تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فلسفی شدن اراذل کَدی،یه مشت بی سواد هرزه اخلاق میخوام به ما بدن درس اخلاق

این چند روزه که ناخواسته دارم این گنده گوزها و بی هنرها و لُمپن ها و دریوزگان و جنده های توجه و بی هنرها رو از بی بی سی فارسی و من و تو و ایران اینترنشنال میبینم(البته از طریق یوتیوب،چون من حالم از ماهواره به هم میخوره)و هر کدوم یه لقبی هم واسه خودشون گذاشتن،مثل کُنشگر اجتماعی،فعال حقوق زنان،محقق،و کس شعر.با خودم میگم که الله وکیلی من حاضرم ایران بشه افغانستان و حکومت هم طالبانی بشه ولی امثال این مسیح علینژاد و فرانک عمیدی و مهرانگیز کار و شیرین عبادی نیان تو این مملکت.

بعدش هم مادر جنده های لندن نشین و کانادا نشین،کیرم تو کس مادر و خواهراتون،یکیتون جرات داره بره زنگ خونه خاوری رو بزنه و فرار بکنه؟

کیرم تو کس مادر تک تک این به اصطلاح هنرمندها و فوتبالیستها که فقط بلدن گه بخورن و دنبال فالوور هستن.

نظرات 2 + ارسال نظر
Nahid جمعه 1 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:29 ب.ظ

آفرین. منم همینو میگم. فکر میکردم لشتباه میک. اما وقتی فرد باصداقتی گثل شما اینارو میگه، حتما همینه. خیالم راحت شد. فقط جواب این علی بیشعور را بده لطفا.

علی بیشعوره دیگه،من چی بهش بگم؟

نون یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:50 ب.ظ

حرف حق زدی

نوکرتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد