تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تلفیق علم با ارزش‌هاست که زندگی را ارزشمند می‌کند

به عنوان شخصی که سالها در کادر درمان زندگی و کار کردم و هنوزم اطرافم و همسرم و برادرم و کس و کارم همه پزشک و پرستار و ماما هستن بهتون میگم که با احترام به همشون ولی درصد بالایی ازشون کس خل هستن.چه اونی که مستراح میشوره تو بیمارستان،چه اونی که کارمند مدارک پزشکی هست و چه اون پزشک متخصص جراح قلبش،از صدر تا ذیلشون کس خل هستن.

این دختره بنده خدا مهسا امینی که فوت شده،ملت کس خل باید برن یقه اون بیمارستان کسری رو بگیرن که شما چه گهی خوردین تو این سه روز که بستری بوده اونجا،پزشک بیهوشی،پزشک معالج،مسئول فنی،سرپرستار آی سی یو،اینا باید تک تکشون بیان جوابگو باشن،اگر آنوریسمی چیزی بوده که کاری از دست اینا برنمیومده و تلاششون رو کردن که هیچ،و گرنه اینا رو باید دادگاهی بکنن.ماشالا روزی هم نبود که عکسی از اون مرحوم توی حالت اینتوبه و شرایط بد توی اینترنت پخش نشه و شاهکار آخرشون هم این بود که جنازه رو بزارن روی تخت و با اون وضعیت نامناسب دورش بدن تو بخش و منشی بخش و پرستارها گل بزارن رو جنازه اش و تیتر بزنن وداع غم انگیز با مهسا.

اونم از خدا بیامرز مرتضی پاشایی که فیلمهای تشنج و جون دادنش از بیمارستان عرفان پخش شد،اونم از خدابیامرز منصورپورحیدری،اونم از حبیب خواننده خدا بیامرز.

هر ننه قمری پا میشه میره توی بیمارستان اول باید اخلاق پزشکی و حرمت بیمار رو یاد بگیره،هر تخم سگی میره از میدون انقلاب یه مدرک کمک بهیاری میخره،هر دگوری خانمی میره ۴ سال زیر عالم و آدم میخوابه و پرستار میشه و بعدش زیر دکترها میخوابه،هر عن آقا و عن خانمی هم میشه دکتر‌ و میرن بالاسر جنازه سلفی میگیرن.من اگر روزی اولادی داشتم بر حذر میدارمش از کار توی بیمارستان تحت هر عنوانی.

البته این وسط هم من مردان و زنانی دیدم که واقعا جان فشانی میکنن و زحمت میکشن واسه بیمار،سرپرستارهایی دیدم که مثل یک سرهنگ نظامی جوری بخش رو میچرخوندن که آدم کیف میکرد،پزشکانی دیدم که با تشخیص درست مریض رو از مرگ نجات دادن،جراحانی دیدم که با دستانشون ده ها سال به عمر مریض طول دادن.

ولی خوب متاسفانه بی اخلاقی و عدم رعایت حریم بیمار و کس خل بازی ها  متاسفانه داره روز به روز توی بیمارستان ها بیشتر میشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
برنتین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 05:08 ب.ظ

من اینروزا درگیر بیمارستانم
بابام شونزده روزه بستریه
روز اول با آمبولانس اورژانس میبرنش بیمارستان
بعد دوروز باید انتقالش میدادن یه بیمارستان دیگه
انگار کسی که با اورژانس میره بیمارستان،امبولانسی ها باید دو برگ گزارش بزارن رو پرونده ش
حالا ما همه کار ترخیصو کردیم
اون تا برگه نیست.
گم شده،یا نگذاشتن نمیدونم
اما تقصیر از ما نبوده
بیمارستان بابت دو روز بستری
۱۷ میلیون طلبکار شده.چون دوتا برگه رو خودشون گم کردن.پس باید بجا ۷۷۰ تومن بیمه ای،۱۷ میلیون آزاد بلاخیم.
از ۱۱ صبح تا ۷ شب ما رو گرفتار کردن تا اینکه گشتم راننده آمبولانس رو پیدا کردم،اون بنده خدا دوتا کپی از اصل گزارشش بهم داده تا ببرم بیمارستان
بعد تازه کس خانم مسئول بیمه نبوده
سوپر وایزر خانم بیمارستان میگه اصلش کو؟
خب اصلا تو لنگ تو رفته...
دیگه گاییدمون تا بیمارستان بابام عوض شد.
الانم هنوز بستریه

ایشالا که حالش بهتر بشه،خیلی ناراحت شدم.
آره بابا،بیمارستان ها سگ میزنه گربه میرقصه،مثل معلم ها هم همیشه ناراضی هستن.

جزر و مد یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:04 ق.ظ

پدربزرگم همیشه می گفت خدایا سر و کار ما رو با دکتر و دادگاه ننداز که سرتو به باد میدن. البته پسراش که دایی های منم هستن پزشکن و خودشون از یه جنایت هایی تعریف می کنن که آدم مبهوت می مونه. چقدر اخلاقیات تو کشور ما سقوط کرده واقعا حالم بهم می خوره، دو تا آدم درست و درمون دور آدم نیست.

احسنت

یاس دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 04:34 ب.ظ

حرفهاتون قابل تأمله
همیشه میگن مشاغل درمانی خوبه خصوصا برای خانمها
میشه لطفاً بگید چه شغلهایی برای خانم ها خوب و درسته؟

معلمی
مامایی
پرستاری
من نمیدونم،هر چیزی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد