what you get

"fears"


You suck people's thoughts and make them feel like they are nothing and its their fault to notice that you are an abuser, but you are something, I know what, a fucking bastard

Who always denies


Funny, how you use Google translation to get what I just said, it won't show you the properly results. your poker weird stupid figur is disgusting, something like you cant change, just like your soul.

I feel so sorry for you

Don't get confused,you are the meaning of Karma, for all of us


And know one thing specifically

YOU WILL ALWAYS BE ALONE


=========

-With a little respect

An old ex-friend

Allison Argent

-----> ×


آی پی: ۱۳۵.۱۴۸.۱۳۹.۱۸۴


چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ @ ۰۷:۲۹ ب.ظ

---------------------------------------

جواب من به تو آلیسون آرجنت:

To Alison Argent, an unknown prostitute;


Well, as long as I know I didn't have such friend, a name like yours. You are also nothing but flibbertigibbet whore, you little cunt who is a missed cause and jobless slut, someone is trying to freak me out, really? Better you try harder cuz I have got some news, suck my dick ,and if you don't want to, listen to a song like a b c d e f you and your mom and your sister, idk whatever, I can't 

waste my refreshing pee time, truly yours, Damn Travis Bickle.


P.S:By the way, I don't need Google translation bitch, eat your shit, I'm a fucking translation you better get me if you have something which is called brain, I'm an Alpha, run away hunter, Run.

--------------‐---------

فکرش رو نمیکردی این قدر زبان حالیم بشه؟ریدی به خودت کیری فیس ننه جنده آب کون،با اون انگلیسی کیریت تخم داری جوابم رو بده حرومی.در واقع منتظر جوابت هستم.تخم پدرت نیستی جواب ندی هزار پدر.


نظرات 3 + ارسال نظر
. شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 09:33 ق.ظ

چند روز پیش هم یه نفر واسه من پیامی فرستاد و توش بهم گفت که چند وقته ناظر نوشته‌های وبلاگ منه و من رو چیزی جز یه سگ‌هار که دنبال توجه هست نمی‌بینه!
بهم گفته بود خیلی عن و نچسب و این‌هایی و لایق بیشتر از این نیستی. آخرشم برام آرزوی موفقیت کرده!
چه خبر شده واقعا؟!

گه خور زیاد شده،هر کدومشون رو ببینم یه پس گردنی میزنم بهشون.یه خارکسته ای هم بود به اسم M،دیگه پیداش نیست.حالا اینا دارن از رو عن اون اسکی میرن.
مگه دستم بهشون نرسه،پارشون میکنم

Alison Argent دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:04 ق.ظ

این تهدید قوی بود. اما بدون من تا پای جان با آلفا ها مبارزه می‌کنم و اونهارو به زانو در میآورم‌
و تراویس تو یک آلفای تنها هستی و هیچ پکی نداری و همه فقط رهگذر هستند!!
در عوض من یک تیم ضربت قوی دارم که هدفمان پاکسازی محیط وبلاگ هست از افراد آلوده ای چون شما
هر کسی پیامی ناخوشایند دریافت کرده از طرف تیم من بوده که می‌خواهیم شماهارو فراری بدیم و یک محیط مناسب بسازیم که انسان های عقده ای در اون نباشند

----> x

Travis's Beta دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 03:32 ب.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

Excuse me bitch? U own here? You even do not own your ass I think...
خیلی تو فاز تین ولف فرو رفتی گویا. پس قابل توجهت من خودم بِتای تراویس هستم :)) پک کامل کامله. اگرم یادت باشه اَلیسِن اَرجِنت تو فصل سه پاره شد پس فاز قهرمانی بر ندار.
از جهتی هم بعید میدونم این کارا جواب بده ما بازی های کثیف زیادی از طرف امثال شما رو پشت سر گذاشتیم و خودت نمیدونی چند چند هستی یکبار میای به من پیام میدی که مراقب و نگهبانی و امثال منو دوست داری بعد از فرداش هی فحش میدی؟ عقل سالمی نداری چون به نظر میرسه تیمی وجود نداره و همه ی اینا زیر سر یک نفره که الان تغییر اسم داده و قصد جلب توجه داره و اون تویی که یک پارانوئیدی هستی که مبتلا به اسکیزوفرنی هست و داره با VPN های مختلف خودشو خفه میکنه چون قطعا قبلا برای هممون کامنت گذاشتی و الان می‌ترسی بفهمیم کی هستی.

آلیسون مادر جنده چاقال کس کش حروم زاده پفیوز هزار پدر آب کون سگ پدر
اینم جواب یکی از نازنین های دوست داشتنی و نفس به توی دیوث پدر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد