تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یک قلب مهربان چشمه‌ای از شادی است که هرچیز را در اطراف خود با لبخند تر و تازه می‌کند

میخواستم منبر مبسوطی برم واستون در مورد تربیت پسر بچه ها تا ۵ سالگی و بعدش ارتباطش بدم به این که چرا مردهای گنده هنوزم میچسبن به ننه هاشون ولی گفتم الای یکی میاد میگه تو رو چه به این گه خوری ها خارکسته آب کون،تو خودت هنوز بچه نداری و مقطوع النسلی و بلاعقب.لذا گفتم هیچی نگم و در مورد خودم یه چیزی بگم.رابطه با من خیلی شیرین و دلچسب هست،خصوصا زندگی کردن با من،مردخوبی هستم،دست و دلبازم،مهربون و خوش صحبت هستم،قشنگ غذا میخورم و مودبم و کیر خوبی هم دارم و کس میخورم و اهل محبت هستم ولی مثل سرطان هستم،مثل ویروس هستم،خودم هم نمیدونم چرا؟اون قسمت ریک و مورتی رو دیدین که با کامیونیتی ارتباط داره،کامیونیتی بعد از یه مدت از درون دچار فرپاشی روحی میشه و هیچ چاره ای واسش نمیمونه جز این که بزاره بره.من با دخترها و زن هایی که بودم همین جوری بودن،بعد از یه مدت یا مریض میشدن یا به لحاظ روحی به جایی میرسیدن که دیگه تحمل منو نداشتن.و خودشون هم دلیلش رو نمیدونستن.احساسم اینه،شاید هم اشتباه میکنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم ف شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 10:29 ب.ظ

بگو دیگه چرا ناز میکنی اخه ...

جووون

جزر و مد یکشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 12:07 ق.ظ

لطفا این مقطوع النسل و بچه دار نمیشم رو نگو، هر چند امیدوارم فقط محض شوخی یا رسوندن مقصودت نوشته باشی.
اینم درست میشه و حتما یه راهی پیدا میشه.

چشم

لیلی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 12:20 ق.ظ

میشه بنویسید درموردش؟ نظراتتون همیشه جالبه

چشم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد