تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر دو عالم چو شد مسخر تو جمع شد جن و انس بر در تو

اگر بهم نمیگین چطوری میتونم یه جن داشته باشم واسه خودم حداقل مطالب و کتاب هایی معرفی بکنید من بخونم،من جن میخوام.میخوام یه جن داشته باشم هر وقت تنها بودم صداش کنم بیاد با هم حرف بزنیم بعد لباساش رو بپوشه و دوباره غیب بشه.بعد اگه بتونم یکی از این جن ها رو تسخیر کنم میره مثلا واسم پول بیاره یا هر کاری بگم میکنه واسم؟

بعد اینا چه جوری میان‌پیش آدم،همین جور سرزده میان؟میگم جن ها هم خوشگل و زشت دارن؟کیرشون چه شکلیه؟کسشون چه شکلی هست؟توش بزاریم حامله میشن؟مریضی جنسی که ندارن؟مثل زگیل تناسلی و اینا؟

قفلی جدیدم جن هست،هر جور فکرش رو میکنم میبینم خیلی به صرفه هست آدم یه دونه زید جن داشته باشه،هر وقت تنها باشه بیاد بخوردش و بده و بعدش هم غیبش بزنه و بره،توقع کادو و هدیه و ولنتاین و تولد هم نداره،بی موقع هم مسیج نمیده که زن آدم بفهمه.خرجی هم نداره.همسایه ها و اینا هم کسی نمیفهمه.میاد میده و میره‌‌.دیگه چی از این بهتر؟؟؟

نظرات 8 + ارسال نظر
ملی جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:32 ق.ظ

نکنه خودت جنی

من تخم جنم

قره بالا جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:57 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

من فقط اینو میدونم اگه کاری برات بکنن بعدتر کارای بزرگتری ازت میخوان و آسیب میرسونن

همینو میخواستین؟ راحت شدین؟
دارم از ترس سکته میکنم

خوب منم واسشون هر کاری میکنم به شرط این که کارایی که من میخوام رو واسم بکنن.
کامنت های پست پایینی رو بخون بیشتر میترسی

مرجان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:59 ق.ظ

اگه میتونی پیامهای پست قبلم همرو پاک کن. خوب نیست اونارو همه ببینند.

نه.بزار بمونه

ح جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:42 ق.ظ

جن چون ماده نیست سایه ندارد
از موانع راحت عبور می کند
چهره می تواند عوض کند
قیافه اصلی لش چیزی شبیه میمون است ولی به جای پنجه سم دارد
بدنش از مو پوشیده شده است
نر و ماده دارد
فرزند آوری دارد
عمرش بسیار طولانی است
کافر و شیعه دارد سنی ندارد
چون اکثرشان واقعه ی غدیر را به چشم دیده اند
مثل انسان مختارند در فردای قیامت پاسخگوی اعمالش باید باشند
در برخورد با جن مسلمان برای در امان بودن باید لا حول و لا قوه الله الا بلا باید گفت
در مواجه شدن با شیاطین اش صلوات باید فرستاد
محل زندگی شون محل های متروکه خرابه ها باغ ها اند
داستان قوز بالا قوز را شنیده ای ؟

شبیه میمونه؟یعنی این قدر زشته؟اگه این قدر زشتن پس بیخیال بشم
نه والا نشنیدم.

Nazi جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:39 ق.ظ

سرچ کن جن نی نی سایت یه عالمه تاپیک میاد برات

مرسی گلم

بانوی کویر جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 01:27 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

والا از آدمیزاد که خیری بهمون نرسیده
شاید جن ها کمی آدم باشند
نازی خوب پیشنهادی داده، اونجا کلی مطلب درباره شون هست

نی نی سایت کلا دریایی از اطلاعات هست.
توش میشه دوست دختر پیدا کرد؟

بانوی کویر جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:29 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

بنظرم از همه جا میشه زید پیدا کرد حتی قبرستون

دیگه پرونده اش بسته شد.همون آدم ها بهترن

احسان جمعه 25 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 02:37 ب.ظ

والا چندتا داستان شنیدم که اون قدری ضعیفت میکننه که به گوه خوردن میوفته آدم
حالا نه به خاطر شدت عملاا
کلا از هر نظر به فنات میده

یعنی شیره جونت رو میگیرن و کمرت رو خالی میکنن؟؟خوبه که اینجوری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد