تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برندگان هرگز کنار نمی‌کشند و کسانی که کنار می‌کشند، هرگز برنده نخواهند شد.

یه چیزی میگم و دیگه میرم میخوابم.فردا خیلی کار دارم.

تعداد این وبلاگ ها در بلاگ اسکای به شکل خیلی عجیبی زیاد شده.خیلی عجیب.البته که هر کس حق داره هر چی میخواد بنویسه،ولی خوب منم حق دارم نفرتم رو اعلام کنم از این وبلاگ ها.

الف.وبلاگهای تبلیغاتی:تبلیغ زنبور عسل و ایزوگام و کنکور فیزیک و دزدگیر و پنجره دوجداره.من نمیدونم کی اینا رو میبینه.باید برن جایی تبلیغ کنن که دیده بشن.کی میاد یه وبلاگ تبلیغاتی باز بکنه و نگاه بکنه آخه؟

ب.وبلاگ هایی که کاملا مشخصه نویسنده اش اسکیزوفرنیا شدید یا خفیف داره،حرفهاش بی معنی هست،بدون قواعد نگارشی،بریده بریده،پر از پرش،با نوشته هایی ترسناک.واقعا این وبلاگ ها رو میخونم ترس برم میداره.

ج.وبلاگ های فخرفروش،اونایی که میگن امروز توی اروپا بودم،با مامی رفتیم ونیز بعد دوتایی کیر روکوسیفریدی رو خوردیم،آم خواستگارم گفت باید به هم برگردیم و از این مدل خرعبلات.

د.وبلاگ های اینجوری،امروز با مادر جان و پدر جان به اتفاق خواهر جان رفتیم پیش خان عمو و صورت ماه خاله خانم رو بوسیدیم.یه جوری مادرجان،پدرجان میکنن انگار ما کیرمون هستن مادرجان،پدرجانشون.ریدین بابا،جمع کنید ناموسا.

ه.وبلاگ های خیلی طولانی،دقیقا و کلمه به کلمه شروع میکنن به تعریف کردن از لحظه ای که بیدار شدن از خواب تا شب که میخوان بخوابن،با تمام جزئیات،این قدر طولانی که آدم هیچ هیجانی توی نوشته ها حس نمیکنه.

و.وبلاگ های گنگ و مبهم.امروز ج اومد گفت بریم پیش د،بعد خ گفت بیا ک بخور،با چ بحثم شد،تقصیر ل بود.کس کش میخوای این قدر مبهم بنویسی خوب رمز بزار روی وبلاگت.البته به لطف امنیت پایین بلاگ اسکای مادرجنده هایی هستن که رمز پست ها رو باز میکنن.

ز.بلاگفایی ها،از بلاگفایی ها و بیانی ها بدم میاد،برن در خونه خودشون بازی بکنن.چرا میان تو بلاگ اسکای؟با اون وبلاگ های ریزشون و قالب های دارکشون که چشم رو در میارن.

ح.از اینایی که توی همه وبلاگ ها،تاکید میکنم همه وبلاگ ها با هر موضوعی میرن کامنت میزارن که طرف مجبور بشه یه کامنت واسه وبلاگش بزاره هم بدم میاد.کس خلی چیزی هستن احتمالا.

ط.همین وبلاگهایی که نویسنده هاشون یه زن خانه دار،یه مرد مجرد،یه پسردخترباز،یه متاهل سرخورده،یه دختر مجرد حشری،یه دکتر غمگین،یه زن مذهبی متاهل هات،یه دختر پشت کنکوری،یه عروس که از مادر شوهرش میگه و همین چیزا خوبه برای وبلاگ نویسی.درستش همین چیزاست.

خیلی میتونم بگم.ولی واقعا خوابم میاد.

همین.دوستتون دارم

بوس

نظرات 21 + ارسال نظر
خانوم ف یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:39 ق.ظ http://Khanomef.blogsky.com

با همه موارد موافقم صد در صد .حالا یه سری ها هم هستن خیلی ریز و سوسکی میان از تو ابراز نفرت میکنن
من از اونام بدم میاد

منم فقط و فقط تو رو دوست دارم

قره بالا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:01 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

اون پرش رو که گفتین به خودم گرفتم ها

اتفاقا تو خیلی خوب و با معنی مینویسی و آدم از خوندن نوشته هات اصلا خسته نمیشه.
منظورم از نوشته هایی بود که هیچ معنی پشتش نیست.

یک زن یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:04 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

صادقانه و جسورانه بگید وبلاگ من تو کدوم دسته ست!
و اینکه: جانا سخت از زبان ما میگویی.
راستش من نتونستم به جسارت شما راجع بهش بنویسم.همونم که نوشتم گفتم فحش خواهم شنید که خوشبختانه انگار دیگه کسی حال و حوصله فحش نوشتن نداره.

فعلا که جرات ندارم بیام توی وبلاگت،یه سکته ناقص ساعت ۲ نصفه شب بهم دادی یا اون پست آخرت.
زیاد پست هات رو نخوندم.ولی قشنگ مینویسی.همه رو میرم میخونم و نظرم رو بهت میگم عزیز جان

یک زن یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:30 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

پس لازم شد ملاقاتم با جن رو بنویسم.

چرا کامنت منو تایید نکردی؟دلم شکست.
یعنی کسرشان داره برات کامنتی از من توی وبلاگت باشه؟؟

یک زن یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:51 ق.ظ http://radepayeman.blogsky.com

دارم دونه دونه جواب میدم تراویس جان. جواب میدم و تایید میکنم. کامنتای شمام اون آخره و من از دیروزیا شروع کردم به جواب.
الان میرم نظر شما رو جواب میدم و تایید میکنم.
من تک تک نظرات رو جواب میدم.کسی که زحمت میکشه و باهام حرف میزنه بهش احترام میذارم و جوابشو میدم.

فکر کردم عمدی تایید نکردی.دلم شکست،ولی الان دوباره خوب شد جوابم رو دادی.
من خیلی دل نازکم

یک زن یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:06 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

ااااالهی.....

هواتو دارم من بعد.

فدای تو بشم مهربون

یک زن یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:14 ب.ظ http://radepayeman.blogsky.com

خدا نکنه...الهی که سلامت و تندرست باشید همیشه.

مرسی قشنگم
چقدر مهربونی به خدا

فالی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:21 ب.ظ

اوووف، فقط اون زن مذهبی متاهل هات هااااا
یه دونش بود تو بلاگستان، حیف گم و گور شد

چی بود اسمش؟
چرا من یادم نمیاد؟

ندا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:40 ب.ظ

قشنگ مینویسی

چشمهات قشنگ میبینه نازنین زیبا

فالی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:39 ب.ظ

اسمش ماهی بود. خیلی معروف بود.تا ریزترین های اتاق خوابش رو تعریف می کرد

ماهی یادم میاد.ولی این چیزاش یادم نمیاد.حیف که من نخوندم

رضوان یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:24 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

فالی !من نیز ماهی را میخوندم،گم و گور نشده،آدرسش عوض شده.هات بودن گناه کسی نیست،طبیعت اوست.ولی ماهی همسرش بهش خیانت کرده بود.بعضی ها که هات هستند ،بی اختیار از کلام شون معلوم میشه،نظرات فروید را بخوان تا بدانی انسان دو غریزه قدرتمند داره یکی مرگ که او را به جنگ(ها) وامیدارد یکی زندگی که او را به سوی هر فعالیت ،سوق میدهد.نوشتن کانال است تا بیان کند ،در عمل هم میتوانند بیان کنند که زنانی می شوند که با وجود داشتن همسر،زندگی دیگران را تهدید می کنند .هات بودن در امور ،منشا خیر شدن هم میشه.

خیره ایشالا

فالی یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 03:58 ب.ظ

رضوان ! پس چرا هیچ کس ازش خبر نداره؟!

Y یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:42 ب.ظ

خیلی با نمک بود.
فقط تو رو خدا از کار جن بیا بیرون.

چرا آخه؟

ریسیو یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:38 ب.ظ

ئه اون ماهی که فالی می‌‎گه هنوز هست؟ فکر کنم اسم شوهرش کوسه بود. یکی مشابه‌ش در توئیتر بود که به همون شکل، فله‌ای، اطلاعات خصوصی‌ترین ساعت‌های زندگیش رو به اشتراک می‌ذاشت و با شوهرش مشکل داشت. مشخصاتش خیلی شبیه ماهی بود اما شوهرش آخوند از آب دراومد.

چقدر ماهی پیدا شد.
الان هم این ماهی ها هستن؟وبلاگ دارن؟

ریسیو یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:41 ب.ظ

منم دنبال اونی هستم که فالی می‌گه و آدرسش رو ندارم. الان دیدم که خانم رضوان هم در جریانه.

من از بین این ماهی ها و کوسه هایی که بچه ها گفتن یه ماهی یادم میاد که اسم وبلاگش گاه نگار بود،خیلی هم ارتباط وبلاگی خوبی داشتیم با هم،ولی یه سری ها رفتن تو وبلاگش پیام و کامنت گذاشتن که من آدم خطرناک و کثیفی هستم،اونم ازم ترسید و دیگه نیومد وبلاگم و منم نرفتم وبلاگش
اینایی که گفتم مربوط به سال ۹۴ یا ۹۵ میشه

Y یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:35 ب.ظ

خب ترسناکه

نه.ترسناک نیست.قشنگه

ریسیو یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:52 ب.ظ

آره همونه. یه «نگار» داشت تو آدرسش و همون سال‌ها فعال بود. قالبش هم سبز رنگ بود. الان دیدم وبلاگ رو غیرفعال کرده.

gahnegar
گاه نگار
هر جا هست خدا پشت و پناهش و مراقب خودش و دختر ماهش باشه.من که فقط دعا میکنم واسه همه،حتی واسه دشمن هام.اونایی که رفتن پشت سر من حرف زدن فردای قیامت چه جوابی دارن بدن؟قیامتی هم نباشه،اصلا پیش وجدان خودشون چی دارن بگن.
چون توی وبلاگ من اون موقع کامنت میزاشت،منم واسش کامنت میزاشتم این قدر رفتن توی وبلاگش پشت من حرف زدن،فحشم دادن،به خودش فحش دادن که بیچاره ترسید و دیگه نیومد وبلاگم.
خدایا از سر گناه هممون بگذر

ریسیو یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:44 ب.ظ

به حق این ماه عزیز، آمین.

ممنون گلم

فالی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:03 ق.ظ

آره ریسیو درست می گه، همونه
به عنوان یه دختر واسم جذاب بود این زن! آقایون دیگه نمی دونم چی می کشیدن!!!!

من یادم نمیاد خاک بر سری نوشته باشه.بیشتر گلایه از زمانه و در مورد دخترش و زندگی عادی مینوشت

Y دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:24 ب.ظ

تراویس این پستت خیلی محشره. هی میام می‌خونمش. بانمکه

خودت محشر و بانمکی قشنگ خانم

Marzi سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:45 ق.ظ http://rozegaremarzi.blogsky.com

حالا وبلاگ من کدومه؟

وبلاگ تو روی چشم من جا داره بهترینم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد