تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بو بو بو حالم خرابه وی درمون ای حال خراب جام شرابه!!

یه چیزی بگم نگین نگفتم،اگه قصد سفر به شیراز دارین الان وقتش هست،عید فایده نداشت.الان تا آخر اردیبهشت همه جای شیراز بوی بهشت میده.خلوت هم هست،جهنم هم نیست از گرما.الان بیرونم،نزدیک باغ ارم هستم.باور بکنید دارم مست میشم از این بوی خوش هوا‌

دلم میخواست عطر این هوا و بهارنارنج ها رو بفرستم واسه همه کسایی که وبلاگم رو میخونن خصوصا دوستای قشنگ و گلم خانوم ف،رضوان،جزر و مد،قره بالا،دکترغمگین،داداشم فیل،سپهر،ترمه،دفترنقاشی،مهدیه و همتون که خیلی دوستتون دارم.

اردیبهشت بیایین شیراز،خداییش بهشته،بهشت.

نظرات 29 + ارسال نظر
کاوه خداشناس دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:22 ب.ظ

منو جا انداختی.

بیا یه قراری بزاریم.من دیگه فحش نمیدم،تو هم فحش نده.
دوست باشیم با هم

برنتین دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:31 ب.ظ

منم بو میخوام...

نوکرتم سلطان

قره بالا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:52 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

چه عالی
خوش بگذره

چرا وبلاگت رو پوکوندی؟

زهرا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:54 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

تا آخر اردیبهشت نه.
نهایتش تا ده اردیبهشت هوا عالی و هوا خوشبووووو.
بعدش دیگه خدایی خیلی گرم میشه.

بوس

کاوه خداشناس دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:28 ب.ظ

موافقم

کس مشنگ فکر کردی من آدم میشم؟
کس مشنگ من با فحش و نفرت تغذیه میشم.
کس مشنگ

دفتر نقاشی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:48 ب.ظ

من عااااااشق شیراز و مردم‌ باحالشم. عاشق پاچینی های ترش شهر راز و کلم پلوی شیرازی،از ادمهای اهل موزیک‌اون شهر خوشم میاد. از هتل داروش خوشم میاد از بوی بهارنارنج خوشم میاد از فالوده فروشیای پشت ارگ‌ خوشم میاد از اون درخته که بهش جینگول مینگول اویزون کردن خوشم میاد از پارچه های رنگی رنگی و زر زری بازارش ....اصلااااا شیراز یه دونه اس

منم فقط از تو خوشم میاد.این قدر دوستت دارم که حد و حساب نداره

Question دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:16 ب.ظ

تراویس جون یکم و دوم اردیبهشت که تعطیله میخوام با همکلاسیام بیام شیراز. یه پست خوشگل بذار که از کجا شروع کنیم به گشتن، چیا بخریم چیا نخریم که ضرر نکنیم، اگه جایی هزینه ورودی اینا میخواد هم بگو بیزحمت. غذای خاصی مورد نظرت هست امتحان کنیم؟ نکته ای چیزی از قلم نیفته

چشم عزیزم

ژوان دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:17 ب.ظ

قهلم تراویس

چرا دورت بگردم؟
بوست کنم آشتی میکنی؟

مهدیه دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:20 ب.ظ

خیلی دوست دارم بیام
اردیبهشت ماه منه

قربون تو بشم

قره بالا دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:25 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

سر جاشه وبلاگم
خودم پوکیدم

خدا نکنه
تو توی قلب همه ما هستی،بیا از ناراحتی هات بنویس هر چی شده.
وقتی غصه داری دل منم ناراحته

ترمه دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:25 ب.ظ

دلم خواست بیام

تو اون حال و هوا به یادت بودم و اسمت رو نوشتم.
فقط جلوی آدم خیس بشه که کافی نیست،باید حسن نیت نشون بده.
یه حسن نیتی نشون بده جلوی ما هم خیس بشه

کاوه خداشناس دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:30 ب.ظ

دیگه دیوونه ای. این مشکل خودته برو قرص بخور. من دیگه قصد ندارم باهات دهن به دهن شم.

دوستت دارم
بیا با هم قهر نکنیم،تو عشق منی.
اسمت چیه قشنگ؟؟

سلام دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 08:52 ب.ظ

ما که در مازندرانم
هوا هنوز خنک است
و شب ها باید بخاری را روشن کنیم
شیراز است وضع بی مثالش
خداوندا نگه دار مردمانش

ارادتمند

Y دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:33 ب.ظ

خوشا به شیرازی‌ها

خوشا به حال من که تو میایی وبلاگم

Y دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:38 ب.ظ

چقدر این پست حال خوبی داشت، فحش نداشت.

شهوت ریزی ولی توش داشت
فدات بشم

همه چی عالیه دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:05 ب.ظ

یا خدا

نوکرتم سلطان

Y دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:32 ب.ظ

این ماجرای قهر و آشتی‌هات هم با خواننده‌ها عالمی داره

همتون داداش هام و خواهرهام هستین به جز خانوم ف که روش نظر دارم و ترمه که کراش جدیدمه

Y دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:36 ب.ظ

عجب.
اجنه رو یادت رفت قراره کراش بزنی.

هیچ کس راه حل بهم نگفت،منم هر چی تمرکز کردم و به خودم فشار آوردم فقط باد ازم در رفت و هیچ اجنه ای نیافتاد از آسمون رو پاهام

Y دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:47 ب.ظ

خب خداروشکر.

شکمم کار کرد.بالاخره یه خیرتی توش بود

مهناز سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:30 ق.ظ

حقیقتا اردیبهشت همه جا زیباست

خودت چی؟

دکتر غ سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:46 ق.ظ

آره شیراز این وقتها بهشت برینه. کاش عید اون جوری شلوغ و بی قاعده سفر نمی‌رفتن ولی یه جورایی خوبه که این وقت سال مردم نمی‌تونن سفر کنن چون طبیعت یه نفسی می‌کشه.

کاش بیایی

محمد سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:30 ق.ظ http://Shokolboy.blogfa.com

دقیقا خواستم اول اردیبهشت برم شیراز که متاسفانه نشد ...

حیف

دزیره سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ق.ظ https://desire7777.blogsky.com/

یعنی نباید منو میگفتی عامو ؟

تو هم هستی.
قربون تو

مانیا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:56 ق.ظ

شیراز بی نظیره خصوصا شب هاش تو اردیبهشت بارون هم میاد هوا خیلی لطیف میشه

عالیه.عالی

رضوان سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:21 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

شیراز میام اگر اسکان داده شوم در خوابگاه دانشگاه

ایشالا که میشی.حیف که خودم منزلی ندارم خالی تا کلیدش رو تقدیمتون بکنم

رضوان سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:04 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

خوشا شیراز و ...

احسنت

لیلی سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:19 ب.ظ

خدا کنه سر مهریه مشکلتون حل بشه. اون مستاجرها رو هر چی دیرتر بیرون کنی بدتره‌. صاحب خونه میشن.به نظرم برو یه شرکت خصوصی یا کافی نتی چیزی بزن و از رانندگی خودت رو خلاص کن.واقعا قوانین مسخره‌ای اومده

شرکت خصوصی ها فقط حمالیه.پول نمیدن
کافی نت هم سرمایه میلیاردی میخواد

ونوس چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:15 ب.ظ

سلام تراویس
یک سوال دارم در مورد اسنپ اگه دوست داشتی جواب بده و لطف میکنی..
دوستم نداشتی خب نده ایرادی نداره و ممنون
خواستم بدونم درامد اسنپ خوبه؟ حداقل روزی چندساعت کار میکنی؟
شوهر من ۵۰سالشه و جدید بازنشست شد قبلنا فقط عصرا چندساعتی میرفت و چون پیامک بانکیش برای من میاد کامل در جریانم که ۱۵ و ۱۹ و ۲۵ و نهااایت ۳۵ پورسانت از اسنپ میاد تو کارتش.
تو این شهر شلوغ(مشهد) که البته فکر کنم شیرازم اونطوره نهایت ۷ساعت عصر کلا بشه ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومن درآمد یک راننده اسنپ درسته؟؟؟
میخوام بدونم این بد کار میکنه یا کلا همینه؟
از حالا به بعد بخواد دو شیفت کار کنه مثلا ۳ ساعت صبح و ۶ساعت عصر بنظرت میانگین درآمد ماهانه از ۶ میلیون بیشتر میشه؟؟
سوالمو تو چندپست پایین پرسیدم که معذب نباشی برای جواب دادنش

ونوس عزیزم والا چی بگم.شوهرت دیگه اگه نیاز مالی ندارین نزارش کار بکنه.استراحت بکنه واسه خودش.
حقیقتا سوالت رو نمیتونم جواب بدم چون باعث تفرقه و مشکل با شوهرت میشه و جواب روشنی هم نداره.یه وقتایی کار با اسنپ خوبه و یه وقتایی هم نه.

ونوس چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 06:36 ب.ظ

خندیدم
مرسی بدجنس و متوجه شدم شوهرم منو میپیچونه
چرا بابا مگه میشه نیاز مالی نباشه متاسفانه حقوق های بیمه با این تورم جوابگو نیست
بهرحال ممنونم و امیدوارم همیشه روزگار بر وفق مرادت باشه

شاید هم نپیچونه.بعضی وقتها مثل ماه رمضون اوضاع کار‌خرابه
مرسی عزیزم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد