تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر آدمی سنگی است بر گور پدرش

چند تا فیلم دیدم امروز.الان هم دارم فیلم blue valentine  رو میبینم از داداش گلم رایان گاسلینگ.

توی هر دوره ای دیوانه وار یکی رو دوست دارم،الان رایان گاسلینگ رو دوست دارم و خواننده ای به اسم افسانه.کمی قبل مهدی یراحی رو دیوانه وار دوست داشتم،کمی قبل کریستین بیل،کمی قبل جوناهیل،کمی قبل یکی دیگه.همه رو مقطعی دوست دارم.فقط عزیز دل رو همیشه و هر روز و هر لحظه دوست دارم.

الان هم آبجو خوردم،لبهام سِر شده.خیلی حال خوبی دارم.میخوام حرفهای خاک بر سری بزنم ولی نمیزنم.چون یکی به اسم بی تا میاد بهم فحش میده و نگاه از بالا به پایین داره بهم.مگه من چی کار کردم؟من فقط میخوام این دو روز زندگی رو خوش باشم.

همین.بوس

نظرات 7 + ارسال نظر
بی تا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:26 ق.ظ

متاسفم برات ،راحت باش،من دیگه اینجا نظر نمیزارم خیالت راحت.هیچوقت هم از بالا به پایین نگاه نکردم خدا خودش می‌دونه. فقط با تفکراتتون مشکل دارم که متوجه شدم که راه درستش نخوندن وبلاگتونه،تا اذیت نشدم ،بقول شما دعوت نامه که نفرستاده بودید برام،شما از بالا بمن وامثال کن نگاه میکنید اصلا توی جامعه مارو هیچی حساب نمیکنید،از نظر شما هرچی بی بند وبارتر امروزی تر وبروز تر.موفق باشید

بی تا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:12 ق.ظ

به خاطر حرفایی که توی وبلاگ اون دختره بهم زدی نمیبخشمت قصدت کوچیک کردنومسخره کردن من بود،امیدوارم اون دنیا ببینمت واونموقع هردو میفهمیم که کی از بالا به اون یکی نگاه می‌کرده وکی قصد داشته با حرفاش اونیکی رو خار کنه.دنیا کوچیکه جناب وخدا همیشه هست .

بی تا شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:53 ق.ظ

درضمن من هیچوقت فحشت ندادم ،برو چک کن.این تو بودی که منو مسخره کردی تا دیگران بگن چقدر بامزه ای!

سلام شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:54 ق.ظ

خوشم می آید
که به قول خودت آبجو خورده ای و لبت بی حس است و دلت می خواهد حرفای آنچنانی بزنی
ولی من که اصلا باور ندارم
من فکر می کنم شما بر عکس ادعایی که می کنی آدم بسیار معتقد و مسلمانی هستی
نمونه اش همین حواله کردن و دیدار منتقدت به روز رستاخیز و به قول ما مذهبی ها در سر پل صراط یقه را چسبیدن
یعنی قیامت را قبول داشتن
که خود نشان می دهد این قیامت که خواهد آمد پیامبر هم وعده داده است یعنی نبوت را هم قبول کرده ای
و چون حساب کتاب هم در اونجا وجود دارد و مو را از ماست می کشند بیرون
یعنی اعتقاد به توحید و عدالت خداوند
و وقتی در وبلاگت اشاره می کنی وقتی مشهد بودی از دور هم سلام به امام می دادید
یعنی پذیرفتن امامت
نتیجه اینکه
شما ۵ اصل از اصول دین و مذهب را در بست قبول کرده اید و دارید
یعنی هم مسلمانید و هم شیعه هستید
علی برکت الله

بهترین و زیباترین کامنتی که تا حالا گرفتم.چاکرتم در بست.

ترمه شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:12 ب.ظ

دلم میخواد بدونم عزیزدل چه ویژگی‌هایی داره که انقد دوسش داری؟
میشه توضیح بدی؟

همراه و همدل هست.چیزی که توی هیچ دختری ندیدم.از ترک و لر و عرب و کرد و اروپایی و تهرانی و... دوست دختر داشتم.ولی با هیچ کدوم ته دلم قرص نبود که همراه زندگی من هست و میتونم کنارش پیر بشم.
عزیز دل بهم این اطمینان رو داد که رفیق روزهای سخت و بیماری و تنگدستی منه.

Zeytoon یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:41 ق.ظ

چقد خوب راجع به خانومت تو کامنت نوشتی،

خوبی از خودته نفسم.

ترمه یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:29 ب.ظ

خب دقیقا چیکار میکنه که این حس همدلی رو بهت میده؟؟
میشه یه کم با جزئیات توضیح بدی؟؟
توقع زیادیه اگه بخوام یه پست اصلا در موردش بنویسی؟؟
ببین نسل ما طوری بزرگ شدن که یاد نگرفتن چجوری باید زنانگی کنن...من میخوام یاد بگیرم ولی

یه پست جداگانه مینویسم قشنگم.
بوس بوچ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد