تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به گونه ای زندگی کنید که وقتی فرزندانتان به یاد عدالت، صداقت و مهربانی می افتند، شما در نظرشان تداعی شوید

 من که آدم خاصی نیستم و نظرم واسه هیچ کس مهم نیست،اما منم یه وبلاگ دارم که مختارم و آزادم نظرم رو در مورد وقایع و اتفاقات اخیر بگم.

حقیقتا تا زمانی که قانون  مهریه در این کشور وجود داره و مردان به خاطر این قانون  بی پول و بیکار میشن،اموالشون توقیف میشه،برای سالهای سال بدون امکان عفو و یا مرخصی زندانی میشن،همسران و فرزندانشون در تنگناهای مالی قرار میگیرن وبا وجود پدرها و مادرها و برادرانی که دختر و یا خواهرانشون ده ها سال پیش فوت شده و یهو از ناکجا آباد ظاهر میشن و ادعای مهریه میکنن،زنانی  که چندین ازدواج میکنن و همزمان از چند نفر مهریه میگیرن و ظلم های عجیب و غریبی که هیچ کجای دنیا و حتی در ممالک اسلامی  وجود ندارد،هیچ دلیلی برای حمایت از بی حجابی زنان وجودنداره.

یک زن،فقط یک زن از این همه سلبریتی،هنرمند،ورزشکار و غیره از مردان در هیچ زمینه ای از سربازی اجباری گرفته تا بدهکاران مهریه حمایت نکرده،پس به نظر منم هیچ مردی نباید الان از زنان حمایت بکنه در رابطه با لغو حجاب و مردانی هم که این کار رو کردن به نظر من یه مشت فرصت طلب تشنه دیده شدن هستن.

واقعیت رو وقتی عریان میگم فشار میاد به خیلی ها و تلخی حقیقت کامشون رو آزار میده،اما در کشوری که زنان و بعضی از مردان گریبان خودشون رو برای مهریه و نفقه و اجرت المثل اسلامی پاره میکنن و صدها هزارن مرد گرفتار و دربند و فراری و مالباخته دیده نمیشه و هیچ حرفی ازشون هیچ جایی زده نمیشه،انگار که اصلا وجود ندارن پس  جایی برای حمایت از موضوعی غیراسلامی همچون لغو حجاب وجود ندارد.اگر معتقد به ازدواج اسلامی و قوانین اسلامی همچون مهریه هستین پس نباید در مورد ارث برابر و لغو حجاب حرفی زده بشه.

یک کلام ختم کلام،تا وقتی که به مردان در دادگاه ها ظلم میشه،به خاطر مهریه به زندان می روند،اموالشان را از دست می دهند،مجبور به زندگی در خفا میشوند،مجبور به سربازی اجباری هستن و هزاران ظلم ریز و درشت،لغو حجاب  و شعار زن،زندگی ، آزادی هیچ معنی و مفهوم خاصی ندارد.

نظرات 11 + ارسال نظر
phil شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:36 ق.ظ

خدا بکشتت تراویس با این نظرات مشعشعت :))

خیلی چاکرتم

BlueMahya شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 11:15 ق.ظ http://Bluemahya.blogsky.com

شهید بهشتی گفته کسی که ظالمه گناهکاره،این درست، اما اونی که میذاره بهش ظلم بشه گناهش بیشتره! تراویس انگار لذت میبری از این بازی مسخره. زمینه دعوا و تحقیر شدن فراهم میکنی، بعد میگی چرا ازت انتقاد میکنم و غیره. ناراحت هم میشی.

مجبوری به این علی اسکل دوهزاری مادر جنده توجه کنی و تاییدش کنی و هی جوابشو بدی تا پررو تر بشه و برینه به هممون؟ چرا خفه اش نمیکنی؟ نکنه خودتی اصلا کامنت میذاری به اسم این و ایستگاه هممون رو گرفتی؟ بهت حقوق میدن برای این داستانا؟ تو اگر به فحش عادت داری من عادت ندارم یکی اینجور سر هیچی و یا سر دفاع کردن از تو بیاد به من توهین کنه.

کاش یکم برای اونایی که بهت ارزش میدادن اهمیت قائل می‌شدی و امثال این علی حروم زاده رو آدم حساب نمیکردی که الان انقدر زر زر کنه.

طرف تخم نداره بیاد برای خود من پیام بذاره و اگر بذاره من مستقیم دیلیت میکنم چون چیزی جز فحش و توهین و سگ بودن رو توقع دارم که هیچوقت نمیبینم انگار دادم گراز کون خودش و باباش و خواهرشو بذاره که انقدر گُه خوری میکنه.

هی میای یک پست میذاری عذر خواهی میکنی به خاطر فحش دادن به بقیه بعد میای پست میذاری دعوا راه بیفته ریده بشه به اعصاب بقیه؟بیماری؟؟این تناقضات حاصل چه کوفتیه؟

من نه تنها دیگه تو این وبلاگ نمیام بلکه تو وب خودمم دیگه چیزی نمینویسم چون از این محیط مسموم و مزخرف خسته شدم و آدمایی که تکلیفشون با خودشون مشخص نیست. میام یک طومار مینویسم کلی حرف میزنم یا دائما میگی بوس بده یا دیگران میان گند میزنن به آدم این چه تبادل و ارتباط سازنده ای جز اعصاب خوردی داره؟؟

عن تو این وبلاگ سگی و بلاگ اسکای تخمی. دهن سرویس هر کی یک فرمه، یکی مثل اون لیموی شُنقُل تشنه توجه و استاد مظلوم نمایی و یکی مثل اون مهاجرت کرده های فراری عقده ای دنبال پز دادن، یکی مثل 7min روانپریش که مارو نمود انقدر گفت دکتره و آدم حرف عادی بزنه باهاش باید بترسی یک وقت نرینه بهت، یکی مثل دخترا و پسرا و زنای خونه دار افسرده که فقط زر میزنن، صفر تا صد وبلاگ چرند. یک سری بی نام و نشان دوهزاری هم اینطور. من مثل تو نیستم که یک دایره ای وسیع از دوستان مجازی داشته باشم و قربون همه برم و دلم بخواد همه رو بکنم. تو لذت میبری انگار برینن بهت،اما بنده، نه جانم! من دنبال تغییر دادن حیوانات کون دریده ای چون علی و اون سلام و M و اره و اوره و شمسی کوره غیره نیستم پس این محیط کثیف و رو مخ رو ترک میکنم تا آلوده نشم. در شان یک معلم و دانشجو چون من نیست که دیگه اینجا باشم. لعنت به همتون.

بعد این پلشت تاپاله فروش که علی باشه فکر کرده من با دوتا کصشر فحش ناراحت میشم و در هم میشکنم آخه زارت تو چقدر بیکاری بدبخت علاف! من تهِ همه ی فحش ها و آزار اذیت هارو دیدم خیال باطل‌.

این آخرین کامنت من تو این وبلاگ و تمامی وبلاگ هاست، میخوای تایید کن میخوای نکن. هر چیزی دوره ای داره و این وبلاگ نویسی هم برای من فعلا منتفی ئه چون این جماعت لایق درک من و طرز فکرم نیستن و تو هم همه چیزو به شوخی گرفتی و حرص آدمو در میاری.

پی نوشت:
-تف تو صورتت علی، جنازه ات رو بیارن فرو کنن تو چاه توالت ان‌شاءالله.

ببخشید.

Alison Argent , The Greatest Hunter شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:54 ب.ظ

دقت کن که این دختر حقیقت را گفت چون کرم از خود توست تراویس که همیشه همه را به جان هم میندازی و ته تهش خودت را آسیب پذیرترین نشان میدهی تا به تو ترحم کنند. توجه کن که علت بسته شدن وب محیای آبی من یا تیمم نیست بلکه رفتار های نابخردانه توست که دیگران را میرنجانی و غریبه آشنا سرت نمیشود این دختر همیشه حامی تو بود و کاش من صاحب چنین دوستی با این فن بیان جالب و تند و تیز بودم !

Victiory is close to us
To my loyal team
====》x

برو مادر جنده
خودت و تیمت رو گاییدم.همتون بیایین برین تو کونم

خ شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 04:30 ب.ظ

با سلام وعرض ادب خدمت کاربر( بلو محیا) :
دنیای مجازی اسمش با خودش هست غیر واقعی، و اغلب آدمایی که اینجا میان تو دنیای واقعی اینی که اینجا هستن نیستند، ما حتی نمی دونیم جنسیت شون چی هست، پیرن یا جوون، کجایی هستند، هر کس برای دل خودش اینجا مینویسه، این ما هستیم که برای فراموش کردن دنیای واقعی به این این دنیای مجازی کشیده میشیم، گاهی وقتها موفق هم هستند و ما رو از دنیای واقعی ومشکلات اون دور میکنن، گاهی وقتا چیزهای تازه ای یاد میگیریم در هر صورت من خواننده مختارم مطالب رو بخونم یانه، اصلا چه بسا خود صاحبان وبلاگ این بازار گرمی رو درست میکنند که خواننده ها واکنش نشون بدن، بنظرم خواننده باید عاقل باشه و خودش رو از این بازیها دور نگه داره، نتونستم وبلاگ شما رو بخونم و باهاتون اشنا بشم.
_پدر بزرگم همیشه به دختران و نوه هاشون سفارش میکردن اگر مردی بهتون متلک گفت جواب یا فحش ندید، اونا حتی فحش شما هم براشون لذت بخش هست.

گفتید معلم هستید براتون انرژی مثبت میفرستم که با توانایی بیشتر در محیط کارتون حاضر باشید.

ببخشید

Nahid شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 05:54 ب.ظ

کاملا موافقم. نمیشه گوسفند یک شقه اش حلال باشه و یک شقه اش حرام.

پس چرا بهم فحش میدن؟

Sara شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:06 ب.ظ

خیلی کس کشی احمق
اینا رو گفتم چون دوست داری حرفای کیری بزنی
تو اون قانون کثافت کاری و زورگیری برای بیشرفایی مثل شما راه زیاد گذاشته همه چیزش اشغاله چون بنیادش ملا کیر بدسته

سیما شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 06:15 ب.ظ

آخه کونیه مادرجنده،تخم حروم پدرسگ حتی نمیگی مهریه رو حذف کنن حقوق برابر مثله تموم دنیا بدن زن و مرد، تقسیم اموال و همه حقوق برابر انسانی، کونی تو اون هزار ماه ی سکه هم به سین چشم سبز ندادی فرار کردی با اون جنده ای که الان زنته و وقتی هنوز سین چشم سبزو طلاق نداده بودی رو هم ریختین، پدرسگ من چندین ساله دارم وبلاگتو میخونم ببینم نتیجه خیانت و بی همه چیزیه تو چی میشه، دارم به چشم خودم میبینم در حسرت ی بچه است این عزیزدل جنده ات، بهش داری قشنگ خیانت میکنی، سرطان گرفته، خودت شدی راننده اسنپ، دربدر و آواره ای و در آرزوی کردن این و اون...‌
به والله تو حیوونی ،به والله بدجوری داری با این زندگی سگی تقاص پس میدی، به والله اون دنیا وجود نداره آدما همین جا تقاص میدن تو داری میدی بدبخت.....
انگل حتی حاضر نیستی حرف از حقوق برابر بزنی کس مغز...
راستی محیا جنده چطوره، از این تریبون بگم چه گوهی خورده بودی که هشت مثله سگ ولت کرد حتی جرات نکردی ادعایی کنی کثافت...
میاد تو این وبلاگ و اون وبلاگ برات ساک میزنه
دنیا از شر هر چی خائن و کثافت چه زن و مرد پاک شه

تو دیگه از منم بی ادب تری به مولا

برنتین شنبه 9 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 08:14 ب.ظ

چقدر اینجا فحش رد و بدل شده
ملای کیر بدست چه جالبناکه
هفت از کجا پیداش شد
تراویس چه جنگی راه انداختی نکبت
خخخخخخخ

نوکر همه بچه هام.اینا همشون رفیقام هستن حتی اونایی که فحش میدن.
با بوس همه اختلافات حل میشه

سیاوش J یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 01:26 ق.ظ

این پستت اوکی بودو من ب شخصه موافق با برابری بین زن و مرد هستم تا اینکه هی بگیم زنها بدبختن و یا مردها حقشون خورده شد فایده ای نداره!ی روز نبودم و چه اوضاع خرابیه!!چرا کامنت همه وبا خراب شده و گیس و گیس کشیه؟
چرا یطوری رفتار میکنین که دیگران اذیت شن چ‌‌کاریه هی فحش و فحش کاری کم تو مملکت مشکل داریم اعصاب همو خراب میکنیم!!
من واقعا شخصیت بلومحیا ک حق میگفت رو دوست داشتم و خیلی حیف شد که میگه نیست دیگ واقعا رک بود مث خودت
تقربیا خیلی از پست هاشو حفظ شده بودم انقدر خونده بودم نمیخوام بگم دارم کصلیسی میکنم ولی واقعا آدم متفاوتی بود و دیدگاهش به دنیا و اتفاقات قشنگ بود.یک محیای دیگه هست که اون وبلاگ هفت دقیقه هست و امیدوارم این دوتارو اشتباه نگیرین چون تو کامنتا هی محیا محیا شده قبلن هم مسائلی پیش اومده بود که بنده در جریانم دی! زمییییین تا آسمون فرق دارن این دو نفر و دقیقا درسته این خانم دکتر فقط استاد پاچه گرفتن بی دلیل هستن. انگار انقدر بیکارن که کامنت های بلومحیا رو حفظ میکنن تو صدتا پست قبلی سر قضیه ریدن به اون لیمو خل و چله و میارن اینجا به عنوان نقل قول.فکر کنم منم دیگه باید جایگزین هایی مثل مطالعه کتاب و زبان جدید یادگرفتن داشته باشم و به قول بلو اینجا جای جالبی نیست و خیلی انرژی منفی شده.بلومحیا اگر اینجارو دوباره میخونی و سی ام منو میبینی بازم برگرد و بنویس و وحشیانه انتقاد کن تا بعضیا به خودشون بیان. تراویس جان این دیدار به قیامت ما رفتیم و ارادت برات دارم آرزوی سعادت دور بمونی ز شقاوت بیمارستان نری عیادت خوشبختی میخواد لیاقت چقد کص گفتم به یادت.

منم از رفتن بلومحیا ناراحت شدم.دوستش داشتم.
از رفتن تو هم ناراحت شدم
در پناه خدا باشی

سیما یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 10:49 ق.ظ

پاکم کردی حرومزاده, حرف حق گفتم

به بقیه بچه هایوبلاگ فحش نده تا تاییدت بکنم.به خودم هر چی میخوای بگو

محیای آبی یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1401 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام. خیلی ایمیل برام میاد، به اون ایمیلی که ویژه ارتباط با کاربران وبلاگه.
این کامنت بالا رو من نذاشتم. دقت کن آدرس ایمیل خصوصی منو داره یا نه که الان تو این کامنت هست و برات گذاشتم. آخه بوزینه تیکه کلام منه؟؟

من همیشه آدرس ایمیل خودمو برات میذارم، در حالی که این احمقا آدرس منو ندارن و دارن به جای من کامنت میذارن. به اسم من. رفتن تو وب های دیگه هم گذاشتن. چرا انقدر بیکارین. این دختره محیای وبلاگ ۷مین من نیستم و هیچ شباهتی با اون روان پریش ندارم و نخواهم داشت و خاکبر سرش معلوم نیست چه غلطی کرده که اینجوری همه ازش شاکین، اون سیمایی که فحش کم میاد براش آدم بهش بگه... دست از سر من برداره، من از این محیط رفتم لطفا انقدر اذیت نکنید.
لطفا کامنت های من و به اسم من رو از وبت پاک کن و درباره این مسائل صحبت نکن.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد