تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شیرینی شهوت را ننگ رسوایی از میان می برد.

چند تا پست دیگه با این مضمون باید بزارم که من کون میدم و با پولش کس میکنم،چند تا مطلب دیگه باید بنویسم که بفهمین من اسیر کیرم هستم و بنده کس هستم.چند تا خاطره دیگه باید تعریف کنم از دختربازی هام؟من آدم خوب و شوهر خیلی خوبی هستم ولی اسیر شهوتم.

کس خلین،رو تِرا هستین،چیزی زدین میایین نصیحت میکنید.با من فقط از کس و کون و پستون و کیر حرف بزنید.

همین.بوس

نظرات 6 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:07 ق.ظ

پس بیخود کردی ازدواج کردی می چسبیدی به همون و شهوت و دختر بازیت
کاش عزیز ل زودتر بفهمه و ازت جدا بشه ، لیاقتش رو نداری

حیف عزیز دل که اون همه کار کرد تا مهریه ی زن قبلی رو پرداخت کنی

محمد چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:05 ب.ظ http://Shokolboy.blogfa.com

یا خداااا
یعنی ریدم از خنده

....... چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:10 ب.ظ

اگر شوهر خوب این شکلی هست خدا هیچوقت به هیچکس نده.زنتم بفهمه میزارتت کنار مگه احمقه عمرشو باهات تباه کنه.برو دکتر دارویی بهت بده که میل جنسیت رو کمتر کنه ،این راهشه،نه کاری که زندگیت رو بهم بزنه.

میترا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:43 ب.ظ

آره خب هر کسی یه سبک زندگی داره و باهاش حال می‌کنه دیگه
حال کن با زندگیت تراویس جان

بوس میتی

zeytoon چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:10 ب.ظ https://melancholymind.blogsky.com/


فک کنم باید بیشتر بذاری، انگار بچه‌ها یه خورده تو درک مطلب ضعیفن.

پس از این به بعد وبلاگ رو میکنم خراب خونه

مهدیه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:11 ب.ظ

میخوام یه تحلیل علمی داشته باشم
این موردی ک گفتی کاملا طبیعیه
همه ما یه قسمتی از وجودمون رو داریم که دوست نداریم نزدیکامون ببینن
چون یه ظاهری جلوی بقیه ساختیم که برامون امنیت داره و ازمون محافظت میکنه
عوضش یه اخلاق هایی
هم داریم که بهمون حس خوب میده که اگه جلوی بقیه نشون بدیم میریم دیگه مورد قبولشون نباشیم

اگر همگیمون دقت کنیم
در جمع دوستا، در جمع خانواده، در جمع همکارا و اکانت های فضای مجازی اخلاقای متفاوتی داریم

اگر اون چیزایی ک دوست داریم رو سرکوب کنیم حتما از یه جایی میزنه بیرون

من تایید خیلی از اخلاقا رو نمیدما
اما در همه چی این دو تا وجه وجود داره

متلا همه ما همکارها یی داریم ک در محل کار بسیار دیکتاتور هستن اما تو خونه مطیع همسرشون

اون وجه دیگه ک نمیتونن تو خونه باشن رو تو محل کار ارضا میکنن

و.....


البته ک تو جامعه هم می بینیم
تبلیغ کننده های حجاب
خودشون در کشورهای دیگه با چه وضعی دیده میشن

این هم ک نصیحت میکنن چون نمیتونن وجه دیگه ی خودشون رو زندگی کنن و سرکوب شدس به صورت ناخودآگاه به افراد دیگه میپرنن

بوس بهت که خوشگل ترین و عزیزترین هستی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد