تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

علم و دانش کلیدی است که تمام درها باآن باز می‌شود.

آقا من خنگ و کس خلم نمیتونم یه چیزایی رو حساب کنم.شما که زرنگ و باهوش هستین یه سوال ازتون میپرسم بهم جوابش رو بدین.به تخمتون نگیرین.هر کس دید این پست رو جون عمه اش جوابم رو بده.

ماشین من در ۳۸۸ کیلومتر ۳۰ لیتر بنزین مصرف میکنه.حالا ماشین من صدی چند میسوزونه؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
سپهر شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام

تقریبا ۷.۷ لیتر در صد کیلومتر.

ناموسا،جان خودت فرمولش رو بهم بگو که چطوری حساب کردی.
ساده بگو من کس خلم حالیم نمیشه

برنتین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 04:43 ب.ظ

کاکو ماشین کم مصرفی داریااا
برکتش نمیکنی؟

چطوری حساب کردی سلطان؟
کجایی؟کم پیدایی؟

سپهر شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 04:51 ب.ظ

دور از جونت تراویس

سی تقسیم سیصد و هشتاد و هشت،

بعد جواب رو ضرب ۱۰۰ میکنیم.

سیصد و هشتاد و هشت نباید در ۱۰۰ ضرب بشه تقسیم بر ۳۰ بشه؟

برنتین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 04:59 ب.ظ

زیر سایه ت هستیم جوون
بابام بستری بیمارستانه
ما هم گرفتار
سعادت نداریم در خدمتت باشیم عزیز...

نوکرتم در بست.کاری داشتی در خدمتم به خدا

سپهر شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 05:03 ب.ظ

نه اونطوری جواب نا معقوله،

میزان مصرف به لیتر تقسیم بر مسافت به کیلومتر

بعد

جواب بالا ضربدر 100 میشه جواب نهایی.

گه گیجه گرفتم.من از یه فرمول دیگه میرم عدد ۱۲.۹ در میاد.

برنتین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 05:22 ب.ظ

این ۱۲.۹ که بدست آوردی
تو حلق ماشین من
اگه اینقدر تو صدکیلومتر بسوزونه من کردی میرقصم عزیز....

نوکرتم

سپهر شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 05:29 ب.ظ

میخوای بفهمی جواب من درسته یا خودت؟اینجور حساب کن

تو درآوردی تقریبا ۱۳لیتر در صد کیلومتر

بعد میشه ۲۶ در دویست

بعد ۳۹ در سیصد

که جواب نادرسته چون تو کلا ۳۰ لیتر مصرف کردیه.

اما جواب من ۷.۷ در صد

۱۵.۴ در دویست

۲۳.۱ در سیصد

۳۰.۸ لیتر در چهارصد

حالا چون کمتر چهارصدتا رفتی جواب کاملا منطقی و درسته و ۳۰ لیتر در سیصد و هشتاد و هشت میشه ۷.۷ لیتر در صد کیلومتر.

معذرت من دیگه قلم شیوا و ساده ام همینه.اما از درستی جواب مطمئن باش.

الان قشنگ حالیم شد چی گفتی
دمت گرم.کیرت استوار

برنتین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 06:09 ب.ظ

اگه همین اوضاع باشه
مجبورم برم یه کپسول خرکی ال پی جی
ببندم پشت این صاحاب
خداخوره ها...
هرچی هم تنظیمش میکنم
صدقه سری این بنزینهای تخمی
انگار نه انگار
یبار صد بیست بنزین میخورد
الان مثلا تنظیمه صد چهارده میخوره
تو شهر هم خو هیچی
میخواد خودت و ملت باهم بشاشن تو باکش تا کم نیاره...

اوه.خیلی زیاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد