تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تمامه کهکشان نشانه از تو دارد زمان بدونه تو سر گذر ندارد

آخی،لیسانسه ها تموم شد،این قدر ناراحت شدم که تموم شده،عزیز دل برگشت گفت عزیزم یه لیسانسه ها ۲ و یه فوق لیسانسه ها بعدش ساختن احتمالا پشت همین فردا شب میزارن.نمیدونم راست میگه یا فقط چون خواست آرومم بکنه گفت.

از پیام های غیرکلیشه ایش در مورد بیماری سرطان،از ادای دین و ارتباطی که بین سریال شمعدونی و لیسانسه ها بود،از ترانه آخرش که خواننده اش امید نعمتی هست و من اصلا نمیشناسمش و خیلی چیزهای دیگه این سریال خوشم اومد.چقدر قشنگ بود واقعا.سال ۹۵ این سریال پخش شده.حیف اون موقع ندیدم.مهم نیست الان میبینم.

همین.بوس

نظرات 5 + ارسال نظر
مامان خانومی پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:21 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

اره بابا میذاره غصه نخور چقدر اهل فیلم دیدنی خوش به حالت

خدا رو شکر
خوشحال شدم

قره بالا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:24 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

راس گفته عزیزدل

جدا؟

قره بالا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:03 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

بله

مرسی خوشگلم

مهناز پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:29 ق.ظ

سریال مورد علاقه ی من هم هست
عاالیه

بوس

از یاد نرفته پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:41 ق.ظ

اتفاقی تو اکسپلور! دیدم اینجارو
چندوقت پیش یکی بهم گفت یه پستی گذاشته بودی و تو فکرت پرسیده بودی یعنی هنوز فلانی(من)، فلان چیزو گوش میده؟
حالا که اتفاقی رسیدم باز به اینجا
باید بگم
هنوزم بله! گاهی۔خیلییی کم البته۔
یه اهنگم جی جی خونده با یکی دیگه۔ ازونم خوشم اومد گوش میدم اونم
یه تیکه اش اینه:
فلورانس چهار صبح ولو!
۔
من کلا مثل خیلیا وبلاگ نویس معروفی نبودم هیچوقت۔ تلاشی هم نکردم براش۔بارها اسممو تغییردادم۔ وبلاگمو صفر کردم و از این قبیل کارها! اما وقتی آدم میبینه هنوز یاد بعضیا مونده۔جالبه براش

من هیچوقت فراموشت نمیکنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد